خانه کارشناسی ارشد منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی

منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور رشته حرکات اصلاحی 98
منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی 98
یکی از عمومی ترین راه های ورود به دانشگاه برای افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد می باشد ؛ در این میان افرادی نیز هستند که در کنکور سراسری کارشناسی ارشد شرکت نکرده اند و یا به هر دلیلی رتبه مورد نیاز جهت پذیرش در رشته محل مورد علاقه خود را کسب نکرده اند.

در صورتی که شما عزیزان جزو این دسته از افراد می باشید ، اصلا نگران نباشید! زیرا دانشگاه پیام نور نیز با قرار دادن آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که جدا از کنکور سراسری می باشد ، یک دریچه تازه به روی علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد گشوده است.

داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دارند می بایست با مطالعه منابع در نظر گرفته شده ، خود را جهت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که معمولا در اواخر آذر ماه برگزار می شود آماده نمایند.

منابع رشته های مختلف مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ، در دفترچه ثبت نامی این آزمون قابل مشاهده می باشد و متقاضیان می توانند با تهیه این منابع و داشتن یک برنامه ریزی درست ، مطالعه خود را آغاز نمایند.

هرگونه انتقال ، تغییر رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه ممنوع می باشد ، بنابراین توصیه می شود تا با دقت بیشتری نسبت به انتخاب رشته در دوره دانش پذیری اقدام نمایید.

دروس امتحانی رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی – گرایش حرکات اصلاحی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

با شنیدن عبارت ” ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور “ بسیاری از داوطلبان تصور می کنند که نام نویسی در مقطع ارشد این دانشگاه ها بدون آزمون می باشد ، در صورتی که این تصور اشتباه است ، هر چند ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیازی به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ها ندارد ، اما متقاضیان جهت کسب پذیرش در این دانشگاه ها ملزم به شرکت در آزمونی هستند که در اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه توسط دانشگاه پیام نور برگزار می گردد.

اگر شما نیز علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی هستید می بایست دروس زیر را که جزو دروس ترم اول مقطع ارشد این رشته می باشد مطالعه نمایید. در واقع شما در این مرحله به عنوان دانش پذیر تلقی می گردید و پس از شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمرات می توانید تحصیل خود را از ترم دوم مقطع کارشناسی ارشد ، در این رشته ادامه دهید.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره دانش پذیری رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی را دارند جهت شرکت در آزمون فراگیر لازم است تا نسبت به مطالعه دروس زیر اقدام نمایند.

لیست دروس آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی گرایش حرکات اصلاحی
عنوان دروستعداد واحدکد درس
روش تحقیق در علوم ورزشی21215298
زبان تخصصی21215312
فیزیولوژی پیشرفته دستگاه اعصاب مرکزی21215300
حرکت شناسی پیشرفته21215301

منابع رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

همان طور که پیش تر بیان کردیم ، این آزمون معمولا از کتب درسی ترم اول مقطع کارشناسی ارشد طراحی می شود و متقاضیان جهت شرکت در آن می بایست با توجه به رشته ی انتخابی خود ، 6 الی 10 واحد درسی را به صورت خودخوان مطالعه نموده و سپس در جلسه آزمون حضور یابند. در این قسمت از مطلب منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی (گرایش حرکات اصلاحی) را به رشته تحریر در آورده ایم.

منابع امتحانی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
نام درسمنابع / انتشاراتمولف / مترجمتوضیحات
روش تحقیق در علوم ورزشیروش تحقیق در فعالیت های جسمانی / دانشگاه پیام نورتوماس جری آر ، نلسون جک کی ، سیلور من استفن جی / فراهانی ، عبدوی ، رضایی و صوفیاز فصل 1 تا پایان فصل 4 مطالعه شود.
قواعد پژوهشگری در تربیت بدنی (تجدید نظر شده) / پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با اندیشه های حقوقیفراهانی و همکاراناز فصل 9 تا پایان فصل 13 و فصل 18 مطالعه گردد.
زبان تخصصیزبان تخصصی (رشته تربیت بدنی) / دانشگاه پیام نورآقایاری ، فراهانی ، علیمحمدیفصل های 1 ، 3 ، 4 ، 6 و 7 مطالعه شود.
فیزیولوژی پیشرفته دستگاه اعصاب مرکزیجزوه فیزیولوژی پیشرفته دستگاه اعصاب مرکزی / دانشگاه پیام نوراسد ، آقایاری ، فشی ، شهسوار_
حرکت شناسی پیشرفتهحرکت شناسی / حتمیآرتی فلوید / رحمان سوری و آذر علی پورفصل های 1 ، 4 ، 5 ، 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، و 12 مطالعه شود.
آناتومی حرکتی و توانایی های ورزشی / دانشگاه پیام نوررولف ویلهد / فراهانی و شجاع الدینفصول 2 و 6 مطالعه شود.

واحدهای دانشگاهی ارائه دهنده رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی

این رشته معمولا در یک واحد دانشگاهی از میان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور ارائه می شود و داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این رشته هستند ، از میان 20 کد رشته محل موجود در فرم انتخاب رشته ، احتمالا تنها یک انتخاب خواهند داشت.

واحدهای دانشگاهی ارائه دهنده رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی
استاننام مرکز مجری / واحد دانشگاهیشیوه پذیرش
تهرانمرکز تهران جنوبآموزشی – پژوهشی

جزئیات و راهنمای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 

  • رشته های ارشد فراگیر پیام نور در 5 گروه آزمایشی : علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی و منابع طبیعی و گروه هنر ارائه می شوند.
  • تمامی داوطلبان دارای مدارک رسمی کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته و مدارک بالاتر که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 1398 فارغ التحصیل می شوند ، می توانند بدون توجه به رشته تحصیلی کارشناسی خود ، در هریک از رشته های امتحانی (به غیر از رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری) نام نویسی کنند.
  • رشته آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی جزو رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی می باشد و داوطلبانی که در این رشته ثبت نام نموده اند می بایست تحت عنوان ” دانش پذیر “ منابع ذکر شده در قسمت فوق را مطالعه نمایند تا با آمادگی کامل در این آزمون شرکت نمایند.
  • داوطلبانی که قصد تحصیل در دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دارند توجه داشته باشند ، در صورتی که واجد شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور باشند ، می بایست در یک رشته و در حداکثر 20 کدرشته محل ، متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه شوند.
  • اتباع غیر ایرانی نیز در صورتی که دارای شرایط تعیین شده باشند می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون این دوره اقدام نمایند.
  • داوطلبانی که در دوره دانش پذیری نمرات زیر 12 کسب نمایند و قبول اعلام شوند ، می بایست درس های مورد نظر را با رعایت پیش نیاز در طول تحصیل اخذ نمایند و با نمره حداقل 12 بگذرانند.
  • داوطلبان توجه داشته باشند که هر گونه انتقال ، تغییر رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد ممنوع می باشد.

در صورتی که قصد ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را دارید می توانید با آگاهی از رشته های ارشد فراگیر پیام نور و هم چنین شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید و با مطالعه منابع این آزمون ، به همراه داشتن یک برنامه ریزی صحیح و همه جانبه ، خود را تا زمان برگزاری کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور آماده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از مراحل این آزمون می توانید عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره شده و یا با مشاوران مرکز ایران مشاوره در ارتباط باشید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. فرجی

    سلام امسال ارشد فراگیر آیا برگزار میشه؟واینکه منابع امسال واز کجا باید بدونم؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      با توجه به عدم برگزاری این آزمون در دو سال اخیر، احتمال برگزاری این آزمون برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به صفر می باشد.

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد