خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کرمان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کرمان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کرمان 96 – 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کرمان 97 – 98
در چندین سال اخیر مدارسی از جمله مدارس نمونه دولتی در جهت کشف استعداد و شکوفایی دانش آموزان ایجاد شده است که اینگونه مدارس در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.مدارس نمونه دولتی از جمله این مدارس است که از طریق برگزاری آزمون ورودی دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم را پذیرش می نماید و دانش آموزان در تنها در صورت کسب نمره قبولی در این آزمون امکان تحصیل در مدارس نمونه دولتی را خواهند داشت.برگزاری کلاس ها در مدارس نمونه دولتی همانند دیگر مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر خواهد بود و از شرایط ادامه‌ تحصیل‌ در مدارس‌ نمونه دولتی پس از کسب نمره قبولی در آزمون، انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش آموزان می باشد.

زمان دریافت کارت آزمون نمونه دولتی استان کرمان 97 – 98

دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در صورت دارا بودن کارت آزمون نمونه دولتی امکان شرکت در آزمون را خواهند داشت.بنابراین دانش آموزان در صورتی که کارت آزمون نمونه دولتی را دریافت باشند امکان شرکت در آزمون نمونه دولتی را نخواهند داشت. بنابراین داوطلبان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در تاریخ اعلام شده قبل از برگزاری آزمون فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به مدارس مربوطه خود جهت دریافت کارت آزمون نمونه دولتی 96 – 97 اقدام نمایند و از طریق کارت آزمون از نشانی و محل دقیق حوزه امتحانی مطلع شوند.

زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان کرمان 97 – 98

در رابطه با زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان پرسش های بسیاری بوجود می آید که لازم است به اطلاع برسانیم که پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 و ثبت نام نهایی دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون نمونه دولتی در صورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کنند، دانش آموزان می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار گرفته بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و در صورت وجود ظرفیت خالی اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کرمان 97 – 98

تقریبا 20 روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم نوبت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی فرا می رسد و نتایج آزمون بر روی سایت قرار خواهد گرفت.پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آن دسته از دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند می بایست درزمان تعیین شده برای انجام ثبت نام حضوری در مدسه پذیرفته شده اقدام نمایند و فراموش نکنید که عدم مراجعه به موقع به مدرسه پذیرفته شدهه جهت ثبت نام حضوری انصراف از تحصیل منظورخواهد شد.

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان کرمان 97 – 98

از دیگر موارد مهمی که دانش آموزان پس از کسب رتبه قبولی در آزمون نمونه دولتی باید بدانند این است که ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط خودش را دارد و برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی فقط کسب رتبه قبولی در آزمون کافی نخواهد بود و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم ادامه‌ تحصیل‌ دانش آموزان در مدارس‌ نمونه دولتی مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش‌ آموزان خواهد بود.

  • اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کرمان 97 – 98 در شهرستان ها : سیرجان – رفسنجان – جیرفت – بم – زرند – شهر بابک – کهنوج – بافت – بردسیر – عنبرآباد – منوجان – قلعه گنج – کوهبنان – ریگان

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۷ نظر
  1. دریا

    سلام من کلاس دهم رشته تجربی ام میخوام تو امتحان میان پایه نمونه که میگیرن شرکت کنم شرایطتش چیه؟؟؟(کرمان)

    • ایران مشاوره

      با سلام . شما برای شرکت در آزمون نمونه دولتی باید دارای معدل ۱۷ به بالا باشید یا باید در تمامی دروس خود معدل بسیار خوب داشته باشید و تنها دو تا دروس را میتوانید نمره خوب داشته باشید .

  2. مرتضی

    سلام سایت دردسترس نیست لطفا راهنمایی کنید چطور نتایج امتحانات پایه هفتم استعدادهای درخشان رابگیرم ممنونم

  3. یسنا

    سلام اسامی ذخیره های استان کرمان نمونه دولتی نیومده؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام . خیر متاسفانه خبری مبنی اسامی ذخیره های استان کرمان نیامده و متعاقبا در سایت رسمی نمونه دولتی اعلام خواهد شد .

  4. یسنا

    سلام نتایج کرمان کی میاد از ۱مرداد کلاس های بقیه مدارس شروع میشه ما چکار کنیم؟؟؟؟و هدایت تحصیلی استان کرمان کی میاد؟؟؟؟

  5. مهدی شهابی

    سلام از بم نیودمدع اوووف چیکا بکنیم این سایتم با اینرنت ماهوارع ایی هم بالا نمیاد از دسترس خارجه

    • ایران مشاوره

      سلام با احتمال بالا تا ۲ هفته ی آینده نتایج اعلام میشود.

  6. مرسانا

    سلام نتایج نمونه سال ۹۷ کی میاد میخواستم ببینم قبول شدم یانه؟ از شهر ستان انار هستم این سایت که معرفی کردین کارنامه ای داخلش نبود چکار کنم؟

    • ایران مشاوره

      سلام فعلا نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اعلام نشده است و در صورت اعلام شدن شما میتوانید کارنامه ی خود را مشاهده کنید.

  7. الهه

    سلام چرا اسامی ذخیره های نمونه کرمان نمی اید ؟؟؟ وسایت اکثر اوقات در دسترس نیست ؟؟ وایا کسی که ۲۵۰امتیاز نسبت به اخرین نفر پذیرفته شده کم داشته باشد احتمال دار جز ذخیره ها باشد؟؟

  8. الهه

    سلام من با امتیاز۹۷۲۵ نتونستم رتبه قبولی مدرسه توحید کرمان را کسب کنم وتنها به۲۳۶ امتیاز نیاز داشتم برای قبولی ایا امکان داره در ذخیره ها باشم.

  9. عسل

    با سلام
    پایه ششم به هفتم امتحان داده ام و رتبه ام ۷۰۲۸ شده ولی قبول نشدم. ناحیه ۱ کرمان. آیا امکانش هست توی ذخیره ها اسمم باشه؟ ممنون

  10. امیررضا

    سلام چه زمانی لیست ذخیره های استان کرمان اعلام میشود برای پایه نهم به دهم ؟

    • ایران مشاوره

      سلام احتمالا تا یک هفته آینده اعلام میشود.

  11. مینا کریمی

    میخواستم ببینم نمونه قبول شدم کلاس ششم هستم از شهرستان انار

    • ایران مشاوره

      سلام به آدرس :
      sanjesh.kermanedu.ir مراجعه کنید و کارنامه خود را ببینید.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد