خانه مدارس ورود به سامانه مدرسه هوشمند | myschools.ir

ورود به سامانه مدرسه هوشمند | myschools.ir

نحوه ورود به سامانه مدرسه هوشمند
ورود به سامانه مدرسه هوشمند

آموزش، یک اصل اساسی و مستمر جهت پیشرفت در هر کشور به شمار می رود، بنابراین به کارگیری آموزش الکترونیکی در دنیای امروز می تواند یک روش موثر و مطمئن جهت ارتقا آموزش های فردی و سازمانی باشد. مدارس هوشمند به مدارسی گفته می شود که کنترل و مدیریت آن ها بر اساس فناوری کامپیوتر و شبکه انجام می‌گیرد. از آن جایی که محوریت آموزش در این گونه مدارس دانش آموزان بوده و معلمان نقش راهنما و هدایتگر را ایفا می کنند و از طرفی تاکید بر مهارت فکر کردن، درک عمیق و ایجاد محیط یاددهی – یادگیری و همچنین تربیت دانش آموزان پژوهش محور خط مشی آن ها می باشد، سامانه مدارس هوشمند ایجاد شده است.

لینک مستقیم ورود به سامانه مدرسه هوشمند

جهت ورود به سامانه مدارس هوشمند می بایست به آدرس اختصاصی آن به نشانی الکترونیکی myschools.ir مراجعه نمایید.

معرفی سامانه مدرسه هوشمند

سامانه مدرسه هوشمند بر اساس اصولی همچون دانش خلاق، استعداد یادگیری، توجه به فهم مطالب، انتقال مفاهیم به شیوه ای نوین، ارزیابی آموخته های به شکل متمرکز طراحی و راه اندازی شده است. توجه داشته باشید که ایجاد سامانه هوشمند اصلا به معنی برگزاری دوره های آموزشی به شکل صرفا مجازی نیست و معلمان و دانش آموزان علاوه بر بستر ایجاد شده، در محیط مدرسه نیز با یکدیگر در تعامل می باشند. در نتیجه می توان گفت که رشد همه جانبه دانش آموزان، ارتقای توانایی ها و قابلیت های فردی، تربیت نیروی انسانی متفکر و آشنا به فناوری از جمله اهداف شکل گیری مدارس هوشمند به شمار می روند.

راهنمای ورود به سامانه مدرسه هوشمند

سامانه مدارس هوشمند بستر لازم جهت ارتباط والدین با مدیر مدرسه، معلمان و اطلاع از وضعیت تحصیلی فرزند آن ها را به صورت اینترنتی فراهم آورده است. همچنین کتابخانه این مدارس به صورت الکترونیکی راه اندازی شده اند که دانش آموزان می توانند به صورت آنلاین از خدمات آن بهره مند شوند.

مورد دیگری که می توان در خصوص سامانه مدرسه هوشمند اشاره کرد ایجاد محیط پرسش و پاسخ به صورت همزمان و غیرهمزمان می باشد. در ادامه مراحل ورود به سامانه مدرسه هوشمند را شرح خواهیم داد. همچنین در صورتی که هنگام ورود به این سامانه با مشکل مواجه شدید، می توانید جهت دریافت راهنمایی های لازم با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

  • ابتدا وارد سایت مدرسه هوشمند به نشانی الکترونیکی myschools.ir شوید.
  • در صفحه پیش رو و در کادرهای مربوطه، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی عبارت “ورود” کلیک نمایید تا بتوانید وارد محیط سامانه شده و از امکانات آن بهره مند گردید.

اساس شکل گیری مدارس هوشمند تاکید بر مهارت های فکر کردن، تدریس ارزش ها، فراهم کردن انواع شیوه های آموزشی جهت رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان و همچنین ایجاد فرصت همکاری افراد جامعه با مدرسه می باشد. این مدارس در تلاش هستند تا با تربیت دانش آموزان بر اساس تمامی اصول ذکر شده، مسیر پیشرفت علمی را هموار کرده و در آینده ای نزدیک، ایجاد جامعه ای پژوهش محور و متکی به تفکر و خلاقیت و انگیزه را رقم بزند.

 

سوالات متداول

1- جهت ورود به سامانه مدرسه هوشمند به کدام نشانی اینترنتی باید مراجعه کنیم؟

آدرس الکترونیکی این سامانه myschools.ir می باشد.

2- سامانه مدرسه هوشمند چه امکاناتی را برای دانش آموزان و والدین ایجاد کرده است؟

ارتباط والدین با مدیر و معلمان و اطلاع از وضعیت تحصیلی فرزند خود، ایجاد محیط پرسش و پاسخ و همچنین دسترسی به کتابخانه مدرسه به صورت الکترونیکی از جمله امکانات این سامانه به شمار می روند.

3- اطلاعات مورد نیاز جهت ورود به سامانه مدرسه هوشمند چیست؟

بدین منظور باید نام کاربری و رمز عبور خود را در سامانه به ثبت برسانید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس