خانه آزمون استخدامی ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1401 | azmoon.org

ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1401 | azmoon.org

سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه
ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1401

کسانی که خواهان شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه 1401 و مشتاق داشتن شغل وکالت هستند، در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه می بایست در زمان مقرر در سایت azmoon.iau.ac.ir و یا azmoon.org، نسبت به ثبت نام خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند. در سال های گذشته این فرآیند از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شد اما در سال 1401 این رویه تغییر کرده و سامانه مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به عنوان سایت نام نویسی این آزمون معرفی شده است..

لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1401

azmoon.iau.ac.ir

داوطلبان متقاضی اخذ پروانه وکالت می بایست تمامی مراحل ثبت نام آزمون قوه قضاییه 1401 را به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام دهند.

معرفی سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1401

معرفی سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

بخش اول

افراد در این بخش منوی سمت راست را مشاهده می نمایند که شامل صفحه اصلی، کاردانی و دوره های تحصیلی مختلف دیگر است که با توجه به مقطع و اطلاعات مورد نیاز خود می توانند روی آن کلیک کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند. لازم به ذکر است که هر یک از لینک های موجود در این قسمت فقط در زمان مقرر فعال می شود.

بخش دوم

این قسمت شامل معرفی واحدهای دانشگاه آزاد به تفکیک استان می باشد. همچنین سامانه ثبت درخواست الکترونیکی نیز در همین قسمت قرار دارد که پس از انتخاب آن، متقاضیان با همچین پیامی مواجه خواهند شد که داوطلبان می بایست جهت ثبت درخواست خود در خصوص نتایج دوره های مختلف تحصیلی ابتدا در سامانه ثبت نام کنند که نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارد.

بخش سوم

در این بخش از سامانه افراد می توانند به لینک های ثبت نام، اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون های مختلفی که هر ساله توسط این دانشگاه برگزار می گردد دسترسی داشته و در موعد مقرر، به گزینه مورد نظر جهت انجام امور مربوطه مراجعه کنند.

نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

متقاضیان علاقه مندی که واجد شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه هستند، پس از آن که دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه منتشرشده در سامانه مذکور را مطالعه نمودند می توانند طبق راهنمای زیر نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود در سایت دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

  •  مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir و یا azmoon.org، و در قسمت لیست سامانه ها گزینه ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال 1401 انتخاب نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

  • به منظور انجام فرآیند ثبت نام می بایست هزینه آن را متقبل شوید، بنابراین لازکم است روی گزینه “خرید کارت” کلیک کنید.

مرحله دوم نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

  • چنان چه که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستید، بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال 1401” کلیک نمایید.

مرحله سوم نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

  • اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نموده و پس از آن “ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید” را برگزینید.

مرحله چهارم نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

  • لازم است اطلاعات مربوط به کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در کادرهای مربوطه پس از انتقال به درگاه الکترونیکی پرداخت، وارد کرده و گزینه “پرداخت” را فشار دهید.

مرحله پنجم نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

  • مجددا به صفحه اول بازگشته و و بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.

مرحله ششم نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

  • جهت “ورود به ثبت نام” شماره کارت اعتباری و معلومات خواسته شده نظیر کدملی را وارد کرده و گزینه مربوطه را بفشارید.

مرحله هفتم نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

  • پس از آن که تمامی مراحل فوق را با موفقیت به پایان رساندید می بایست فایل اسکن شده مدارک ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1401 را در قسمت های مشخص شده بارگذاری کرده و سپس فرم پیش نویس تقاضانامه خود را تکمیل نمایید و پس از دریافت کد رهگیری آن را نزد خود نگه دارید.

آزمون وکالت قوه قضاییه در سال گذشته سایت مجزا و جداگانه ای نداشت و همه امور مربوط به این آزمون از قبیل ثبت نام،دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ، اعلام نتایج نهایی و… از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرفت اما اکنون تمامی مراحل آن در سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به انجام می رسد.

سوالات متداول

1- از چه طریقی می توان نسبت به ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۱ اقدام نمود؟

ثبت نام داوطلبان به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد امکان پذیر می باشد.

2- نحوه ثبت نام اینترنتی آزمون وکالت قوه قضائیه به چه صورت می باشد؟

بدین منظور می بایست ابتدا به سایت azmoon.org مراجعه نموده و مطابق با راهنمای تصویری مو جحود در متن مقاله اقدام به تکمیل فرآیند نام نویسی نمایید.

3- اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه به چه صورت می باشد؟

جهت دسترسی به سیستم و فرم ثبت نام ابتدا می بایست کارت اعتباری خریداری نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی