خانه آزمون استخدامی آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400
آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

یکی از لازمه های شرکت در آزمون های مختلف که هر ساله در کشور برگزار می شوند، دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون آتش نشانی 1400 جهت شرکت در آزمون نام نویسی کرده اند، می توانند به منظور دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات لازم کارت خود را دریافت نمایند.

همچنین شرکت کنندگان می بایست در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات مندرج در کارت نسبت به رفع آن اقدام کنند که در ادامه جزئیات مربوط به زمان و چگونگی مرداجعه به باجه های رفع نقص ذکر شده است.

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی آتش نشانی می توانند جهت رفع نقص کارت های خود، در زمان تعیین شده به آدرس باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

متقاضیان می بایست در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه خود در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به نزدیک ترین باجه رفع نقص مراجعه نمایند. در واقع اگر کارت آزمون دارای نواقصی مانند واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب، فاقد عکس بودن و … باشد، ضروری است که داوطلب در موعد مقرر با به همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3، کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار خود، شخصا به نماینده سازمان سنجش مستقر در یکی از آدرس های باجه های رفع نقص مراجعه نماید.

لازم به ذکر است که مراجعه به باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه این آزمون از روز جمعه مورخ 11 تیر ماه 1400 امکان پذیر می باشد. بنابراین شرکت کنندگان می بایست با در دست داشتن مدارک لازم صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و یا بعد از ظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 نسبت به حضور در آدرس مربوطه اقدام کنند.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

گاهی اوقات ممکن است داوطلبان پس از دریافت کارت خود متوجه شوند که اطلاعات مندرج در کارت با مشخصات فردی آن ها همخوانی ندارد. در چنین شرایطی باید متقاضیان پیش از برگزاری آزمون نسبت به رفع اشکالات موجود در کارت اقدام نمایند. همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی، آدرس باجه های رفع نقص نیز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

داوطلبان می توانند پس از ورود به سایت مذکور و انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی” اطلاعیه مربوط به این آزمون را دریافت نمایند. از آن جایی که در سال جاری این آزمون تنها برای متقاضیان استان تهران برگزار می گردد، در نتیجه افراد بایستی با مراجعه به باجه رفع نقص آن در زمان مقرر نسبت به اصلاح اشتباهات مندرج اقدامات لازم را به انجام برسانند.

باجه‌ رفع نقص این آزمون در سال 1400 در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی (به سمت میدان انقلاب)، کوچه شاهرود مستقر خواهد شد. فراموش نکنید که افراد هنگام مراجعه بایستی مدارک لازم از جمله کارت ملی و اصل شناسنامه عکس دار را به همراه داشته باشند.

در سال های اخیر، شرکت در آزمون های استخدامی شرایط مناسبی را برای افراد جویای کار و سازمان ها و شرکت های متقاضی جذب نیرو فراهم کرده است تا نه تنها افراد مستعد بتوانند در رشته مورد علاقه و متناسب با مهارت های خود به کار مشغول شوند، بلکه سازمان های مختلف نیز از این طریق توانسته اند بخشی از نیروی متخصص مورد نیاز خود را استخدام نمایند. شما همراهان گرامی می توانید به منظور کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون زمان ثبت نام آزمون بخش خصوصی و زمان ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- چگونه می توان به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 دسترسی یافت؟

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش و همچنین این مقاله قابل دریافت است.

2- چه زمانی می توان به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 مراجعه نمود؟

داوطلبان می توانند از روز جمعه مورخ 11 تیر ماه 1400 از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعد از ظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 به باجه مربوطه مراجعه کنند.

3- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 چه زمانی منتشر می شود؟

این کارت در تاریخ 9 تیر ماه 1400 در دسترس افراد قرار می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی