خانه آزمون استخدامی مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99

مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99
مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99

آزمون استخدامی آتش نشانی نیز مانند سایر آزمون های استخدامی که هر ساله در کشور برگزار می شوند، شامل مصاحبه و گزینش می باشد. داوطلبان پس از شرکت در آزمون علمی و کسب نمره قبولی به تعداد سه برابر ظرفیت، به آزمون عملی دعوت می شوند. موفقیت در این بخش نیز به منزله استخدام قطعی نمی باشد و متقاضیان پس از طی این مرحله و تست پزشکی، می بایست مصاحبه حضوری و گزینش را هم پشت سر بگذارند تا در نهایت در شغل مورد نظر خود استخدام شوند.

داوطلبان در صورت کسب حدنصاب نمره علمی و عملی و با در نظر گرفتن سهمیه امتیازات قانونی آنان، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش، به گزینش معرفی خواهند شد.

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99

پس از برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی و همراه با اعلام نتایج اولیه، یک کارنامه برای تمامی شرکت کنندگان از طریق ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir منتشر می شود. در صورت قبولی داوطلب در مرحله اول، زمان و مکان ارائه مدارک وی، در این کارنامه درج شده است. با توجه به اینکه زمان های مندرج در کارنامه ها و همچنین تاریخ آزمون علمی و مصاحبه برای پذیرفته شدگان متفاوت است، نمی توان تاریخ دقیقی از زمان مصاحبه را اعلام کرد. بنابراین تمامی افرادی که در این مرحله پذیرفته شده اند، می توانند پس از بررسی مدارک شان و موفقیت در آزمون عملی و تست پزشکی، از زمان و مکان مصاحبه خود مطلع شوند. شما کاربران گرامی در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد آزمون استخدامی آتش نشانی، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

مصاحبه حضوری آزمون استخدامی آتش نشانی 99

داوطلبان آزمون استخدامی پس از قبولی در آزمون علمی و کسب حداقل 400 امتیاز از مجموع 900 امتیاز آزمون عملی و همچنین با محاسبه سهمیه های قانونی آنان، به تعداد یک برابر ظرفیت به گزینش معرفی می شوند. در این بخش قصد داریم شما را با سوالاتی که معمولا در مصاحبه آزمون های استخدامی مطرح می شوند، آشنا کنیم. سوالات این بخش معمولا در تمامی آزمون ها مشابه هستند و اکثرا شامل مسائل احکام، عقیدتی سیاسی، مناسبت های تاریخی و دینی و همچنین سوالات روانشناسی و سنجش عقاید می باشند. در ادامه به نمونه هایی از سوالات مذکور، پرداخته ایم.

  • در چه مواردی باید از مجتهد تقلید کرد؟
  • چه نماز هایی را می توان شکسته خواند؟
  • شهادت حضرت فاطمه (س) در چه تاریخی است؟
  • نظرتان در مورد موسیقی چیست؟
  • اسم چند پیامبر در قرآن آمده است؟
  • امام علی به دست چه کسی به شهادت رسید؟
  • اعضای مجلس خبرگان چند نفر هستند؟
  • انواع جنگ ها چرا و در چه تاریخی اتفاق افتاده اند؟
  • اعمال شب های قدر چیست؟
  • رئیس قوه قضائیه کیست؟
  • درمورد نهضت آزادی خواه چقدر اطلاعات دارید؟
  • علت گرانی های اخیر را چه می دانید؟
  • فرماندهی کل قوا بر عهده کیست؟
  • وظایف مدرسه شورای اسلامی چیست؟
  • و …

موارد ذکر شده تنها نمونه هایی از سوالات مصاحبه آزمون های استخدامی می باشد و شما می بایست اطلاعات خود را در زمینه های مذکور افزایش دهید تا بتوانید به درستی به سوالات پاسخ داده و از این مرحله با موفقیت عبور کنید. علاوه بر این سوالات، ممکن است پرسش هایی مانند “چرا شغل آتش نشانی با این همه ریسک انتخاب کرده اید؟ “، ” تاکنون شاهد یک تصادف شدید بوده اید؟ “، “چه واکنشی در برابر آن نشان دادید؟ “ و… در مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی نیز مطرح می شود.

شایان ذکر است با توجه به مندرجات دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی، در صورت عدم تایید افراد معرفی شده توسط گزینش، نهایتا تا دو سال پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان و در صورت انصراف آنان، حداکثر تا مدت یک سال پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان، سایر داوطلبان واجد شرایط مندرج در دفترچه فوق، به ترتیب نمره اکتسابی به گزینش معرفی خواهند شد.

 

سوالات متداول

1- مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99 چه زمانی برگزار می گردد؟

زمان برگزاری این مرحله تاکنون مشخص نشده اما شما می توانید به سایت ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir مراجعه نموده و از جزئیات مربوط به این فرآیند مطلع شوید.

2- سوالاتی که در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99 مطرح می گردند، از چه مباحثی می باشند؟

موضوع سوالات این فرآیند پیرامون مباحث عقیدتی سیاسی، احکام، تاریخ و مسائل روز دنیا می باشد. همچنین با مطالعه این مقاله می توانید با نوع دقیق تر سوالات، آشنا شوید.

3- مصاحبه آزمون استخدامی آتش نشانی 99 شامل چند مرحله است؟

در روند مصاحبه این آزمون، شرکت کنندگان می بایست از مراحل مصاحبه شفاهی و معاینات پزشکی عبور نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی