خانه آزمون استخدامی کانال تلگرام آزمون های استخدامی

کانال تلگرام آزمون های استخدامی

آدرس کانال تلگرام آزمون های استخدامی
کانال تلگرام آزمون های استخدامی
در دوران قدیم که تکنولوژی به اندازه امروز پیشرفت نکرده بود و دسترسی به اینترنت تا این حد امکان نداشت ، افراد جویای کار در ارگان های دولتی و خصوصی مانند آموزش و پرورش ، بانک ها و … می توانستند از طریق روزنامه ها و یا اطلاعیه های مختلف ، از اخبار مربوط به جذب نیروی آن ها مطلع شوند. اما اکنون شاید کمتر کسی وقت مطالعه روزنامه را داشته باشد و آگهی ها نیز دیگر برای مشاغل مهم و پر طرفدار چاپ نمی شوند. از طرفی تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که هر فرد می تواند در تلفن همراه خود از آخرین اخبار کشور و حتی جهان مطلع شود. آزمون های استخدامی و اعلام نیاز ارگان های دولتی به جذب نیروی انسانی جدید را نیز می توان جزو اخبار پر طرفدار دانست.

تنوع آزمون های استخدامی در سراسر کشور شاید موجب شود که علاقه مندان نتوانند از همگی آن ها به موقع مطلع شوند و بسیاری از فرصت های خود را از دست بدهند. از این رو قصد داریم در ادامه ، کانال تلگرام آزمون های استخدامی تیم ایران مشاوره را خدمت شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

کلیه علاقه مندان به شرکت در آزمون های استخدامی مختلف و معتبر در سراسر کشور ، می توانند با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره در جریان تمامی اخبار و اطلاع رسانی های مربوطه قرار گیرند.

کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره

پراکندگی اخبار مربوط به آزمون های استخدامی مختلف مانند ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی ، ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ، استخدام بانک ملی و … و حتی مراحل مصاحبه و اعلام نتایج آن ها ، ما را بر آن داشت که با ایجاد کانالی در پیام رسان تلگرام با عنوان ” آزمون های استخدامی “ دسترسی علاقه مندان به تازه ترین اخبار این آزمون ها را سهولت ببخشیم.

شاید از خود بپرسید که چرا پیان رسان تلگرام را انتخاب کرده ایم؟ این سوال پاسخی کاملا واضح دارد و آن هم این است که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به سایر اپلیکیشن ها بیشتر است و همچنین سرعت تبادل اطلاعات در آن بسیار بالا می باشد. بنابراین گزینه مناسبی برای اطلاع رسانی اخبار آزمون های استخدامی به نظر می رسد.

شما داوطلبان و علاقه مندان به شرکت در آزمون های استخدامی مختلف ، می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوید و از آخرین اخبار مربوط به آن ها مطلع گردید.

هر آنچه در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره می توانید بیابید

حال نوبت به معرفی موضوعات خبری می رسد که در کانال آزمون های استخدامی ایران مشاوره قرار داده می شوند.

همان گونه که مشاهده می کنید ، اخبار و اطلاعیه های مهم در رابطه با آزمون های استخدامی مختلف را می توانید با عضویت در کانال مذکور بیابید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون هر یک از آزمون های استخدامی مذکور ، می توانید بر روی لینک آن ها کلیک نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸۰ نظر
  1. رقیه مرتضوی

    سلام نتایج اولیه آزمون بانک گردشگری کی اعلام میشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      زمان دقیق مشخص نیست اما معمولا پاسخ آزمون ها یک ماه پس از آزمون اطلاع رسانی می شود.

  2. شیروانی

    سلام ببخشد زمان ثبت نام سال جدید برای افسری اقایان چ زمانی هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، اگر ارگان مد نظر شما نیروی انتظامی باشد، لازم است از طریق مراجعه به سایت police.ir ثبت نام خود را انجام دهید.

  3. H.M

    سلام خسته نباشید
    من امسال دوازدهمم و تیر ماه کنکورمو میدم رشتمم ریاضی فیزیک هستش میخواستم بدونم من که هنوز دیپلممو نگرفتم با شرکت تو آزمون سراسری میتونم واس استخدام ثبت نام کنم؟؟

    ممنون میشم اگه بگین واس ثبت نام از طریق کنکور سراسری باید چه تراز یا رتبه ای رو بیارم تا بتونم آزمون استخدامی بدم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، ابتدا شما باید فارغ التحصیل شوید تا بتوانید در آزمون های استخدامی شرکت نمایید مگر ارگان های محدود دولتی مانند آموزش و پرورش که جذب آنها برای دانشگاه نیز می باشد.

  4. zp

    سلام خسته نباشید
    ببخشید میشه بگید چطور میتونم ثبت نام کنم واسه ازمون سنجش جذب نیروهای مسلح بانوان
    بامدرک دیپلم

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، مطابق شرایط و ضوابط نیروهای مسلح، ثبت نامی بانوان از طریق سایت ممکن نیست. شما باید برای این کار با مدارک و مستندات به صورت حضوری به هسته های گزینش نیروی انتظامی استان خود مراجعه کنید.

  5. الهام

    سلام ببخشید من برای آزمون استخدامی دستگاه اجرایی ثبت نام کردم ولی سهمیه فرزند جانباز رو برام نزدن چکار کنم که قبل آزمون اونو برام ثبت کنن

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما میتوانید این موضوع را از ارگان مربوطه پیگیری نمایید و در صورت تایید سهمیه از سمت ارگان میتوانید به سایت سازمان سنجش ارسال درخواست بدهید.

  6. رضا

    سلام و خسته نباشید من سال ۱۴۰۰ امتیاز قبولی دانشگاه رو آوردم ولی محصلم امسال هم دیپلم میخاد منم بنا ب دلایلی درسامو خراب کردم میترسم زیر ۱۳ بیاد میخواستم بدونم میشه شهریور امتحان بدم نظرمو ببرم بالا قبول میکنن یا راهی ندارم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، برای بررسی سیر فارغ التحصیلی و امکان ادامه تحصیلی ؛ توصیه می شود به کارشناسی آموزشی رشته ی خود مراجعه نمایید.

نمایش دیدگاه های بیشتر
مشاوره استخدامی پیج استخدامی