خانه سامانه و سایت سایت جدید سنجش کلاس اول (بدو ورود به دبستان) | my.medu.ir

سایت جدید سنجش کلاس اول (بدو ورود به دبستان) | my.medu.ir

سایت سنجش کلاس اول

از اقداماتی که پیش از ورود نوآموزان به دبستان باید صورت بگیرد سنجش سلامت جسمی و روانی آنان است. این مهم از طریق پایگاه های مربوطه در مناطق مختلف کشور و به صورت حضوری انجام می پذیرد. به دلیل ازدحام والدین و نوآموزان در پایگاه های سنجش سلامت در دوره های زمانی سنجش به ویژه در روزهای آخر، وزارت آموزش و پرورش ساز و کارهایی برای نوبت دهی اینترنتی والدین و فرزندان اندیشیده است که سامانه سنجش بدو ورود یکی از این موارد است.

 

سایت سنجش کلاس اول (جدید)👇

لینک مستقیم ورود به سایت سنجش کلاس اول (بدو ورود به دبستان) (my.medu.ir)

لینک مستقیم سنجش کلاس اول my.medu.ir

 

سامانه سنجش کلاس اول (قدیمی) 👇

لینک مستقیم ورود به سایت سنجش کلاس اول (بدو ورود به دبستان) (sanjesh.healthehr.ir)

لینک مستقیم سنجش کلاس اول sanjesh.healthehr.ir

 

والدین نوآموزان رده سنی 4 تا 5 سال می بایست در بازه زمانی تعیین شده برای سنجش به پایگاه اینترنتی سنجش سلامت دانش آموزان به نشانی my.medu.ir مراجعه نموده و نسبت به دریافت نوبت از نزدیک ترین پایگاه اقدام نمایند.

تغییرات سامانه سنجش بدو ورود در سال های اخیر

در سال های گذشته سامانه سنجش بدو ورود نوآموزان که به منظور ثبت نام سنجش کلاس اول و همچنین پیش دبستانی 1 و 2 راه اندازی شد، تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. آدرس سایت مذکور چند بار تغییر کرده و کارکردهای آن متحول شده است و این امر والدین و اولیای مدرسه را در رابطه با آدرس صحیح سامانه سنجش بدو ورود دچار سردرگمی کرده است. در ادامه تفاوت آدرس های این سامانه مورد بررسی قرار گرفته است.

سامانه h1.csdeo.ir و h2.csdeo.ir

سامانه h1.csdeo.ir قدیمی ترین سایت مرتبط با سنجش نوآموزان است. ورود به این سامانه تنها توسط اولیای مدرسه میسر بود  و این امر مستلزم نام نویسی نوآموز در سامانه سناد یا سیدا بود. بعد از مدتی سامانه مذکور با سامانه h2.csdeo.ir یا به بیان دیگر h1.iehs.ir جایگزین شد که از نظر کارکرد کاملا مشابه سامانه قبلی بود.

سامانه sanjesh.healthehr.ir (ویژه مدیران مدارس)

در سال 1402 سامانه جدیدی برای نوبت دهی سنجش بدو ورود نوآموزان تحت عنوان sanjesh.healthehr.ir معرفی شد. با ایجاد این سامانه دو سایت قبلی عملا از رده خارج شدند. نوبت گیری در این سامانه نیز نیازمند ثبت اطلاعات در سناد یا سیدا است و اخذ نوبت نیز در این سامانه  تنها توسط مدیر مدرسه به انجام می رسد.

سامانه my.medu.ir

سایت my.medu.ir آخرین و جدیدترین سایت دریافت نوبت سنجش بدو ورود است و برخلاف سایت های قبلی استفاده از آن مستلزم ثبت نام در مدارس یا در سایت سناد و سیدا  نیست و تمامی افراد اعم از والدین نوآموز و اولیای مدرسه و سایرین می توانند از طریق این سامانه اقدام به دریافت نوبت سنجش نمایند.

با وجود راه اندازی سامانه فوق هنوز سامانه sanjesh.healthehr.ir در دسترس بوده و امکان دریافت نوبت از این طریق نیز وجود دارد اما باتوجه به این که این سامانه فقط مختص مدیران مدرسه است و پیش نیازهای خود را می طلبد کارکرد my.medu.ir را نخواهد داشت.

معرفی سامانه سنجش بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی

سامانه my.medu.ir

سامانه my.medu.ir یا my.csdeo.ir که امسال برای اولین بار مجری عملیات دریافت نوبت می باشد، ویژه والدین و سایر افرادی است که خواهان سنجش نوآموز هستند. در تصویر زیر جزئیات صفحه اول این سامانه مورد اشاره قرار گرفته است.

شماره 1: در این بخش باید نقش کاربر به عنوان “والدین و سایر” انتخاب شود و با کلیک روی باکس “ورود از درگاه دولت” وارد صفحه دریافت رمز خواهید شد.

شماره 2: در قسمت پایین صفحه لینک دسترسی به فایل راهنمای سایت که شامل دستورالعمل ثبت نام و نوبت گیری است و سوالات متداول قابل مشاهده است.

سامانه sanjesh.healthehr.ir (ویژه مدیران مدارس)

همانطور که پیش از این ذکر شد، سامانه sanjesh.healthehr.ir یا tashkhis.csdeo.ir ویژه مدیران مدارس است. نوبت گیری برای دانش اموزانی که پیش از این در مدارس یا مراکز پیش دبستانی ثبت نام نموده اند، از این طریق عوامل اجرایی مدارس انجام می شود و نوبت دریافت شده در اختیار والدین نوآموز قرار خواهد گرفت. در تصویر زیر صفحه اول سایت sanjesh.healthehr.ir را مشاهده می کنید.

کادر 1: در این قسمت عوامل اجرایی که اطلاعات آن ها از قبل در سامانه تعریف شده است، کد ملی خود را وارد می نمایند.

کادر 2: پس از وارد کردن کد امنیتی در صورتی که نقش کاربر پیش از این در سایت تعریف شده باشد، امکان انتقال به مرحله بعد و انجام سایر مراحل فرایند ثبت نام وجود دارد.

نحوه ثبت نام سنجش کلاس اول

والدین دانش آموزان با طی مراحل زیر می توانند نسبت به ثبت نام سنجش کلاس اول و نوبت گیری از نزدیک ترین پایگاه سنجش سلامت به محل سکونت خود، اقدام نمایند. ثبت نام از طریق سایت my.medu.ir انجام می شود که البته با آدرس my.csdeo.ir نیز می توانید وارد شوید.

  • ورود به سامانه my.medu.ir و انتخاب نقش “والدین و سایر” و کلیک روی “ورود به سامانه از طریق دریافت رمز یکبار مصرف”

مرحله اول ورود به سایت سنجش بدو در پنجره واحد الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

  • در باکس های مربوطه “شماره تلفن همراه” و “کد امنیتی” را وارد کرده و روی گزینه “ارسال رمز یکبار مصرف” کلیک کنید.

مرحله دوم ورود به سایت سنجش بدو در پنجره واحد الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

  • کد فعالسازی که به تلفن همراه شما ارسال شده است را وارد نمایید.

مرحله سوم ورود به سایت سنجش بدو در پنجره واحد الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

  • در این قسمت اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و روی گزینه “ثبت اطلاعات” کلیک کنید.

مرحله چهارم ورود به سایت سنجش بدو در پنجره واحد الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

  • در صفحه باز شده کد پستی خود را وارد نموده و مجددا روی “ثبت اطلاعات” کلیک نمایید.

مرحله پنجم ورود به سایت سنجش بدو در پنجره واحد الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

  • در صفحه باز شده گزینه “سنجش بدو ورود” را انتخاب نمایید.

مرحله ششم ورود به سایت سنجش بدو در پنجره واحد الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

  • در صفحه باز شده روی گزینه “افزودن فرزند” کلیک نمایید.

مرحله هفتم ورود به سایت سنجش بدو در پنجره واحد الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

  • سپس صفحه ای باز می شود که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و روی “بررسی و افزودن” کلیک کنید.
  • پس از طی مراحل فوق وارد صفحه ای می شوید که مشخصات فرزندتان نمایش داده شده است. پس از بررسی آن روی گزینه “سنجش نوآموزان” کلیک نمایید.
  • در صفحه ای که برای شما باز می شود روی “انتخاب سنجش” کلیک کنید.
  • در قسمت بالای صفحه باز شده برای نوبت گیری گزینه “دریافت نوبت” را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعدی باید محل سکونت خود را وارد کنید تا نزدیک ترین مرکز و زمان هایی که می توانید در آن به مرکز مراجعه کنید نمایش داده می شود.
  • بعد از انتخاب زمان مورد نظز روی گزینه “رزرو و پرداخت” کلیک نمایید.
  • پس از انجام پرداخت رسیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باید از آن پرینت تهیه کرده و با همراه داشتن آن در زمان نوبت خود به مرکز مربوطه مراجعه نمایید.

نحوه نوبت گیری سنجش بدو ورود در sanjesh.healthehr.ir

مدیران مدرسه و عوامل اجرایی آن برای نوبت گیری سنجش بدو ورود برای نوآموزان ثبت نامی خود می توانند از طریق سایت sanjesh.healthehr.ir و مطابق با مراحل زیر اقدام نمایند. نوبت گیری از طریق سایت مذکور و یا آدرس tashkhis.csdeo.ir امکان پذیر است.

  • ورود به سایت sanjesh.healthehr.ir و وارد کردن کدملی عامل اجرایی که پیش از این در سایت تعریف نقش شده است.
  • وارد نمودن کد ملی مدیر مدرسه و کلیک روی گزینه “ورود” و سپس انتخاب نقش مدیر مدرسه به همراه نام کامل مدرسه و کلیک روی گزینه “ورود”
  • کلیک روی بخش “نوبت گیری سنجش”
  • انتخاب مجدد “نوبت گیری سنجش” در صفحه باز شده.
  • در این صفحه با درج کد ملی دانش آموز اطلاعات ثبت شده در سامانه سیدا برای دانش آموز بازخوانی می شود. در این صفحه باید اطلاعات دانش آموز وارد یا ویرایش گردد و بعد از آن روی گزینه “تایید” کلیک شود.
  • در مرحله بعد از بین گزینه های موجود نقش نوآموز انتخاب گردد و روی گزینه “نمایش” کلیک شود. سپس پایگاه سنجش انتخابی نمایش داده می شود و باید روی گزینه “قبول” کلیک کنید.

  • پس از این مرحله باید وارد بخش “گزارشات نوبت گیری” شده و روی نمایش نوبت کلیک کنید.
  • دقت کنید که در این مرحله باید آن را ذخیره و از آن پرینت تهیه نمایید و جهت مراجعه به مرکز در اختیار والدین دانش آموز قرار داده شود.

لازم به ذکر است که پس از انجام غربالگری و در صورت نیاز و تشخیص پزشک مبنی بر بررسی بیشتر وضعیت سلامتی نوآموز، اقدامات لازم جهت ارجاع به مراکز تخصصی سنجش بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و هوش صورت می پذیرد. در غیر این صورت نیز نتایج سنجش سلامت در سامانه ثبت می گردد و نوآموز جهت تکمیل پروسه نام نویسی به مدرسه مورد نظر ارجاع داده می شود. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص روند برگزاری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی دبستان دارید، می توانید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

به نقل از محمد جعفری، مدبر کل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، در سال تحصیلی جدید، نوآموزان در کنار شنوایی سنجی و بینایی سنجی، مورد ارزشیابی حرکتی نیز قرار خواهند گرفت. این ارزیابی شامل آزمون هایی مانند تعادل ایستا و پویا، قدرت و استقامت عضلانی و سرعت و مهارت در پرتاب و دریافت خواهد بود.

وی همچنین افزود، در صورتی که نتیجه این ارزیابی ها مطلوب نباشد، دانش آموران به کانون های سواد بدنی، ارجاع داده خواهند شد تا تحت یک برنامه تمرینی حداقل 3 ماهه به وضعیت قابل قبولی از نظر سواد حرکتی برسند.

نکته: هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان برای تمامی مدارس یکسان و به مبلغ 60 هزار تومان است.

  • هزینه سنجش در مناطق محروم، رایگان است.

نحوه دریافت نتایج الکترونیکی سنجش نوآموزان

آزمون سنجش نوآموزان هر ساله توسط آموزش و پرورش برای بررسی سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان پیش دبستانی و کلاس اول برگزار می شود. پس از برگزاری آزمون، والدین منتظر اعلام نتایج هستند که می توانند آن را به صورت حضوری و یا اینترنتی دریافت نمایند. دریافت نتایج آزمون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی دبستان به شکل حضوری از طریق مراجعه به مرکز سنجش امکان پذیر است. اما اگر به صورت غیرحضوری و اینترنتی قصد دریافت نتایج را دارید، باید در زمان مقرر به سایت my.medu.ir یا my.csdeo.ir مراجعه نمایند.

زمان اعلام نتایج

زمان اعلام نتایج آزمون سنجش برای پیش دبستانی و کلاس اولی ها معمولا یک هفته پس از برگزاری آزمون است اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. به محض این که تاریخ دریافت آن اعلام شود، متن مقاله بروز شده و در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره نیز اطلاع رسانی می شود. همچنین توجه داشته باشید که پس از دریافت نتایج سنجش سلامت جسمانی و آمادگی دبستان، مشاهده گزاره “قبول شده”، به معنی پذیرش شما در این آزمون است. اما اگر با گزاره “نیاز به آزمون مجدد”، مواجه شدید، باید در آزمون سنجش بعدی شرکت کنید که هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است اما اگر طبق روال سال های قبل باشد، احتمالا اوایل زمستان برگزار شود.

زمان اعلام نتایج الکترونیکی سنجش نوآموزان 1402
پایه تحصیلیزمان اعلام نتایج
نوآموزان ابتداییمشخص نشده است.
نوآموزان پیش دبستانیمشخص نشده است.

نحوه دریافت نتایج

همان طور که گفته شد، برای دریافت نتایج سنجش سلامت جسمانی و ذهنی نوآموزان، به صورت حضوری و اینترنتی می توان اقدام نمود. دریافت نتایج به صورت حضوری با مراجعه به مرکز سنجش امکان پذیر است اما برای دریافت نتایج به شکل اینترنتی، باید به سایت my.medu.ir مراجعه کرد. مراحل دریافت نتایج همانند مراحل ثبت نام است که در متن فوق ذکر شده است.

  1. مراجعه به سایت my.medu.ir یا my.csdeo.ir
  2. انتخاب گزینه “والدین و سایر” از قسمت انتخاب نقش
  3. تعیین ملیت خود (ایرانی یا اتباع) و فشردن دکمه “ورود از درگاه دولت”
  4. وارد کردن شماره موبایل و کد امنیتی
  5. درج رمز یکبار مصرف ارسال شده شماره تلفن همراه
  6. وارد کردن تاریخ تولد و کد پستی و در نهایت ورود به سیستم
  7. انتخاب گزینه “سنجش بدو ورود”
  8. مشاهده نتایچ

 

سوالات متداول

1- ثبت نام سنجش کلاس اول و نوبت دهی سنجش نوآموزان از طریق چه سایتی انجام می شود؟

این فرایند برای والدین از طریق سایت my.medu,ir انجام می شود.

2- طرح سنجش سلامت نوآموزان از چه مراحلی تشکیل شده است؟

این طرح از دو مرحله پیش ثبت نام اینترنتی توسط والدین و مراجعه حضوری به پایگاه های سنجش سلامت جهت انجام غربالگری تشکیل شده است.

3- آیا اولیا امکان دسترسی به سایت سنجش کلاس اول (بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی) را دارند؟

بله؛ تمامی مراحل این فرایند توسط والدین انجام خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴۶ نظر
  1. کیمیا کلهری

    سلام میخوام جواب سنجش واسه مدرسه هرکاری میکنم رمز بهم نمیده میشه راهنماییم کنین

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      برای ثبت نام از قسمت فرهنگیان/عموم وارد شوید.

  2. Masi

    سلام من پار سال دخترم بردم سنجش بعد برام پیامک اومد که برای سنجش تخصص هوش به مدارس استثنائی ببرم اما دخترم سالم بود من هم نبردم .امسال میتونم دوباره برای سنجش ببرم ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، شما می توانید ثبت نام نوبت گیری سنجش را در سایت my.medu.ir انجام دهید.

  3. م. رحیمی

    سلام ،من مراحل سنجش پسرم رو انجام دادم ،فقط مونده واکسن ولی به ساید مدیو که برای دیدن نتایج سنجش مراجعه میکنم، پیغام عدم دسترسی میده ؛چیکار باید بکنم برای دیدن نتایج؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      در زمانی اقدام به ورود کنید که ترافیک سایت کمتر باشد.

  4. طاهره صدوقی

    با سلام من اتباع هستم چهر کاری میکنم نمیتونم پسرم رو ثبت نام کنم برای سنجش باید چی کار کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      می توانید برای این امر از مشاوران ما به صورت تلفنی کمک بگیرید.

  5. ساحل

    با سلام، ما یکبار برای سنجش رفتیم ولی متاسفانه به علت برخورد بد کارمند پایگاه نتونستیم ادامه سنجش رو انجام بدیم و کار ما نصفه انجام شد ، الان برای نوبت مجدد و انتخاب پایگاه دیگه باید چه کار کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما می توانید مجدد مراحل ثبت نام و نوبت گیری را در سایت my.medu.ir انجام دهید.

  6. مونا ش

    آدرس من ممکنه تغییر کنه ؛ انتخاب مدرسه بر اساس این آدرس هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، انتخاب مدرسه براساس محل سکونت مشخص می شود.

  7. آزاده

    یکهفته س سایت سنجش میرم نمیتونم ثبت نام کنم برای سنجش کلاس اول، اولش زد ظرفیت تکمیله بعدش کلا دیگه گزینشو نمیاره،اموزش پرورش منطقه ۱۶ تهران اصلا تلفن پاسخگو نبستن،سنجش هم پشتیبانیش پاسخگو نیست!پس باید چیکار کرد!؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، از پشتیبانی سایت مای مدیو پیگیری کنید این مشکل رو رفع کنند.

  8. نازنین عاشوریان مقدم

    با سلام
    نوبت سنجش فرزند من ۱۲ اسفند بود که تعطیل اعلام کردن. نوبت گیری مجدد هم امکان پذیر نیست چون زمان ثبت نام تمام شده. آیا امکان پذیرش در مرکز با برگه نوبت قبل وجود دارد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، خیر، شما می توانید برای پیگیری این موضوع حضورا به ادارۀ آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنید.

  9. فرزانه دوزابادی

    سلام حضانت دادگاهی دارم تا پایان ۷سالگی بامن ومحضری هم کامل بامن پسرم الان برای ثبت نام سنجش کلاس اول سیستم اجازه ورود نمیده ممنون راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      به این دلیل است که زمان ثبت نام اولیه به اتمام رسیده است پیشنهاد میشود مستقیما از آموزش و پرورش موضوع را پیگیری نمایید.

  10. Sharifi

    سلام من برای اول بهمن برای دخترم نوبت سنجش گرفته بودم که به دلایلی نتونستم ببرمش الان چطور میتونم مجددأ نوبت بگیرم

  11. لیلی

    سلام ادرس ماعوض شده چه جوری توسایت بدو ورود به دبستان عوض کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      می توانید از مدیر مدرسه در خواست نمایید که اینکار را انجام دهد.

  12. سمیه محمدی صفری کوچی

    باسلام پسرمن ازسنجش جامونده البته تومدرسه ایی ک ثبت نام شده اقدام کردن برای سنجش ممکنه اصلا سنجش دیگه انجام نشه ویا قبول نکنن ک دراومدن ومن الکی منتظرم یابایدبرم آموزش وپرورش آخه پسرم هنوز کتاب هم نداره وگفتن بایداول سنجش بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      در صورتی که زمان ثبت نام سنجش در سایت به اتمام رسیده است به مرکز سنجش منطقه مورد نظر مراجعه کنید.(همراه با نامه از وزارت آموزش و پرورش)

  13. پریسا

    سلام دخترم نمره سنجشش صد به بالابود همونجام پرسیدم گفتن بله قبوله نمره خوبی گرفته اول زده بود سنجش تخصصی حالام زده اطلاعات ناقص کجا مراجعه کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، برای پیگیری این مووع به مرکز بهداشت مراجعه کنید.

  14. قنبری

    سلام، سنجش دخترم رو به موقع انجام دادم و همه چی کاملا اوکی بود ولی ظاهرا اطلاعات سنجش دختر من ناقص ثبت شده و بخاطر پرونده ی مدرسه اش باید پیگیری کنم، به کجا مراجعه کنم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما می توانید برای پیگیری این موضوع، حضورا به اداره ی آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنید.

  15. سلیمی

    آیا زمان سنجش تمدید میشه که من پسرمو ببرم چون نمیتونه که دوباره پیش دبستانی که باید بره کلاس اول ولی به خاطرسنجش ثبت نامش نکردیم هنوز چون براسنجش نوبت ندادن بهمون

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      از طریق سامانه اقدام نمائید در صورتی که تمدید برای شما اتفاق نیفتاد به آموزش و پرورش منطقه مراجعه بفرمائید.

  16. سلیمی

    سلام پسرمن کلاس اول هستش ولی براسنجش وقت نشد ونرفته الانم زمان سنجش به پایان رسیده من الان باید چیکارکنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      صرفا می توانید از آموزش و پرورش منطقه در خواست نمایید تا به این موضوع رسیدگی شود.

  17. زهرا

    سلام الان پسرمن کلاس سوم هستش بردم مدرسه دیگه ی ثبت نام کنم متوجه شدیم که برگه سنجش درمدرسه قبلی گم شده ودرپرونده نیست الان مابایدچکارکنیم براثبت نام بامشکل برخوردیم ؟لطفاراهنماییم کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام، توصیه می شود در اولین فرصت به آموزش و پرورش منطقه زندگی خود مراجعه نمائید.

  18. شهریار

    سلام من پسر خواهرمم توی حساب کاربری خودم ثبت نام کردم حالا به مشکل خورده باید چیکار کنم که برای حساب مادرش ثبت بشه ؟

    • ایران مشاوره

      باسلام، برای ویرایش اطلاعات می بایست به مدیریت مدرسه مراجعه نمائید.

  19. محمدامین

    سلام پسر من جا مونده از سنجش سایت شهرستان ما بازنشست وهیچ پایگاه نداره چکارکنم میتونم ببرم یه شهر دیگه

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، شما لازم است حضورا به پایگاه سنجش اطراف شهر خود مراجعه کنید.

  20. رسول

    برای نوبت گیری شماره تلفنمو میزنم ، بعد کد پستی رو که وارد می کنم میگه شماره تلفن با کد پستی اسکان مطابقت ندارد
    چکار کنم
    ممنون از راهنمایی شما

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      پیشنهاد می شود جهت رفع این مشکل با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

  21. مجتبی

    با سلام. من از مدرسه ای که برای پسرم نوبت سنجش گرفتم میخوام شکایت کنم، چون مسئول بی مسئولیت یک ساعت قبل از نوبت با من تماس گرفته و میگه ساعت کار ما غیر از ساعاتی که تو سایت انتخاب میکنین و فقط باید ساعت ۱۳ تا ۱۶ بیاین.لطفا راهنمایی کنین از چه طریق باید شکایت کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      می توانید از سایت آموزش و پرورش جهت انجام این امر اقدام نمایید.

  22. mohammad_dadras

    سلام وقت بخیر من نوبت گرفتم بعد لوکیشن ی شهر دیگه خورد بعد الان میخوام نوبت گیری مجدد انجام بدم امکان پذیر نیست چرا تایم نوبت قبلی هم گذشته
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام،
      متاسفانه سامانه مدتی است با اختلال رو به رو است ، لذا در زمان های دیگری مجددا امتحان نمائید.

  23. mohammad_dadras

    سلام وقت بخیر من نوبت گرفتم بعد لوکیشن ی شهر دیگه خورد بعد الان میخوام نوبت گیری مجدد انجام بدم امکان پذیر نیست چرا تایم نوبت قبلی هم گذشته

  24. zahra

    با سلام
    پسر من اگر نتونه این مرحله رو قبول شه و رد کنه چه اتفاقی میوفته؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در صورتی که نتوانید این سنجش را انجام داده و بگذرانید یک نوبت دیگر میتوانید امتحان کنید و اگر در اون حالت هم حدنصاب را کسب نشود ارجاع داده میشود به مدارس کودکان استثنایی و اجازه ثبت نام در مدارس عادی را نخواهید داشت.

دریافت مشاوره