خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش نشانی 1400
اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

داوطلبانی که در آزمون ورودی سازمان آتش نشانی شرکت کرده اند، مدتی بعد در انتظار اعلام نتایج آن می باشند. آزمون مذکور طی دو مرحله برگزار می شود و متقاضیانی که موفق به کسب نمره قبولی در مرحله کتبی شده باشند، جهت شرکت در آزمون عملی و ارائه مدارک معرفی می شوند. پس از برگزاری آزمون کتبی، نمرات شرکت کنندگان به تفکیک سوالات عمومی و تخصصی محاسبه و حدنصاب آزمون برابر با 50 درصد بالاترین نمره مکتسبه در آزمون با تاثیر 40 درصد نمره عمومی و 60 درصد نمره تخصصی، در هر یک از مشاغل مندرج در دفترچه آزمون محاسبه شده و مبنای سایر مراحل انتخاب متقاضیان قرار می گیرد.

برگزاری آزمون آتش نشانی به همین جا ختم نمی شود و پذیرفته شدگان این مرحله می بایست تست پزشکی و گزینش را هم جهت استخدام نهایی پشت سر بگذارند. در این مطلب قصد داریم شما را از زمان و جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی مطلع کنیم.

نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش نشانی از طریق سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

پس از برگزاری آزمون علمی، به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل از افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره شده اند و مدارک آنان مورد تایید قرار گرفته باشد، جهت شرکت در آزمون عملی دعوت می شوند. نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش نشانی نشان دهنده قبولی و یا عدم قبولی داوطلب در آزمون کتبی می باشد. داوطلبانی که در روز 12 تیر ماه سال جاری در این آزمون حضور داشته اند، می توانند در هفته سوم شهریور ماه با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند. با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق انتشار نتایج، می توانید با ما در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره همراه باشید و از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

لازم به ذکر است که جزئیات مربوط به پذیرش داوطلبان در مراحل بعدی از جمله برگزاری آزمون ورزشی و عملیاتی از طریق سایت مذکور اطلاع رسانی می گردد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1400

شرکت کنندگان این آزمون استخدامی می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت سازمان آتش نشانی استان تهران به وسیله اطلاعات کاربری خود وارد پروفایل شخصی شده و به مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بپردازند. مراحل دریافت نتایج مرحله اول آزمون ورودی این ارگان در راهنمای زیر نشان داده شده است.

  1. مراجعه به سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir
  2. کلیک بر روی لینک فعال “نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آتش نشانی سال 1400”
  3. ورود به پروفایل کاربری با استفاده از درج اطلاعات خواسته شده شامل کد ملی، کد رهگیری و کد امنیتی

تذکر: در صورت فراموشی کد رهگیری می توانید از قسمت “بازیابی کد رهگیری” و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود، این کد را مجددا دریافت کنید.

در مرحله بعدی، مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی پذیرفته شدگان آزمون کتبی مورد بررسی قرار می گیرد و از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب آن ها عبارت “شما برای آزمون عملی معرفی شده اید” درج شده است، دعوت به شرکت در مرحله عملیاتی و ورزشی این آزمون صورت می گیرد. این دسته از متقاضیان بایستی با مراجعه به سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در موعد مقرر، از زمان، مکان و شرایط آزمون عملی مطلع شوند. سرانجام اسامی پذیرفته شدگان قطعی این پذیرش پس از طی تمامی مراحل مذکور به صورت نتایج نهایی آزمون استخدامی آتش نشانی اعلام می گردد.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 چه زمانی مشخص خواهد شد؟

این نتایج در هفته سوم شهریور ماه اعلام می گردد.

2- از چه طریقی می توان به مشاهده نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی 1400 اقدام کرد؟

شرکت کنندگان می بایست برای مشاهده کارنامه اولیه خود به سایت azmoon125.tehran.ir مراجعه نمایند.

3- آیا پذیرفته شدن در آزمون کتبی به معنای استخدام در آتش نشانی است؟

خیر. داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی به مصاحبه حضوری دعوت می شوند که لازم است تمامی مراحل آن را با موفقیت پشت سر بگذارند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی