خانه آزمون استخدامی زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

زمان نام نویسی آزمون استخدامی آتش نشانی 99
زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

سازمان آتش نشانی از جمله ارگان هایی است که به منظور جذب نیروی انسانی کارآمد در طی دوره هایی اقدام به برگزاری یک آزمون استخدامی می نماید. در اولین مرحله این پذیرش، یک آزمون علمی برگزار می شود و در صورت کسب حدنصاب لازم، مجوز راهیابی به مراحل بعدی صادر می گردد. در واقع عبور داوطلبان از هر یک از مراحل عملی، مصاحبه روانشناختی – شغلی، گزینش و معاینات پزشکی به مراحل بعدی مشروط به دستیابی به امتیاز تعیین شده در آن می باشد.

اما نحوه شرکت در این آزمون به چه صورت است؟ علاقه مندان می بایست در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی که یک فرآیند اینترنتی می باشد اقدام نموده و در زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی آزمون در حوزه امتحانی مربوطه حضور یابند.

ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی در اسفند ماه 99 انجام می گیرد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

همان طور که اشاره شد، سازمان آتش نشانی در برخی از دوره ها فراخوان جذب نیرو منتشر کرده و به این وسیله از علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی دعوت به همکاری می نماید. متقاضیانی که در این آزمون شرکت نموده و موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی شوند، می بایست در سایر مراحل نیز شرکت کنند، در غیر این صورت انصراف خود را از فرآیند پذیرش اعلام داشته اند. در آخرین دوره جذب نیرو توسط سازمان آتش نشانی، اکثر استان ها به این جریان پیوستند و کارکنان مورد نظر خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی مذکور برگزیدند. اما در سال 99 صرفا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اقدام به برگزاری آزمون و پذیرش نیرو نموده است.

لذا علاقه مندان به شرکت در این فراخوان از روز 5 اسفند ماه 99 به مدت 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی از طریق تکمیل فرم تقاضانامه مربوطه، آمادگی خود را جهت شرکت در این آزمون اعلام نمایند.

مدت زمان مذکور برای متقاضیانی که موفق به انجام ثبت نام در بازه زمانی اولیه نشده بودند، از روز 16 لغایت 19 اسفند تمدید شد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

در آخرین دوره ای که آزمون استخدامی آتش نشانی برگزار شد، داوطلبان جهت انجام ثبت نام می بایست به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه می نمودند و پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی و بارگذاری عکس و مدارک مورد نیاز، فرم تقاضانامه مربروطه را تکمیل می کردند. اما با توجه به این که این آزمون در سال 99 از طریق سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به انجام می رسد، فرآیند نام نویسی آن روند متفاوتی را طی می کند. در این بخش دستورالعمل ثبت نام اینترنتی آزمون شهر تهران را ارائه کرده ایم.

  1. ابتدا به سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir مراجعه نموده و از بالای صفحه آیکون “ثبت نام” را انتخاب کنید.
  2. سپس در صفحه ای که نمایان می گردد، به تکمیل کادرهای مشخص شده به وسیله اطلاعاتی از جمله کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود بپردازید. در نهایت بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.
  3. اکنون به صفحه نخست بازگشته و کلید “ورود” را بفشارید.
  4. جهت ورود به صحه ثبت نام نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید. (رمز عبور شما به شماره تلفن همراهی که در فرم مربوطه ثبت نموده اید، ارسال می گردد و نام کاربری نیز به صورت شماره تلفن شما تعریف شده است.) این اطلاعات را در قسمت مشخص شده وارد نموده و بر روی گزینه “ورود” کلیک فرمایید.
  5. در این مرحله عبارت “تکمیل اطلاعات متقاضی” را انتخاب کنید.
  6. راهنمای قوانین را مطالعه کرده و پس از فعال نمودن تیک مربوط به “قوانین و مقررات را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم”، دکمه “بعد” را بفشارید.
  7. اکنون لازم است اطلاعات خواسته شده را در بخش های مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه “بعد” کلیک کنید.
  8. نهایتا نوبت به پرداخت هزینه آزمون می سد؛ که لازم است وجه تعیین شده واریز گردد. به این منظور بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید.
  9. پس از مشاهده اطلاعات ثبت نامی خود، با کلیک بر روی “چاپ پیش نمایش” می توانید از فرم مربوطه نسخه چاپی تهیه کنید.

در واقع متقاضیان با انجام مراحل زیر در آزمون علمی ثبت نام نموده و در صورتی که این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذرانند، از آن ها جهت شرکت در آزمون عملی دعوت خواهد شد. در این مرحله مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99 با اطلاعاتی که متقاضیان در فرم مربوطه درج نموده اند مطابقت داده شده و چنانچه صحت آن ها مورد تایید قرار گیرد، می توانند در آزمون عملی شرکت کنند.

پس از انتشار اسامی پذیرفته شدگان در آزمون عملی، چند برابر ظرفیت استخدامی به مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99 دعوت می شوند و چنانچه در این مرحله، گزینش و معاینات پزشکی با موفقیت صورت گیرد، استخدام داوطلبان نهایی می گردد. جهت اطلاع از جزئیات بیشتر بر روی لینک های موجود در متن مقاله کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی تهران چه زمانی انجام می گیرد؟

نام نویسی این آزمون از 5 اسفند ماه 99 آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه می یابد.

2- از چه طریقی می توان نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99 اقدام نمود؟

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران انجام می گیرد.

3- آیا در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی در آزمون علمی آتش نشانی، استخدام داوطلبان قطعی می گردد؟

خیر، این پذیرش دارای چند مرحله بوده که استخدام نهایی متقاضیان منوط به پذیرفته شدن در تمامی مراحل آن صورت می پذیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی