خانه آزمون استخدامی مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

معرفی مدارک نام نویسی آزمون آتش نشانی 99
مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

آتش نشانی، یکی از سازمان هایی است که به منظور جذب نیروی انسانی، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید. علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام آزمون آتش نشانی، جهت شرکت در این آزمون، باید در موعد مقرر، نسبت به ثبت نام استخدامی آتش نشانی 99 اقدام نمایند. با توجه به این که ثبت نام مرحله اول، به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان نمی توانند مدارک هویتی و تحصیلی خود را به این سازمان ارائه دهند. بنابراین باید چه کنند؟

ارائه مدارک ثبت نام این آزمون، از طریق بارگذاری در سایت ثبت نام استخدامی آتش نشانی، امکان پذیر است. به این صورت که داوطلبان، از مدارک مورد نیاز، یک فایل اسکن شده فراهم می کنند و در قسمت های مشخصی از فرم ثبت نام، آپلود می نمایند. اما این مدارک شامل چه مواردی هستند؟ فرمت بارگذاری آن ها، کدام است؟ جهت دریافت پاسخ سوالات این چنینی، در ادامه مطلب، با ما همراه باشید.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی استان تهران، باید در سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگذاری شوند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی 99

تمامی مدارک مورد نیاز و نحوه بارگذاری آن ها در دفترچه ثبت نام استخدامی آتش نشانی 99 شرح داده می شوند. اما جهت سهولت دسترسی شما عزیزان، در ادامه به شرح کامل آن ها می پردازیم. اما این نکته را بدانید، که پیش از ورود به سامانه ثبت نام، باید هزینه ثبت نام استخدامی آتش نشانی را پرداخت نمایید. همچنین مدارکی که در زمان ثبت نام آزمون آتش نشانی باید بارگذاری شوند به شرح زیر است.

  • عکس پرسنلی داوطلب
  • کارت ملی
  • اصل شناسنامه عکس دار
  • مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت و یا معافیت پزشکی (ویژه داوطلبان آقا)
  • مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه 5 درصدی ایثارگری و یا معلولین عادی

اکثر مدارک فوق باید با مشخصات مخصوص به خود، در سایت بارگذاری شوند.

نکاتی در خصوص ارائه مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

لازم است، فایل اسکن شده عکس داوطلب، حتما از روی عکس اصلی او تهیه شده باشد. زیرا اسکن از روی عکس کارت های شناسایی مانند کارت ملی، شناسنامه و… قابل قبول نمی باشد.

عکس پرسنلی بانوانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید با حجاب بوده و صورت کامل آن ها مشخص باشد.

چنان چه عکس ارسالی داوطلب، متعلق به فرد دیگری یا برای سال های گذشته داوطلب باشد و یا به هر دلیلی غیر معتبر، تلقی شود، ثبت نام وی باطل شده و حق شرکت در آزمون را نخواهد داشت.

ارسال عکس اشتباه از سوی داوطلب، تخلف به شمار می آید و از همین رو مطابق قوانین با او برخورد می شود.

اگر جزو داوطلبانی هستید که تا آخرین روز ثبت نام، فارغ التحصیل شده و یا دوره خدمت سربازی تان، به پایان رسیده است، باید بدانید، چنان چه جزو پذیرفته شدگان مرحله اول اعلام نتایج قرار گیرید، ارائه کپی مدارک مورد نیاز الزامی می باشد. بنابراین در هر صورت، داشتن مدارک لازم برای مراحل بعدی آزمون واجب است.

با توجه به تمام مطالب فوق دریافتید که جهت ثبت نام به چه مدارکی نیاز می باشد. بنابراین بهتر است پیش از شروع ثبت نام و ورود به سامانه، تمامی موارد نام برده را آماده کرده و در دسترس خود قرار دهید تا از بروز هرگونه خطا حین ثبت نام، جلوگیری شود. شما داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رشته های آزمون استخدامی آتش نشانی، منابع استخدامی آتش نشانی و یا جزئیات مرتبط با مصاحبه استخدامی آتش نشانی، می توانید بر روی هر کدام از لینک ها کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی استان تهران در سال 99 شامل چه مواردی است؟

عکس داوطلب، کارت ملی و دیگر مدارک ذکر شده در متن مقاله

2- آیا اصل مدارک داوطلبان در ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی استان تهران مورد نیاز است؟

بله، اصل شناسنامه عکسدار یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این آزمون می باشد.

3- مدارک شرکت کنندگان به هنگام ثبت نام برای آزمون استخدامی آتش نشانی 99 در چه سامانه ای بارگزاری می شوند؟

ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir انجام می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی