خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲

اعلام نتایج استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲

اعلام نتایج استخدام بانک گردشگری ۱۴۰۲

بانک گردشگری یکی از بانک های خصوصی کشور و زیرگروه شهرداری بوده که دارای شعب متعددی در تهران و سراسر ایران می باشد. استخدام بانک گردشگری از دو طریق شرکت در آزمون و یا پر کردن فرم استخدام در مهلت تعیین شده صورت می پذیرد و نتایج آن از طریق سایت رسمی این بانک به آدرس tourismbank.ir در اختیار داوطلبین قرار خواهد گرفت. بسیار مهم است که متقاضیان از زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی به صورت دقیق مطلع باشند تا بتوانند هر چه سریع تر خود را برای انجام مراحل مصاحبه و یا شروع کار آماده کنند.

 

لینک مستقیم اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک گردشگری

لینک مستقیم اعلام نتایج ازمون استخدامی بانک گردشگری

 

نتایج آزمون استخدامی بانک گردشگری در روز سه شنبه مورخ 5 دی ماه 1402 از طریق سایت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران منتشر گردید.

زمان اعلام نتایج استخدام با آزمون بانک گردشگری 1402

همان طور که پیشتر مطرح شد، افراد حائز شرایط استخدام بانک گردشگری می توانند از دو روش با آزمون و بدون آزمون برای همکاری با این مجموعه اقدام کنند که هر یک از این روش ها زمان های خاص خود را دارند. وضعیت پذیرش شرکت کنندگان در آزمون استخدامی این بانک طی دو مرحله به اطلاع این افراد خواهد رسید. نتایج آزمون کتبی در مرحله اول منتشر می گردد که در صورت پذیرفته شدن و راه یابی به پله دوم، پس از شرکت در مصاحبه حضوری می توانند در انتظار اعلام نتایج نهایی باشند.

زمان نتایج اولیه

داوطلبان ثبت نام در آزمون استخدامی بانک گردشگری که در جلسه آزمون شرکت نموده اند، می توانند حدود یک ماه پس از زمان برگزاری آن، نتایج خود را بر روی سایت رسمی بانک گردشگری مشاهده نمایند. همانطور که می دانید زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک گردشگری در سال 1402 برای عنوان بانکدار مورخ 10 آذر ماه بوده و نتایج آن نیز، مورخ 5 دی ماه 1402 منتشر گردید.

زمان نتایج نهایی

افرادی که موفق به پذیرش در آزمون کتبی شده باشند، به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد و 10 روز فرصت دارند تا جهت آزمون شفاهی به بانک مراجعه نمایند. طبق آخرین دوره نیز نتایج این آزمون حدود 40 روز پس از انجام مصاحبه و از طریق سامانه بانک گردشگری در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

می توانید برای اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج آن در کانال تلگرام آزمون های استخدامی عضو شوید.

زمان اعلام نتایج استخدام براساس رزومه بانک گردشگری ۱۴۰۲

اعلام نتایج داوطلبانی که با مراجعه به سایت بانک گردشگری و از طریق تکمیل فرم استخدام، درخواست همکاری خود را ثبت نموده اند، دارای زمان مشخصی نمی باشد. علت این موضوع این است که آگهی های استخدامی مربوطه در زمان های متفاوت و با توجه به نیازمندی های شعب مختلف بانک منتشر می گردد. معمولا آگهی های قرار داده شده دارای مهلت مشخصی جهت ارسال رزومه کاری هستند. پس از پایان مهلت تکمیل فرم مربوطه، رزومه های ارسال شده مورد بررسی قرار خواهند گرفت و با توجه به تعداد این رزومه ها و زمان لازم برای بررسی آن ها، زمان اعلام نتایج مشخص می گردد.

نحوه مشاهده نتایج استخدام بانک گردشگری 1402

نحوه مشاهده نتایج استخدام بانک گردشگری برای دو روشی که در بالا اشاره شد، متفاوت می باشد. در ادامه مطلب، به نحوه مشاهده نتایج آزمون و یا بررسی رزومه به صورت دقیق اشاره شده است.

توجه داشته باشید که نتایج آزمون های سابق از طریق سایت رسمی بانک گردشگری منتشر می شد، ولی در این دوره نتایج مذکور از طریق سایت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران منتشر می گردد.

نتایج استخدام با آزمون

در روش شرکت در آزمون استخدامی، لیست افراد پذیرفته شده برخلاف گذشته، از طریق سایت  موسسه عالی اموزش بانکداری ایران به نشانی azmoon.ibi.ac.ir اعلام می گردد. برای مشاهده این لیست می توانید مطابق مراحل زیر اقدام کنید.

  • وارد سامانه بانک گردشگری به آدرس azmoon.ibi.ac.ir شده و کد ملی خود را وارد کرده و در نهایت کلید “مشاهده گزارش” را بفشارید.
اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک گردشگری
اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک گردشگری

نتایج استخدام با رزومه کاری

در روش استخدام از طریق رزومه پس از انجام بررسی های لازم، به طور مستقیم با فرد متقاضی تماس گرفته و به او اطلاع داده می شود.  البته لازم به ذکر است که در هر دو روش ذکر شده پس از تکمیل فرم استخدام و یا ثبت نام در آزمون، به هر فرد کد پیگیری اختصاص داده خواهد شد که داوطلبان با استفاده از آن می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه بانک گردشگری نتایج خود را مشاهده نمایند.

 

در نهایت خوب است بدانید که می توان با ارسال نامه رسمی و از طریق راه های ارتباطی مشخص شده در سامانه اختصاصی بانک گردشگری هرگونه اعتراض نسبت به نتایج استخدامی را ثبت نمایید. اعتراضات مطرح شده در صورت منطقی بودن، از طرف مسئولین مربوطه پیگیری خواهند شد.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک گردشگری ۱۴۰۲ در چه زمانی می باشد؟

نتایج اولیه این ازمون در روز سه شنبه مورخ 5 دی ماه ۱۴۰۲ ازطریق موسسه عالی آموزش بانکداری منتشر شد.

2- اعلام نتایج آزمون استخدامی در بانک گردشگری به چه صورت می باشد؟

نتایج آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.ibi.ac.ir قابل دریافت می باشد.

3- آیا امکان ثبت اعتراض به نتایج استخدام بانک گردشگری وجود دارد؟

بله، با ثبت نامه رسمی از طریق راه های ارتباطی بانک، می توانید اعتراض خود را مطرح نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. رقیه مرتضوی

    سلام نتایج اولیه آزمون کی اعلام میشود؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون منتشر نشده است.

  2. رقیه مرتضوی

    سلام کلا چندنفر در بانک گردشگری استخدام می شوند

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، تعداد نیروی مورد نیاز برای هر شهر در اطلاعیه ی ثبت نام مشخص می شود.

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک