خانه آزمون استخدامی وزارت بهداشت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

در چند سال اخیر دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات تابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای تامین نیروهای مورد نیاز خود، از طریق آزمون کتبی و مصاحبه اقدام به جذب افراد واجد شرایط می نماید. آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام نموده اند می بایست در زمان برگزاری، کارت ورود به جلسه ی خود را به همراه داشته باشند. اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه، هویت داوطلبان شرکت کننده را در تطابق با کارت شناسایی عکس دار مشخص می کند به همین دلیل به همراه داشتن آن از الزامات حضور در جلسه ی آزمون محسوب می شود. بر این اساس متقاضیان بایستی با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

 

✅لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

کارت ورود به جلسه وزارت بهداشت

 

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در روز سه شنبه مورخ 25 مهرماه از طریق سایت hrtc.ir منتشر شد.

زمان انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

آزمون استخدامی وزارت بهداشت به صورت همزمان به طور معمول در دو نوبت برگزار می گردد که نوبت اول آن در نیمه اول سال و نوبت دوم، در نیمه دوم سال می باشد. لذا داوطلبان هر دو نوبت بایستی در موعد مقرر نسبت برای دریافت کارت خود اقدام نمایند.همچنین لازم به ذکر است مجری برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 1402، سایت hrtc.ir است و کارت ورود به جلسه شرکت در این آزمون نیز از طریق همین سایت انتشار می گردد. توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه این آزمون در روز سه شنبه مورخ 25 مهرماه از طریق سایت مذکور منتشر شده است و داوطلبان می توانند با ورود به پنل کاربری خود آن را دریافت نمایند.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت که برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اند، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود ملزم به طی نمودن مراحل زیر هستند.

  • ابتدا وارد آدرس hrtc.ir شده و روی گزینه ورود به صفحه اختصاصی آزمون شوید.

دریافت کارت ورود به جلسه وزارت بهداشت

  • سپس در این قسمت “ورود به پروفایل” را برگزینید.

دریافت کارت ورود به جلسه وزارت بهداشت

  • در نهایت پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و فشردن گزینه “ورود به پنل” می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه وزارت بهداشت

داوطلبان می بایستی پس از طی کردن مراحل فوق، بعد از کسب اطمینان لازم از صحت اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه خود، نسبت به تهیه ی یک نسخه پرینت از آن اقدام نمایید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

نکته ای که تمامی داوطلبان به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه باید در نظر داشته باشند، کنترل اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آن هاست. چنان چه داوطلبی متوجه مغایرتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت خود شود، باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کند.

  • اگر داوطلبان مغایرتی در یکی از بندهای نام، نام خانودگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، دین، سهمیه ی 5 درصد ایثارگری، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی مشاهده نمودند می بایست برای اصلاح این موارد، تا پیش از زمان برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.
  • وجود نواقص در بندهای جنس، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته ی تحصیلی و اولویت انتخابی مستلزم مراجعه ی حضوری به نماینده ی وزارت بهداشت مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه ی مربوطه، در زمان و تاریخ مشخص شده می باشد.
  • همچنین اگر کارت ورود به جلسه ی داوطلب فاقد عکس باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از قبیل نداشتن مهر، واضح نبودن عکس و یا عکس اشتباه باشد، می بایست در زمان و تاریخ مشخص شده با به همراه داشتن پرینت کارت، کارت شناسایی عکس دار و 2 قطعه عکس 4*3 به نماینده ی سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص مربوطه مراجعه نماید.

 

 

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان برای دریافت نوبت دوم کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت اقدام نمود؟

داوطلبان می توانند از تاریخ 25 مهرماه 1402 آن را دریافت نمایند

2- برای دریافت کارت ورود به جلسه ازمون استخدامی وزارت بهداشت باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت از طریق hrtc.ir منتشر خواهد شد.

3- آیا داوطلبان می توانند در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت به ویرایش بپردازند؟

بله، متقاضیان با مراجعه به آدرس باجه های رفع نقض نسبت به برطرف نمودن مغایرت ها، اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. رضا

    سلام درمورد آزمون شرکتی علومپزشکی که دقیق مشخص نکردین کی برگزار میشه فقط در مردو قراردادی ها نوشتین

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با اطلاعیه ی سازمان سنجش پزشکی، به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری آزمون به تعویق افتاده است، و در تاریخ ۲۴ مهرماه در خصوص زمان برگزاری آزمون مجددا از طریق سایت سنجش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

دریافت مشاوره