خانه آزمون استخدامی سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی

سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی

آدرس سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99
سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

یکی از ارگان هایی که از طریق برگزاری آزمون استخدامی به پذیرش نیروهای مورد نظر خود می پردازد سازمان آتش نشانی می باشد. ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی به صورت اینترنتی انجام می گیرد و ممکن است در دوره های مختلف ارگان های متفاوتی مجری برگزاری آن باشند. بنابراین ممکن است در طی دوره های مختلف، نام نوسی این آزمون در سامانه های متفاوتی انجام گیرد. در چندین دوره گذشته داوطلبان جهت شرکت در پذیرش آتش نشانی می بایست از طریق سایت مرکز آزمون جهاد کشاورزی اقدام می نمودند.

اما با توجه به این که در سال 99 صرفا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران فراخوان جذب نیرو منتشر نموده است، ثبت نام متقاضیان از طریق سایت همین سازمان صورت می گیرد. از این رو، قصد داریم در این مطلب به معرفی سامانه مذکور و نحوه انجام نام نویسی در آن بپردازیم.

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی

ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی در سال 99 از طریق سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به نشانی azmoon125.tehran.ir انجام می گیرد.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی

همان طور که گفته شد، ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی یک فرآیند اینترنتی بوده و ممکن است در هر نوبت از طریق سامانه های متفاوتی انجام گیرد. بنابراین اطلاع از سایتی که نام نویسی این آزمون در آن صورت می پذیرد، برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد. در سال 99 سازمان آتش نشانی مرکز استان تهران با انتشار اطلاعیه ای اعلام نیاز به نیروی انسانی نموده است.

بنابراین علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99 می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سامانه جامع ثبت نام آزمون استخدامی سامان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به نشانی azmoon125.tehran.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند. این سایت دارای یک منو در بالای صفحه است که کاربرد هر بخش در این منو به صورت زیر می باشد.

ثبت نام: متقاضیان می توانند با فشردن این دکمه در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی مراحل نام نویسی خود را طی نمایند.

بازیابی کلمه عبور: داوطلبانی که قبلا در این سایت ثبت نام کرده و رمز عبور شخصی را جهت ورود به صفحه کاربری خود فراموش کرده اند، می توانند با کلیک بر روی این گزینه مجددا به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند.

دریافت راهنمای ثبت نام: در این بخش دستورالعملی کامل از نحوه ثبت نام در آزمون مربوطه ارائه شده است که در ادامه مطلب آن را به طور کامل آورده ایم.

این سامانه همچنین دارای یک قسمت کاربردی دیگر تحت عنوان “ورود” می باشد که جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 99 و یا انجام سایر امور مربوطه از جمله مشاهده نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 99 مورد استفاده کاربران می باشد.

در آخرین دوره، استخدام آتش نشانی از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام شد و بر همین اساس، نام نویسی متقاضیان در سایت hrtc.ir انجام گرفت. در این سامانه نیز قسمت های مختلفی با عناوین زیر تعبیه شده است.

آزمون ها: با کلیک بر روی این گزینه می توانید اطلاعات تمامی آزمون هایی که ثبت نام آن ها در این سایت انجام می گیرد را مشاهده نمایید.

اخبار و اطلاعیه ها: در این بخش اطلاع رسانی های لازم در خصوص آزمون ها صورت می گیرد.

آزمون های فعال: با مراجعه به این قسمت، می توانید از جزئیات مربوط به مراحل مختلف آزمون های در حال اجرا مطلع شوید.

از بخش های “سوالات متداول”، “گزارش تخلف” و “سوالات متداول” این منو نیز می توانید به تناسب نیاز خود استفاده کنید.

راهنمای ثبت نام در سایت آزمون استخدامی آتش نشانی

گفتیم که در سال 99 فراخوان پذیرش نیروی انسانی مورد نیاز این ارگان تنها از سوی مراکز آتش نشانی موجود در سطح استان تهران منتشر شده است. بنابراین علاقه مندان می بایست به سایت این سازمان در شهر تهران مراجعه کرده و پس از دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99 نام نویسی خود را مطابق راهنمای زیر به انجام برسانند.

مراحل ثبت نام در سامانه سازمان آتش نشانی تهران

  1. ابتدا به سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir مراجعه نموده و از بالای صفحه آیکون “ثبت نام” را انتخاب کنید.
  2. سپس در صفحه ای که نمایان می گردد، به تکمیل کادرهای مشخص شده به وسیله اطلاعاتی از جمله کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود بپردازید. در نهایت بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.
  3. اکنون به صفحه نخست بازگشته و کلید “ورود” را بفشارید.
  4. جهت ورود به صحه ثبت نام نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید. (رمز عبور شما به شماره تلفن همراهی که در فرم مربوطه ثبت نموده اید، ارسال می گردد و نام کاربری نیز به صورت شماره تلفن شما تعریف شده است.) این اطلاعات را در قسمت مشخص شده وارد نموده و بر روی گزینه “ورود” کلیک فرمایید.
  5. در این مرحله عبارت “تکمیل اطلاعات متقاضی” را انتخاب کنید.
  6. راهنمای قوانین را مطالعه کرده و پس از فعال نمودن تیک مربوط به “قوانین و مقررات را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم”، دکمه “بعد” را بفشارید.
  7. اکنون لازم است اطلاعات خواسته شده را در بخش های مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه “بعد” کلیک کنید.
  8. نهایتا نوبت به پرداخت هزینه آزمون می سد؛ که لازم است وجه تعیین شده واریز گردد. به این منظور بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.
  9. پس از مشاهده اطلاعات ثبت نامی خود، با کلیک بر روی “چاپ پیش نمایش” می توانید از فرم مربوطه نسخه چاپی تهیه کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

چنانچه مرکز جهاد دانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی باشد، متقاضیان جهت انجام ثبت نام می بایست مراحل زیر را طی نمایند.

  • وارد سایت رسمی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir شوید.
  • از نوار منوی بالای صفحه گزینه “آزمون ها” را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله بهتر است پیش از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی، عبارت “مشاغلی که می توانم در این آزمون در آن ها ثبت نام کنم” را انتخاب کرده و از عناوین شغلی ارائه شده در شهر مورد نظر خود مطلع شوید.
  • پس از کسب آگاهی لازم باید بر روی لینک “پرداخت هزینه” کلیک کرده و مبلغ ثبت نام را از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سایت بپردازید.
  • پس از پرداخت وجه می توانید وارد صفحه اصلی ثبت نام شده و فرم های مربوطه را تکمیل کنید.
  • در این بخش لازم است فایل اسکن شده مدارکی مانند عکس پرسنلی، کارت ملی، صفحه اول شناسنامه، مدرک تحصیلی، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی برای آقایان و مدارک لازم برای استفاده از سهمیه ایثارگران 5 درصد و یا معلولین عادی را در سامانه نام نویسی بارگذاری نمایید.
  • در صورتی که ثبت نام با موفقیت انجام شود، یک “کد رهگیری” از سوی سامانه صادر می گردد. این کد را نزد خود حفظ نمایید، چرا که برای هر بار ورود به پروفایل خود، به این کد نیاز خواهید داشت.

سایت ثبت نام این آزمون تمامی اطلاعیه های مورد نیاز داوطلبان جهت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی را منتشر می نماید. بنابراین متقاضیان می بایست پیگیر اخبار مربوطه که بر روی این سامانه قرار می گیرد باشند. یکی از مسائل قابل توجه در خصوص استخدام آتش نشانی 99 پذیرش داوطلبان خانم می باشد؛ بنابراین لازم است با رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آتش نشانی 99 که در مورد متقاضیان خانم تعیین شده است، به طور کامل آشنا شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک فوق کلیک کنید.

 

سوالت متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99 از طریق کدام سایت انجام می گیرد؟

نام نویسی این آزمون در سال 99 از طریق سایت azmoon125.tehran.ir صورت می پذیرد.

2- اطلاعات کاربری در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران به چه صورت تعریف شده است؟

نام کاربری، شماره تلفن همراه شما بوده و رمز عبور به همین شماره ارسال می گردد.

3- در صورت فراموشی رمز عبور جهت ورود به پروفایل کاربری در سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی چگونه می توان به آن دسترسی یافت؟

می توانید از بخش بازیابی کلمه عبور که در منوی بالای این سایت وجود دارد، نسبت به بازیابی رمز خود اقدام نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۴ نظر
  1. حمیدرضاسلطانی

    سلام ودرود
    ببخشید مدرک تحصیلی مورد نیاز برای اتش نشانی چیه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است، جهت اطلاع از آخرین اخبار، می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی باشید.

  2. Sabzeparvar

    سلام
    آزمون استخدام اتش نشانی بانوان برای کرج همزمان با تهران برگزار میشه؟
    سامنین مرج هم میتونن توی آزمونی که تهران برگزار میشه شرکت کنن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر نشده است.

  3. حمید

    سلام روز بخیر من سربازم خواستم ببینم میتونم الان ک سربازیم برم برای استخدامی اتش نشانی

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، مطابق با شرایط آخرین استخدامی، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت مورد نیاز می باشد.

  4. میثم

    سلام ببخشید تاریخ ثبت نام برای ازمون ۱۴۰۱اتش نشانی کی هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است؛ جهت اطلاع از آخرین اخبار، می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی باشید.

  5. ساسان

    سلام نتایج ازمون ۱۲تیراتش نشانی کی اعلام میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، مطابق با آخرین اطلاعیه ها، نتایج نهایی آزمون استخدامی آتش نشانی در هفته جاری منتشر خواهد شد.

  6. وحید

    سلام نتایج ازمون کتبی اتش نشانی ۱۲ تیر کی اعلام میشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی منتشر نشده است. شما می توانید عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره باشید به محض مشخص شدن جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.

  7. فاطمه

    سلام ببخشید کسی موفق شده کارت ورود به جلسه ازمون اتش نشانی رو بگیره؟و اینکه از چه طریقی؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، در حال حاضر لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال نشده است. جهت اطلاع از اخبار عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی