خانه استخدام بانک ها سایت استخدام بانک ملی ۱۴۰۲ | bmi.ir

سایت استخدام بانک ملی ۱۴۰۲ | bmi.ir

سایت استخدام بانک ملی ۱۴۰۲ | bmi.ir

همان گونه که می دانید عده زیادی از کارجویان مشتاق هستند که در بانک ها مشغول به کار شوند و یکی از بانک های قدیمی و مطرح ایران ، بانک ملی می باشد که هر چند صباح یک بار ، فراخوانی مبنی بر جذب نیروی انسانی جدید منتشر می کند. این فراخوان از طریق آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی یا سایت رسمی این بانک و پایگاه های خبری مرتبط با آن به اطلاع داوطلبان می رسد. ضمن این که اطلاع رسانی استخدام بانک ملی به صورت اینترنتی انجام می شود، اعلام علاقه مندی داوطلبان برای استخدام نیز اغلب به صورت الکترونیکی می باشد.

 

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی 

 

bmi.ir

 

با توجه به اخبار جدید منتشر شده از سوی منابع انسای بانک ملی، به احتمال زیادی آزمون استخدامی ۱۴۰۲ از طریق سایت اختصاصی این بانک به نشانی bmi.ir صورت می گیرد.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی در سال 1402 بنابر اطلاعیه منتشر شده به یکی از دو روشی که در ادامه به آن اشاره می شود صورت می گیرد. ممکن است یک دوره استخدام بانک ملی از طریق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی در سایت سایت سازمان سنجش انجام شود و در دوره ای دیگر این فرآیند با تکمیل فرم استخدام و ارسال رزومه در سایت رسمی و اختصاصی بانک ملی صورت گیرد.

 

در آخرین فراخوان منتشر شده برای استخدام بانک ملی، بسترهای جذب 1734 نفر نیروی کاری تا پایان امسال فراهم شد و ثبت نام آن از طریق سایت سازمان سنجش به انجام رسید. ممکن است در اطلاعیه های آتی برگزار کننده آزمون استخدامی، خود این بانک باشد و روند ثبت نام و ارسال مدارک نیز از طریق سایت اختصاصی آن به نشانی bmi.ir صورت گیرد.

 

همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی اطلاعیه فراخوان در صفحه اول سایت بانک ملت مطابق با تصویر زیر قرار خواهد گرفت.

معرفی سایت بانک ملی

نکته: در صورت برگزاری این آزمون توسط سازمان سنجش، داوطلبان می بایست به سایت ثبت نام استخدامی دستگاه اجرایی مراجعه نمایند.

نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ۱۴۰۲

داوطلبان پس از احراز شرایط استخدام بانک ملی می توانند با مراجعه به سایت بانک ملی نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را به عمل آورند. علاقه مندان تنها باید به سایت مذکور مراجعه کرده، فرم را دریافت و تکمیل نمایند که پس از آن بسته به تصمیم بانک ملی ایران، دو حالت ممکن است پیش بیاید:

  • تمامی داوطلبانی که فرم استخدام بانک ملی را تکمیل کرده اند در یک آزمون ورودی شرکت می نمایند و در صورت قبولی دعوت به مصاحبه می شوند.
  • داوطلبانی که فرم استخدامی آن ها مورد تایید قرار گیرد به مصاحبه حضوری بانک ملی دعوت می شوند. (در واقع در این حالت آزمونی برگزار نمی گردد.)

 

در صورتی که فرایند جذب از طریق شرکت در آزمون باشد، راهنمای انجام این فرآیند در ادامه مطلب درج شده است.

  • ابتدا به سایت بانک ملی به نشانی bmi.ir مراجعه نموده و بر روی اطلاعیه فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی کلیک نمایید.
  • سپس، هزینه شرکت در آزمون را از طریق درگاه عضو شتاب پرداخت کنید.
  • با ثبت و آپلود مدارک و اطلاعات خواسته شده، نام نویسی خود را نهایی نمایید.

 

همچنین داوطلبان می توانند در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک ملی، امتیاز خود را در همین سایت مشاهده نموده و خود را برای شرکت در مصاحبه آماده کنند.



 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ۱۴۰۲ از چه سایتی صورت می گیرید؟

با توجه به اخبار منتشر شده، احتمالا ثبت نام این آزمون از سایت رسمی بانک ملی به نشانی bmi.ir انجام شود.

2- نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی به چه صورت است؟

این بانک از روش های برگزار آزمون ورودی و یا بررسی رزومه نیروی مورد نیاز خود را جذب می کند که مراحل آن در مقاله ذکر شده است.

3- آغاز فرآیند ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی به چه صورت اطلاع رسانی می گردد؟

این فرآیند با انتشار اطلاعیه مربوطه از سایت ثبت نام به اطلاع عموم خواهد رسید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر
  1. غفاری

    سلام خسته نباشید چه رشته هایی میتونن ثبت نام کنن برای آزمون استخدامی ؟

  2. ماریا

    سلام وقت بخیر. آزمون استخدامی بانک ملی چ تاریخی هستش؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، در حال حاضر اطلاعیه ای بابت زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون منتشر نشده است.

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک