خانه فرهنگیان فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان 1403

یکی از مهمترین مراحل برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و تحصیل در آن، شرکت در آزمون حضوری یا مصاحبه آن است که جهت سنجش و بررسی داوطلبان صورت می گیرد. متقاضیان جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید مدارکی را ارائه دهند که یکی از مهمترین آنها فرم اطلاعات فردی می باشد.

 

این فرم شامل مواردی همچون اطلاعات شناسنامه و محل سکونت داوطلب، وضعیت تحصیل و سهمیه و… است که می بایست توسط افراد تکمیل گردد. بعد از تکمیل فرم مورد نظر و گردآوری سایر مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان در سال 1403، باید جهت ثبت نام در مصاحبه این دانشگاه اقدام کرد.

فرم اطلاعات فردی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ را باید همراه سایر مدارک مورد نیاز برای مصاحبه، در زمان مقرر در درگاه اطلاع رسانی psd.cfu.ac.ir به صورت اینترنتی بارگذاری کرد.

فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان چیست؟

یکی از مدارک مهمی که ارائه آن جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 الزامی است، فرم اطلاعات فردی می باشد. در این فرم تمام اطلاعات فردی، شناسنامه ای، سوابق تحصیلی و شغلی، آدرس، شماره تلفن، وضعیت سهمیه ها و سایر موارد مرتبط در آن درج شده که باید توسط فرد متقاضی پر شود. بعد از اعلام پذیرفته شدگان به صورت چند برابر ظرفیت در سال ۱۴۰۳، فایل فرم اطلاعات فردی مصاحبه روی سایت دانشگاه فرهنگیان قرار خواهد گرفت و تمام کسانی که نام آنها برای مصاحبه اعلام شده است، می توانند جهت دریافت این فایل اقدام کنند.

 

متقاضیان جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403، علاوه بر اینکه فرم اطلاعات فردی را در سامانه و به صورت اینترنتی پر می کنند، باید نسبت به تکمیل آن به صورت حضوری نیز اقدام کنند چون به غیر از بارگذاری برخی از مدارک داخل سایت، یکسری نیز باید به صورت حضوری به مرکز اصلی گزینش ارائه شود.

نحوه تکمیل فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

یکی از موارد مهم در خصوص فرم اطلاعات فردی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403، نحوه پر کردن آن است چون درج اطلاعات اشتباه در هر کدام از بخش های آن، می تواند باعث ایجاد مشکل در گزینش داوطلبان شود. در ادامه با بررسی هر کدام از بخش های مختلف فرم، به نحوه پر کردن آن خواهیم پرداخت.

 

  • شماره 1: در اولین قسمت این فرم یک سری اطلاعات کلی در خصوص شهرستان محل سکونت، گروه آزمایشی و سهمیه ها سوال شده است که باید توسط داوطلب پر شود. باید دقت کرد که در کادرهایی که اشاره شده است، “چیزی ننویسید” هیچ نوشته ای درج نشود.
  • شماره 2: بخش دوم این فرم شامل اطلاعات شخصی و شناسنامه ای فرد است که باید به صورت کامل و با توجه به اطلاعات داخل شناسنامه و کارت ملی پر شود. همچنین داوطلبان مرد می توانند در این قسمت اطلاعات مربوط به نظام وظیفه خود را وارد نمایند.
  • شماره 3: در جدول بعدی نیز باید اطلاعات شخصی نزدیک ترین افراد داوطلب که شامل پدر، مادر و همسر (برای افراد متاهل) به صورت کامل و دقیق نوشته شود.

فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان بخش اول

  • شماره 4: اطلاعات کامل در خصوص وضعیت تحصیلی داوطلب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در این فرم با توجه به مواردی که در جدول مخصوص وضعیت تحصیلی به آن اشاره شده، باید دقیق و کامل ذکر شود.
  • شماره 5: افرادی که در رشته های قرآنی، علمی و ورزشی به عنوان فعالیت فرهنگی شرکت کرده و موفق به کسب مقام یا رتبه شده اند، می توانند اطلاعات آن را در این بخش وارد کنند.
  • شماره 6: جدول این قسمت مخصوص افرادی است که سابقه کار دولتی داشته یا دارند که در این بخش باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنند.
  • شماره 7: این بخش جهت وارد کردن اطلاعات کسانی است که خود یا بستگان درجه یک آنها دارای محکومیت سیاسی یا کیفری بوده اند.
  • شماره 8: کسانی که در آزمون های استخدامی دیگری جهت گزینش یا استخدام اقدام کرده اند باید این بخش را پر کنند و حتما به وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش خود در آن اشاره داشته باشند.
  • شماره 9: در انتهای صفحه اول نیز از داوطلبان اطلاعاتی در خصوص شماره تلفن همراه و ثابت، آدرس پست الترونیکی، پیش شماره ثابت شهرستان و سایر اطلاعات لازم جهت ارتباط خواسته شده است که حتما باید به درستی پر شود.

فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان بخش دوم

  • شماره 10: داوطلبی که فرم را پر می کند، در صورتی که قبلا سفر خارج از کشور داشته باید اطلاعات لازم و خواسته شده را در این جدول وارد کند.
  • شماره 11: این قسمت ویژه کسانی است که مشمول سهمیه های ایثارگری هستند و مخصوص خانواده های شهدا و جانبازان است.
  • شماره 12: اطلاعات مربوط به فعالیت در نهادهای مختلف سیاسی و انقلابی نیز باید در این جدول وارد شود.
  • شماره 13: در این جدول باید مشخصات 5 نفر از دوستان صمیمی در محل سکونت، کار یا سایر فعالیت های روزانه خود را وارد کنید تا در صورت نیاز بتوان با آنها ارتباط برقرار کرد. این افراد نباید از خویشاوندان درجه یک باشند.

فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان بخش سوم

  • شماره 14: در آخرین جدول درج شده در صفحه دوم فرم نیز باید اطلاعات کامل محل سکونت خود را وارد کرد.
  • شماره 15: در این قسمت باید کروکی محل سکونت فعلی و آخرین مکان سکونت با مشخص کردن خیابان اصلی، کشیده شود.
  • شماره 16: در آخرین کادر این فرم نیز باید مختصری از شرایط کلی زندگی داوطلب نوشته شود. این توضیح باید شامل بخش های خانوادگی، تحصیلی، فرهنگی و…باشد.
  • شماره 17: در آخرین خط این فرم نیز تایید تمام مطالب نوشته شده و سپس وارد کردن تاریخ دقیق تکمیل آن الزامی است و حتما باید توسط داوطلب امضا شود.

فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان بخش چهارم

دانلود نمونه فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

قبل از ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1403، داوطلبان باید بتوانند در مصاحبه این دانشگاه پذیرش شوند که جهت شرکت در مصاحبه باید مدارک مورد نیاز آنها ابتدا به صورت اینترنتی و سپس حضوری به مرکز اصلی گزینش در شهر یا استان محل سکونت آنها، ارائه شود. مهمترین مدرک مورد نیاز جهت تشکیل پروند و شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، فرم اطلاعات فردی می باشد که فایل آن طراحی و به صورت پی دی اف در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 

جهت راحتی داوطلبان برای دسترسی به فایل مورد نظر، لینک دانلود آن را در ادامه همین متن قرار داده ایم که می توانید با کلیک روی آن، فایل را مشاهده و مورد استفاده قرار دهید.

فرم اطلاعات فردی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (به محض انتشار فعال خواهد شد)

سایر مدارک لازم جهت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳ را باید در مراحل و شرایط مختلف ارائه کرد که به صورت کلی در سه مرحله زیر ارائه می شود.

مدارک لازم جهت بارگذاری در سایت

تمام کسانی که اسامی آنها در لیست دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 قرار گرفته شده، معمولا باید تا حداکثر 48 ساعت وارد سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir شده و جهت تکمیل مدارک زیر اقدام کنند. (مدارک عنوان شده مربوط به سال ۱۴۰۲ می باشد و به محض مشخص شدن برای سال 1403 این مقاله بروزرسانی می شود)

  • تکمیل فرم ها و مدارک مشخص شده
  • بارگذاری مدارک فردی خواسته شده
  • بارگذاری مدارک تحصیلی
  • افتخارات مدارک امتیاز آور

داوطلبان باید در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت لازم را داشته باشند چون درج هر گونه اطلاعات غلط یا اشتباه می تواند باعث حذف آنها از این مرحله شود.

 مدارک لازم برای تحویل حضوری

علاوه بر بارگذاری برخی از مدارک و تکمیل فرم اطلاعات فردی داخل سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir، بخشی از مدارک نیز باید به صورت حضوری یا از طریق پست به مرکز گزینش مشخص شده در شهر یا استان محل، ارسال شود. لیست مدارکی که باید به صورت حضوری ارائه شود، شامل موارد زیر است.

  • پرینت از دو نسخه فرم اطلاعات فردی و تکمیل آن
  • الصاق یک قطعه عکس به هر نسخه
  • ارسال یا تحویل حضوری یک نسخه از فرم اطلاعات فردی در مدت 72 ساعت به نماینده گزینش در نزدیک ترین اداره آمورش و پرورش محل سکونت
  • تحویل نسخه دیگر و سایر مدارک لازم مثل: کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی در روز مصاحبه عمومی به مصاحبه گر گزینش

مدارک مورد نیاز در روز برگزاری مصاحبه

علاوه بر مدارکی که از طریق پست یا به صورت حضوری به مرکز اصلی گزینش در شهر یا استان محل سکونت تحویل داده می شود، باید یکسری از مدارک را نیز در روز برگزاری مصاحبه به همراه داشت که شامل موارد زیر است.

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی از دفترچه درمانی در صورت موجود بودن
  • اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت آن با درج دقیق معدل در آن.
  •  یک قطعه عکس 3 در 4
  • واریز مبلغ درخواست شده جهت شرکت در مصاحبه و به همراه داشن فیش واریزی آن در روز مصاحبه

در صورت اشتباه در تکمیل فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳ چه باید کرد؟

نکته مهمی که باید هنگام پر کردن فرم اطلاعات فردی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به آن توجه کرد، نوشتن دقیق مواردی است که در داخل این فرم از داوطلبان خواسته شده است. بر خلاف سایر آزمون های مشابه، امکان و فرصت ویرایش اطلاعات به داوطلبان داده نمی شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود که فرم اطلاعات را با دقت بالا و همچنین مشورت یکی از افراد با تجربه پر کرد.

 

در صورتی که اطلاعات درج شده در یک یا چند بخش این فرم اشتباه درج شود، امکان ویرایش آن برای متقاضی وجود نخواهد داشت و تنها راه آن اطلاح یا یادآوری اطلاعات اشتباه در روز مصاحبه است. متقاضیان باید در روز مصاحبه با در دست داشتن یک نسخه از فرم اطلاعات فردی با محتویات درست، آن را به مسول یا افرادی که مصاحبه را انجام می دهند، تحویل دهند.

 

سوالات متداول

1- فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان چیست؟

یکی از مدارک مهم برای تشکیل پرونده داوطلبانی است که جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت می شوند که اطلاعات کلی از وضعیت شرکت کننده را بیان می کند.

2- نحوه پر کردن فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

با توجه به ارائه مدارک به صورت حضوری و بارگذاری آن داخل سایت، باید این فرم به صورت اینترنتی و نمونه پرینت شده، پر شود.

3- هنگام پر کردن فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳ چه اطلاعاتی لازم است؟

تمام اطلاعات مورد نیاز و بخش های مختلف فرم را می توانید در متن مقاله مشاهده کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فرهنگیان پیج فرهنیگان