خانه مدارس شاهد مهلت ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان و تاریخ ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول 1402 - 1403
مهلت ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 1402 – 1403

مدارس شاهد هر ساله نسبت به جذب دانش آموزان شاهد که فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر هستند و غیر شاهد که اولویت های ایثارگری، کارمندان بنیاد شهید و موارد دیگر دارند، اقدام می نمایند. اولویت پذیرش با گروه اول، یعنی دانش آموزان شاهد است و سایر داوطلبان نیز در صورت وجود ظرفیت کافی و بر اساس امتیاز بندی مدارس شاهد مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد که قصد تحصیل در پایه های دوره های متوسطه اول سال تحصیلی 1402 – 1403 این مدارس را دارند، می بایست مطابق با زمان بندی اعلام شده در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد و از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پروش اقدامات لازم را در راستای پیش ثبت نام خود به انجام رسانند. البته توجه کنید که امکان ارائه فرصت مجدد جهت نام نویسی کسانی که موفق به ثبت نام در بازه اولیه نشده اند نیز وجود دارد.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 1402 – 1403

(زمان ثبت نام به پایان رسیده است)

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1402 در تاریخ 21 خرداد الی 10 تیر و از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش انجام گرفت.

مهلت ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 1402 – 1403

در سال های گذشته، پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول دبستان، هفتم و دهم، با شروع مهلت نام نویسی و از طریق سامانه پادا به انجام می رسید؛ ولیکن در حال حاضر ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می باشد. فرایند پیش ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 1402 – 1403 از 21 خرداد الی 10 تیر انجام گرفت. 

با پایان بازه زمانی نام نویسی، معمولا شاهد تمدید آن خواهیم بود تا بازماندگان از ثبت نام نیز بتوانند نسبت به درج اطلاعات خود در پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که امکان انجام ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد در مهلت قانونی پیش ثبت نام اینترنتی و تمدید آن وجود دارد. توجه داشته باشید که به محض انتشار آخرین اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403، این مقاله بروز خواهد شد.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 1402 – 1403

ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه همانند پایه اول ابتدایی و دهم، به صورت اینترنتی از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به انجام می رسد و داوطلبان می توانند با شروع زمان پیش ثبت نام، نسبت به درج اطلاعات خود در این سامانه اقدام نمایند. البته این رویه به تنهایی موجب قطعی شدن پذیرش افراد نمی شود و پس از اعلام نتایج مدارس شاهد متقاضیان می بایست نسبت به تحویل مدارک ثبت نام مدارس شاهد به مدرسه محل پذیرش خود اقدام نموده و منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی واحد آموزشی موردنظر بمانند. در ادامه به توضیح مختصر نحوه ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 1402 – 1403 می پردازیم.

  • ابتدا وارد پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شده و گزینه “ورود به درگاه دولت” را انتخاب نمایید.

مرحله اول پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد

  • تابعیت دانش آموز را مطابق تصویر زیر انتخاب نمایید.

مرحله سوم پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد

  • در قسمت مربوط به انتخاب نوع مدرسه مورد “شاهد” را قید نمایید.

  • اطلاعات خواسته شده از قبیل کدملی، تاریخ تولد دانش آموز و همچنین عبارت امنیتی را وارد کرده و بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.

مرحله ششم پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد

  • در این قسمت نیز می بایست اطلاعات هویتی مانند سریال شناسنامه و … وارد کرده و کلید “بعدی” را فشار دهید.

مرحله هفتم پیش ثبت نام اول ابتدایی شاهد

 

 

سوالات متداول

1- آیا مهلت ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ مشخص شده است؟

بله در تاریخ 21 خرداد الی 10 تیرماه در سایت my.medu,ir انجام شد.

2- ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از چه طریق انجام می شود؟

فرآیند نام نویسی پایه هفتم مدارس شاهد به صورت اینترنتی از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می پذیرد که مراحل آن در متن مقاله قرار دارد.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات پیش ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، در بازه زمانی ثبت نام یا تمدید مهلت نام نویسی به پرتال وزارت آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج مدارس