خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تهران 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تهران 97 – 98

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان تهران 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تهران 96 - 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تهران 97 – 98
مدارس نمونه دولتی در چندین سال اخیر به دلیل برگزاری آزمونی ساده تر از آزمون تیزهوشان دانش آموزان بسیاری را در پایه های ششم و نهم مجذوب خود کرده است.اما اینگونه مدارس چه امتیازاتی نسبت به مدارس عادی دارند؟ سطح علمی بالا، کیفیت برتر آموزشی و ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب این مدارس نسبت به مدارس عادی باعث جذب دانش آموزان به اینگونه مدارس شده است. در خصوص نحوه راه یابی و پذیرش در مدارس نمونه دولتی لازم است به اطلاعتان برسانیم که برای برقرای عدالت و همچنین جلوگیری از جذب دانش آموزانی که از لحاظ طبقه بندی استعداد نسبت به دانش آموزان دیگر در سطح پایین تری قرار دارند که پذیرش داوطلبان مشروط به کسب نمره قبولی در آزمون ورودی می باشد و در غیر این صورت امکان تحصیل در مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه ششم ونهم وجود نخواهد داشت.

شرایط و زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان تهران 97 – 98

طبق روال هرساله دانش آموزان در پایه نهم از 28 فروردین 97 الی 5 اردیبهشت ماه 97 فرصت دارند برای انجام ثبت نام خود در مدارس اقدام کنند.البته ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان در پایه های ششم و نهم شرایطی هم دارد که دانش آموزان درصورت دارا بودن این شرایط می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در دروس و کسب معدل 17 هم از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه نهم خواهد بود.

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان تهران 97 – 98

بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند که برای ورود به مدارس نمونه دولتی فقط کسب رتبه قبولی در آزمون کافی است اما اینگونه نخواهد بود. دانش آموزان پس از قبولی در آزمون نمونه دولتی لازم است بدانید که تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط خاص خودش را دارد.بنابراین توجه داشته باشید که ادامه‌ تحصیل‌ در مدارس‌ نمونه دولتی مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان خواهد بود.نکته دیگری که لازم است بدانید این است که ساعات تشکیل کلاس ها در مدارس‌ نمونه‌ دولتی همانند دیگر مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر می باشد.

تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تهران 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تقریبا 20 روز پس از برگزاری آزمون مشخص خواهد شد و نتایج بر روی سایت قرار خواهد گرفت.پس از مشاهده اعلام نتایج داوطلبان پذیرفته شده باید در تاریخ مشخص شده برای تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه پذیرفته شده خود مراجعه نمایند .  در صورت عدم مراجعه به موقع به مدرسه پذیرفته شده جهت ثبت نام حضوری انصراف از تحصیل منظور خواهد شد.اما در خصوص آن دسته از داوطلبانی که بنا بر هر دلیلی از تحصیل در این مدارس منصرف شده اند نیز باید بگوییم که انصراف از تحصیل پس از ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98  شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد.

زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 97 – 98

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98 و ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی در صورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کردند، دانش آموزان می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار گرفته بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و در صورت وجود ظرفیت خالی اقدام به ثبت نام نمایند.

  • اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان تهران 97 – 98 در شهرستان ها : اسلامشهر – ورامین – رباط کریم – قدس – ملارد – شهریار – پاکدشت – ری – دماوند –  فیروزکوه – پیشوا

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۹ نظر
  1. المیرا

    سلام من از استان تهران منطقه ۴ هستم .با معدل ۲۰.تیزهوشان قبول نشدم .ترازم ۲۶۱۷۹شد اخرین قبولی تیزهوشان هم حدود ۴۰۰۰۰بود .نمونه دولتی رو زد عدم قبولی ..شانس موندن تو ذخیره نمونه دولتی رو دارم ؟؟؟؟؟

  2. Saeid

    با سلام میخواستم بدونم نتایج آزمون دبیرستان نمونه دولتی ابوتراب تهران شهر قدس کی اعلام میشه؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام , در حال حاضر اطلاعیه خاصی مبنی بر انتشار اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اعلام نشده است . شما می توانید با عضویت در کانال های زیرمجموعه ایران مشاوره اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

  3. Saeid

    سلام روزتون بخیر نتیجه آزمون نمونه دولتی تهران شهرقدس کی اعلام میشه؟

  4. امیررضا

    سلام ببخشید میشه زمان شروع آزمون ابوتراب تهران – قدس رو بگید؟

    • ایران مشاوره

      باسلام. زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی تمامی استان ها ۹۷/۳/۱۱ روز جمعه ساعت ۹ صبح می باشد.

  5. نگین

    با سلام میخواستم بدونم چجوری باید مطلع بشیم از اسامی چند برابر ظرفیت ازمون مدارس نمونه دولتی

    • ایران مشاوره

      سلام. از طریق سامانه آموزش و پرورش منطقه خودتون. و اگر روی سایتشون اعلام نکردن، باید یا باهاشون تماس بگیرید یا حضوری مراجعه کنید.

  6. Melika

    سلام, فهرست ذخیره شدگان آزمون نمونه دولتی پایه ششم ۹۶-۹۷ کی میاد؟ میشه توضیح بدید؟ من باامتیاز ۹۱۳۷.۳,قبول نشدم و اخرین نفری که قبول شده امتیازش۹۶۰۷.۸ بوده, ایا امکان داره که ذخیره شده باشم؟ ممنون میشم پاسخ بدید, تشکر از سایت خوبتون

    • ایران مشاوره

      سلام احتمالا تاهفته آینده اسامی منتشرمیشود.
      حقیقتش باتوجه به امتیازتون شانس شما خیلی بالا نیست.

  7. امیری

    سلام کلمه عبور را چگونه باید به دست بیاورید

  8. حانیه

    سلام ببخشید میشه آدرس کانال تلگرامی تون رو بگید.ممنون میشم

    • ایران مشاوره

      سلام
      کانال تیزهوشان و نمونه دولتی ایران مشاوره:
      tizhushan_nemunedolati@

  9. ناشناس

    سلام و عرض خسته نباشید
    ممنونم از مطالب بسیار خوبتان
    اعلام دقیق آزمون نمونه دولتی چه تاریخی است؟
    در یکی از سایت های مدارس نمونه نوشته شده بود که کلاس های تابستانی ۲۵ شروع میشود و همین که در ۲ استان نتایج اعلام شده

    • ایران مشاوره

      سلام.اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی برای هر استان متفاوت هست و زمان معینی برای استان تهران مشخص نشده.میتونید آخرین اخبار رو در کانال تلگرام ایران مشاوره پیگیری کنید

  10. mo

    سلام
    ببخشید جواب ازمون کی میاد؟

    • ایران مشاوره

      سلام.هنوز تاریخ دقیقی منتشر نشده.برای اطلاع از آخرین اخبار اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران میتونید عضو کانال تلگرام ما بشید

  11. سیده اتنا خالقی

    سلام …امکان دارد زمان دقیق نتیجه ازمون نمونه دولتی را بفرمایید چه زمانی هست چون بک سری مدارس کلاسهای تابستانی خود را شروع کرده‌اند و ما هنوز بلا تکلیف هستبم سپاس گزارم

    • ایران مشاوره

      سلام ظرف یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد ولی زمان اعلام نتایج هراستان متفاوت است.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد