خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

نحوه واریز هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99
هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

آزمون استخدامی آتش نشانی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود.  اگر شما از علاقه مندان شغل آتش نشانی هستید، این آزمون فرصت خوبی است تا در زمینه مورد علاقه خود به فعالیت بپردازید. افراد واجد شرایط براساس مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مذکور، در طی دو مرحله آزمون کتبی و عملی به رقابت می پردازند.

داوطلبانی که علاقه دارند در سازمان آتش نشانی استان تهران مشغول به کار شوند می بایست در زمان اعلام شده به سایت مربوطه مراجعه و بعد از پرداخت هزینه آزمون نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون استخدام آتش نشانی استان تهران به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آدرس azmoon125.tehran.ir امکان پذیر می باشد.

هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی 99

ثبت نام در این آزمون مانند سایر آزمون ها مستلزم پرداخت هزینه ای می باشد. این مبلغ به صورت اینترنتی در هنگام تکمیل مراحل نام نویسی و از طریق بانک های عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم قابل پرداخت است.

با توجه به این که این آزمون در سال جاری تنها در استان تهران و برای افراد بومی این شهر برگزار می گردد، در حال حاضر مبلغ دقیق برای ثبت نام در آزمون استخدام آتش نشانی در سایت ثبت نام آزمون های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مشخص نشده است و به محض اعلام آن، اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره اطلاع رسانی می شود.

سال گذشته هزینه نام نویسی در آزمون، برابر با 50000 تومان جهت شرکت در آزمون به اضافه 500 تومان خدمات پیامکی بوده است که انتظار می رود امسال مبلغ فوق با کمی افزایش همراه باشد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99

همانطور که گفته شد تمامی مراحل نام نویسی در این آزمون و همچنین پرداخت هزینه آن به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. برای شروع مراحل ثبت نام و پرداخت مبلغ آن ابتدا باید فایل مدارک مورد نیاز را اسکن کرده و با فرمت JPG در سامانه azmoon125.tehran.ir بارگذاری نمایید. لیست مدارک لازم جهت اسکن در جدول زیر ارائه شده است.

  • عکس پرسنلی داوطلب
  • کارت ملی
  • اصل شناسنامه عکس دار
  • مدرک تحصیلی
  • گواهینامه رانندگی
  • کارت پایان خدمت و یا معافیت پزشکی (ویژه داوطلبان آقا)
  • مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه 5 درصدی ایثارگری و یا معلولین عادی

پس از بارگذاری مدارک و ثبت اطلاعات خود، نوبت به واریز هزینه می رسد. در این مرحله داوطلبان می بایست بر روی گزینه “پرداخت هزینه” کلیک کرده و وجه مورد نظر را پرداخت نمایند. به منظور انجام این امر، کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی، تاریخ انقضا و کد CVV2 مورد نیاز می باشند.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان هزینه پرداختی پس از واریز، قابل استرداد نمی باشد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از ثبت نام و پرداخت اینترنتی وجه، شرایط استخدامی شغل محل خود را به دقت مطالعه کرده و پس از آن نسبت به طی مراحل ثبت نام و واریز هزینه اقدام نمایید.

علاوه بر آزمون استخدامی فوق، آزمون های دیگری نیز هر ساله جهت جذب نیروی انسانی در سازمان ها و شرکت های مختلفی برگزار می گردد. ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی شرکت های خصوصی از جمله این موارد می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99، به چه میزان است ؟

در حال حاضر مبلغ دقیقی مبنی بر هزینه نام نویسی اعلام نشده است، اما مطابق به سال گذشته داوطلبان می بایست مبلغ 50 هزار و 500 تومان، پرداخت نمایند.

2- نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99، به چه شکل است؟

پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه azmoon125.tehran.ir امکان پذیر است.

3- چه زمانی باید هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی 99 را پرداخت کرد ؟

متقاضیان می توانند از 5 اسفند ماه 99 که تاریخ ثبت نام آزمون می باشد، ضمن پرداخت هزینه اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی