خانه کارشناسی ارشد دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری

دفترچه سوالات ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری
دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری
پس از کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد، معمولا بیشترین جامعه آماری شرکت کنندگان را دارد. علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام ارشد باید بدانند که لزومی ندارد رشته انتخابی با مدرک لیسانس آن ها یکسان باشد. از همین رو داوطلبان از رشته های متنوعی می توانند جهت ثبت نام ارشد در مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری اقدام نمایند.

حال داوطلبانی را در نظر بگیرید که از رشته های دیگر، قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری را دارند و به اندازه کافی با این رشته امتحانی آشنا نیستند و یا متقاضیانی که برای بار اول می خواهند در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند. برای این افراد طبیعی است اگر چندان با نوع سوالات آزمون کارشناسی ارشد آشنا نباشند. تهیه و مطالعه منابع مناسب، لازم است اما آیا کافی نیز هست؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که با دسترسی به سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال های گذشته می توان مسیر موفقیت را برای خود هموار کرد؟

آشنایی با نوع سوالات آزمون کارشناسی ارشد در سال های گذشته، اعتماد به نفس داوطلب را افزایش داده و می تواند او را با بخش های مهم دروس مختلف، آشنا سازد. از همین رو تیم ایران مشاوره تلاش کرده است که با جمع آوری سوالات آزمون کارشناسی ارشد ” مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری ” و پاسخ های آن در سال های گذشته بتواند نقشی در موفقیت شما داوطلبان گرامی ایفا کند.

تمامی داوطلبان جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند در یک رشته شناور و یک رشته اصلی ثبت نام کنند.

دفترچه و کلید سوالات چند سال اخیر کنکور کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری

از جمله بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد می توان به سوالات آزمون سال های گذشته این مقطع اشاره کرد. البته به این معنا نیست که از کتاب های کمک آموزشی و منابع درسی صرف نظر کرده و تمام توجه خود را به آزمون کارشناسی ارشد سال های قبل معطوف کنیم. کلیه داوطلبان گرامی جهت آشنایی با ” سوالات آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری “ می توانند بر روی لینک های زیر کلیک کرده و دفترچه و پاسخنامه دوره مورد نظر را دریافت نمایند.

دانلود دفترچه و کلید سوالات آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری
دفترچه سوالاتکلید سوالات
سال 94سال 94
سال 95سال 95
سال 96سال 96
سال 97سال 97
سال 98سال 98

مواد آزمون و ضرایب آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری

یکی از مولفه هایی که داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد باید در نظر داشته باشند، ضرایب مواد آزمون رشته های ارشد است که بدانند برنامه ریزی کنکور ارشد خود را چگونه مرتب نمایند.

جدول زیر حاوی عنوان رشته، گرایش، کد ضریب، مواد آزمون و ضرایب آن ها برای ” مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری “ ، که دارای 2 رشته و کد ضریب است، می باشد.

مواد آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم و مهندسی مرتع و آبخیزداری
عنوان رشته – گرایشکد ضریبمواد آزمونضریب
علوم و مهندسی آبخیز – سیلاب و رودخانه1زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)2
علوم و مهندسی آبخیز – مدیریت حوزه های آبخیزحفاظت خاک و آبخیزداری3
علوم و مهندسی آبخیز – حفاظت آب و خاکمرتع داری2
هیدرولوژی کاربردی2
علوم و مهندسی آبخیز – آبخیزداری شهریژئومورفولوژی و زمین شناسی3
جامعه شناسی روستایی2
علوم و مهندسی مرتع – مدیریت مراتع2زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)2
حفاظت خاک و آبخیزداری2
علوم و مهندسی مرتع – اصلاح و احیای مراتعمرتع داری3
اصلاح و توسعه مراتع2
علوم و مهندسی مرتع – گیاهان دارویی و صنعتیشناسایی گیاهان مرتعی2
ارزیابی و اندازه گیری مرتع3

نمونه سوالات آزمون کارشناسی ارشد، بیشتر از همه برای داوطلبانی مناسب است که برای اولین بار قصد شرکت در این آزمون را دارند و هیچ پیش زمینه ای نسبت به سوالات آن ندارند. به ویژه اگر رشته امتحانی متقاضی با رشته تحصیلی او متفاوت باشد، این سردرگمی چند برابر بروز می کند. از همین رو مطالعه و آشنایی با سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال های گذشته، می تواند تا حد مطلوبی از اضطراب داوطلبان بکاهد و بر میزان اعتماد به نفس آن ها اضافه کند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد