خانه مشاوره تحصیلی کانال تلگرام کارشناسی ارشد

کانال تلگرام کارشناسی ارشد

کانال تخصصی تلگرام کارشناسی ارشد
کانال تلگرام کارشناسی ارشد

 

در دنیای پیچیده امروزی که با عنوان تکنولوژی و سرعت مطرح شده است ، افرادی که بتوانند خود را با این شرایط وفق دهند مسلما پیشرفت های قابل ملاحظه ای نسبت به سایرین خواهند داشت ، سرعت در کسب اطلاعات ، سرعت در انجام کارها و … نیازمند نرم افزار و یا به قولی تکنولوژی است که این امر را محقق نماید.

با توجه به اینکه امروزه استفاده از گوشی همراه و امکانات آن در میان تمامی سنین افراد جامعه رایج شده است و برنامه هایی مانند تلگرام امکان ارتباط با افراد مختلف را فراهم نموده است و یکی از راه های مخابره سریع اطلاعات می باشد به همین منظور در راستای استفاده صحیح از تلگرام و همچنین سرعت بخشیدن و ارائه ی اطلاعات درست تحصیلی ، مشاوره تحصیلی  ، مرکز ایران مشاوره  کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد را ایجاد نموده است تا در مقطع حساسی مانند انتخاب رشته کارشناسی ارشد داوطلبان دچار مشکلی نگردند و به راحتی پاسخ سوالات خود را در این کانال تلگرامی مشاهده نمایند.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره از به روز ترین اخبار تحصیلی مطلع شوید.

کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره

در کانال تلگرام کارشناسی ارشد به صورت تخصصی به تمامی سوالات در مقطع کارشناسی ارشد پرداخته خواهد شد و آخرین اخبار در این مقطع را بلافاصله می توانید مشاهده نمایید. شما برای آگاهی از این اخبار و مشاوره های تحصیلی فقط کافیست در کانال تلگرام کارشناسی ارشد مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره عضو شوید. در ادامه می توانید بخشی از مطالبی که در  کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد مطرح می شود را مشاهده نمایید.

در کانال تلگرام کارشناسی ارشد به چه مواردی پرداخته می شود؟

و صدها موضوع دیگر که در این کانال به آن می پردازیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۵ نظر
  1. -مریم

    باسلام من برای ثبت نام ارشد جاموندم متاسفانه ،لطفا مهلت مجدد رو تمدید کنید چون واقعا نمیتونم سال دیگه شرکت کنم این اخرین فرصت مه

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      بهتر است از طریق کانال های خبر رسانی پیگیر مهلت مجدد ثبت نامی باشید.

  2. صابر

    سلام من برای ثبتنام ارشد جا موندم چیکار باید کنم لطفا راهنمایی بفرمائید

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، با توجه به این که مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است، پیشنهاد می شود از بخش سیستم پاسخگویی سایت سنجش درخواست خود را ثبت کنید.

  3. زهرا

    سلام وقت بخیر من از کنکور ارشد جا موندم و نمیتونم در قسمت درخواست سایت سنجش ثبت نام کنن اگه تماس بگیرم مشاوران شما برام انجام میدن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود ، بله همچنین راهکار هایی برای ورود به مقطع ارشد سال جاری به شما معرفی خواهد شد .

  4. محمد

    سلام وقت بخیر، برای ورودی بهمن تکمیل ظرفیت ارشد برگزار نمیشه؟ چون پارسال برگزار شد، ولی امسال هنوز اطلاعیه ای نیومده، و اینکه تنها راه ثبت نام در نیمسال دوم تحصیلی در مقطع ارشد، همین روش تکمیل ظرفیت هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، در حال حاضر اطلاعیه ای بابت تکمیل ظرفیت ارشد منتشر نشده است.

  5. امین

    سلام خسته نباشید بنده مهلت سربازی ام تا آخر بهمن هست و لیسانس از دانشگاه دولتی دارم
    آیا امکانش هست یک لیسانس دیگر در پیام نور یا آزاد در ورودی بهمن و یا ارشد بنویسم برای فرار از سربازی

    • ایران مشاوره

      سلام ، وقتتون بخیر. امکان تحصیل مجدد در یک مقطع تا زمانی که وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نکنید وجود ندارد. جهت فرار از سربازی باید برای مقطع ارشد اقدام کنید.

  6. محمدرضا

    سلام
    من لیانس معماری با معدل ۱۷.۵۵ از دانشگاه پیام نور دارم. فراغت تحصیلی بنده تا فروردین سال ۱۴۰۲ هست.
    آیا ممکنه در ترم بهمن ۱۴۰۱ در یکی از دانشگاه ها ثبت نام کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، برای ورود به دانشگاه در مقطع ارشد می بایست حتما از طریق راه های کنکور، آزمون فراگیر و استعداد درخشان اقدام کنید که در همه راه ها، پذیرش دانشجو در مهر ماه می باشد

  7. امیر

    سلام بنده از انتخاب رشته جاماندم راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، با توجه به اتمام زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد، می توانید جهت بررسی امکان انتخاب رشته، نسبت به ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایید.

  8. شقایق

    سلام.
    وقت بخیر
    کنکور ارشد علوم انسانی ۱۴۰۱ در کدام تاریخ برگزار میشه ?
    ۲۸ یا ۲۹ یا ۳۰ اردیبهشت ?

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام، تاریخ دقیق آزمون در کارت ورود به جلسه شما ذکر خواهد شد.

  9. مهسا

    سلام من رتبه ۲۶ مهندسی شیمی داروسازی با سهمیه ۵ درصد و بیوتکنولوژی ۴۵ اوردم بنظرتون شانس قبولی برای چی دارم؟ تهران روزانه شبانه پردیس و تبریز زدم
    ممنون

  10. عباس آرین مهر

    سلام کسایکه اصلا مجاز به انتخاب رشته نشده اند ایا توی تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاذ میتونند ثبت نام کنند

  11. عباس آرین مهر

    سلام من اصلا مجاز به انتخاب رشته نشدم ایا میشه توی تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد انتخاب رشته کنم

  12. MOStafa

    سلام من رشته علوم اجتماعی جمعیت شناسی ۸۶شدم رتبه مجازش ۱۳۰ بود سهمیه ۵ درصد هم دارم میخوام ببینم روزانه یا شبانه در میام تهران همدان یزد و شیراز زدم

    • ایران مشاوره

      با سلام . با توجه به رتبه ی کسب شما باید خدمتتان عرض نمایم که شانس قبولی شما در این رشته و در استان های مذکور ( غیر از تهران ) نسبتا مناسب میباشد .

  13. sare

    با سلام میخواستم بدونم من با رتبه ی ۴۱۴ رشته علوم تربیتی گرایش اموزش و پرورش ابتدایی و ۷۵۹ مدیریت اموزشی و ۴۵۸ تاریخ و فلسه اموزش وپرورش و سهیمه ۵ درصد میتونم در دوره های غیر روزانه ایا در دوره شبانه میتونم قبول بشم؟و اینکه شهریه دانشگاه ازاد در این رشته چقدر هست؟

  14. محمود

    با سلام و خسته نباشید بند لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات دارم
    و مخواستم به ارشد رشته کارافرینی گرایش سازمانی بخوتم میشه راهنمای کنید اینها در چه دانشگاهی ارایه می شوند و بدون کنکور هستند

    • ایران مشاوره

      سلام. برای ثبت نام بدون کنکور در مقطع ارشد هم می تونید در دانشگاه های پیام نور ثبت نام کنید هم در دانشگا های آزاد اما در حال حاضر زمان ثبت نام برای این دانشگاه ها در مقطع ارشد تمام شده.

  15. زهرا فارغ

    با عرض سلام و تشکر از زحمات همه دوستان اگر یک شماره ثابتی که بتوان با آن راحت تر مشاوره گرفت در اختیار باشد خیلی بهتر خواهد بود با تشکر

دریافت مشاوره