خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

سازمان آتش نشانی از جمله ارگان هایی می باشد که در برخی از دوره ها فراخوان جذب نیروی انسانی منتشر کرده و با برگزاری یک آزمون استخدامی، کارکنان مورد نظر خود را انتخاب می کند. داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی را انجام داده اند، می بایست آمادگی های لازم را جهت حضور در حوزه امتحانی کسب نمایند. یکی از اقدامات لازم در این راستا، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی می باشد. در ادامه مطلب، شما را از زمان و نحوه دریافت این کارت مطلع می سازیم.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

جهت شرکت در اکثر آزمون هایی که در کشور برگزار می گردند، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه یکی از مهم ترین نکاتی است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد. در غیر این صورت از حضور داوطلبان در حوزه امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد. در سال گذشته که مجری برگزاری این آزمون مرکز جهاد دانشگاهی بود، متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود در زمان مقرر می توانستند در این آزمون شرکت کردند.

شایان ذکر است که این کارت برای آزمون سال جاری از روز چهارشنبه مورخ 9 تیر ماه 1400 از طریق سایت sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. از این رو شرکت کنندگان بایستی در تاریخ مقرر از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه نموده و مطابق با آدرس و زمان مندرج بر روی کارت به حوزه امتحانی مراجعه کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

با توجه به این که در سال جاری صرفا مراکز آتش نشانی موجود در سطح استان تهران اعلام نیاز به نیروی عملیاتی نموده اند، کارت ورود به جلسه این آزمون مطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده از سامانه ثبت نام آزمون های استخدامی آتش نشانی از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار افراد قرار می گیرد. بنابراین داوطلبان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت مذکور، مراحل زیر را جهت مشاهده و پرینت کارت خود طی نمایند.

  •  مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، سپس انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی”
  • کلیک بر روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون استخدامی آتش نشانی شهر تهران 1400” 
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده در کادر های مشخص و فشردن دکمه “جستجو‏”

لازم به ذکر است، چنانچه در دوره های بعد، مجددا مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اجرای این آزمون را بر عهده داشته باشد، می توانید پس از وارد شدن به سایت hrtc.ir و با درج اطلاعات مربوط به کد ملی و کد رهگیری خود کارت ورود به جلسه را مشاهده و دریافت نمایید.

با توجه به این که گاها ممکن است اطلاعات مندرج بر روی کارت آزمون دارای یک سری نواقص بوده و یا مغایر با مشخصات داوطلب باشد، توصیه می کنیم در همان فرصت های اولیه آن را دریافت کنید و در صورت مشاهده هر گونه مشکل، با مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 که در سایت مربوطه قرار می گیرد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 چه زمانی منتشر می گردد؟

این کارت در تاریخ 9 تیر ماه 1400 در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

2- جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 از چه طریقی باید اقدام کرد؟

دریافت این کارت به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد.

3- در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 داوطلبان چگونه می توانند آن را رفع کنند؟

رفع اشتباهات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه از طریق مراجعه به باجه رفع نقص امکان پذیر است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی