خانه کارشناسی ارشد مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400
مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

ظرفیت محدود و مشخص در رشته های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری و آزاد سبب شده دواطلبان همواره در حال تلاش برای کسب حدنصاب نمره قبولی برای تحصیل در رشته مورد نظر خود باشند.

بنابراین همزمان با آغاز مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، واجدین شرایط می بایست با مطالعه دقیق جزئیات شرایط عمومی و اختصاصی، سهمیه ها، امتیاز، زمان برگزاری آزمون و … به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه نموده و مراحل نام نویسی خود را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند.

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1400 به تعویق افتاد.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

مطابق با اطلاعیه صادر شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، داوطلبانی که علاقه دارند تحصیلات خود را در رشته های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1400 ادامه دهند، می توانند از تاریخ 29 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه سال 99 اقدامات لازم برای نام نویسی خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjeshp.ir انجام می گیرد.

توجه نمایید که بر اساس جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، بازه زمانی مذکور جهت ثبت نام به تعویق افتاده و فرآیند نام نویسی در آزمون مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با یک هفته تاخیر آغاز خواهد شد که به محض انتشار تاریخ مشخص، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

همچنین انتظار می رود که بعد از اتمام بازه زمانی ذکر شده، امکان تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان طبق روال هر ساله نیز وجود داشته باشد. شما می توانید در صورت تمایل به دریافت آخرین اخبار مرتبط با مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400، به کانال تلگرامی کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره بپیوندید.

نحوه ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400

پس از انتشار و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 داوطلبان واجد شرایط می توانند با آماده کردن مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. از آنجایی که احتمال دارد برخی از افراد با فرآیند ثبت نام نا آشنا باشند. در ادامه این مطلب شما را با مراحل نام نویسی آشنا خواهیم نمود.

  • ابتدا با ورود به سایت sanjeshp.ir، از منوی سمت راست گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید.
  • از لیست نمایان شده، بر روی گزینه “ارشد” کلیک کنید.
  • در این مرحله می بایست روی لینک فعال “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون” کلیک نمایید.
  • با ورود به صفحه جدید، مجددا گزینه “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه آزمون” را انتخاب کنید.
  • در کادر خالی، کد ملی خود را وارد کرده و دکمه “مشاهده” را بفشارید.
  • اکنون باید بر روی عبارت “پرداخت الکرونیکی” کلیک نموده و هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را پرداخت کنید.
  • در صفحه پیش رو، اطلاعات مورد درخواست را وارد نموده و بر روی عبارت “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار “ کلیک کنید.
  • در صفحه جدید، گزینه ”تایید و پرداخت” را انتخاب کنید.
  • اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در بخش های مربوطه ثبت کرده و با کلیک روی گزینه “ورود”، هزینه مورد نیاز را واریز نمایید. (چنانچه متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی هستید، باید هزینه نام نویسی رشته امتحانی دوم نیز واریز کنید.)
  • بعد از پرداخت هزینه، مجددا به لینک ثبت نام مراجعه کرده و با وارد نمودن کد ملی خود در بخش مربوطه، فرم تقاضانامه اینترنتی را با دقت تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت علاقه مندانی مجاز به ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت می باشند که در هیچ کدام از مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل نباشند، زیرا امکان تحصیل همزمان در مقطع مذکور و در رشته های دیگر وجود ندارد. همچنین پذیرفته شدگان ارشد دوره های روزانه وزارت بهداشت سال 99 در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه محل پذیرش و یا انصراف از تحصیل، به مدت یکسال مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند.

 

سوالات متداول

1- آیا ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400به تعویق افتاده است؟

بله، نام نویسی در این فرآیند با یک هفته تاخیر آغاز خواهد شد.

2- ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 به چه صورت انجام می گیرد؟

فرآیند ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سامانه sanjeshp.ir انجام می گیرد.

3- آیا امکان تمدید زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1400 وجود دارد؟

بله، در صورت تمایل برای کسب اخبار مرتبط با تمدید مهلت نام نویسی این آزمون می توانید در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره عضو شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد