خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی 1400
زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

علاقه مندانی که می خواهند در زمینه مشاغل عملیاتی آتش نشانی مشغول به کار شوند، لازم است در یک آزمون استخدامی شرکت نمایند. این آزمون در دو مرحله علمی و عملی برگزار شده و برگزیدگان آن در صورتی که مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند، به استخدام سازمان آتش نشانی در خواهند آمد. متقاضیانی که ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی را انجام داده اند، می بایست در موعد مقرر در حوزه امتحانی مربوطه حاضر شده و به دو مجموعه سوال عمومی و تخصصی مطرح شده در آزمون پاسخ دهند. اما چگونه می توان از زمان و محل برگزاری این آزمون مطلع شد؟

آزمون استخدامی آتش نشانی همه ساله برگزار نمی شود.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

با توجه به این که مجری برگزاری این آزمون استخدامی ممکن است در هر دوره متفاوت باشد، داوطلبان می بایست اخبار و اطلاعیه های این آزمون را از سایت مربوطه پیگیری کنند. به عنوان مثال آزمون استخدامی آتش نشانی در آخرین دوره توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اجرا شد و لذا تمام اطلاع رسانی ها از طریق سایت این مرکز به نشانی hrtc.ir صورت گرفت اما از آن جایی که نام نویسی آزمون مذکور در سال 99 در سامانه جامع ثبت نام آزمون های استخدامی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir انجام می شود، اخبار مربوطه نیز از طریق همین سایت منتشر می شود.

کسانی که در سال 99 در آزمون کتبی استخدامی آتش نشانی ثبت نام نموده اند، می توانند در تاریخ 12 تیر ماه 1400 نسبت به حضور در جلسه اقدام نمایند. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات برگزاری این آزمون در تهران و سایر استان ها در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضویت داشته باشید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

داوطلبان تنها در صورتی که کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 خود را به همراه داشته باشند مجاز به شرکت در این آزمون هستند. بر روی این کارت علاوه بر مشخصات فردی شرکت کنندگان، اطلاعاتی از قبیل زمان و محل برگزاری آزمون نیز درج شده است. بنابراین بهتر است در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت مذکور از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی اقدام نمایید. کارت ورود به جلسه این آزمون استخدامی معمولا چند روز پیش از تاریخ برگزاری آزمون در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که پس از اعلام تاریخ دقیق انتشار آن، مقاله حاضر به روز رسانی می گردد.

لازم به ذکر است که صدور این کارت به منزله تایید اطلاعات ارسالی توسط متقاضیان نمی باشد و مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی آن ها پس از اجرای آزمون مورد بررسی قرار می گیرد.

چنانچه اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه با مشخصات شما مغایرت داشت، لازم است در اولین فرصت به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه استخدامی آتش نشانی 1400 مراجعه نموده و اشکالات موجود را رفع نمایید. در غیر این صورت مسئولیت عدم صحت اطلاعات این کارت بر عهده شما خواهد بود. جهت آگاهی از نشانی این باجه ها می توانید بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 در چه تاریخی برگزار می شود؟

این آزمون در تاریخ 12 تیر ماه 1400 برگزار می گردد.

2- جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 به کدام سایت باید مراجعه کرد؟

برای دریافت این کارت می بایست به سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir مراجعه نمایید.

3- زمان ویرایش محل حوزه امتحانی آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 در چه تاریخی است؟

معمولا انجام این فرآیند همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه امکان پذیر است اما هنوز زمان دقیقی برای آن تعیین نشده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر
  1. Elnaz

    سلام ازمون بعدی اتش نشانی کی اعلام میشه لطفا پاسخ بدید خیلی ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است؛ جهت اطلاع از آخرین اخبار می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی باشید.

  2. فرید

    سلام وقت بخیر لطفا راهنمایی کنید تاریخ آزمون و تاریخ گرفتن کارت ورود به جلسه رو کی اعلام میکنن و محل آزمون کجاس؟

مشاوره استخدامی پیج استخدامی