خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور

هزینه نام نویسی آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99
سازمان اسناد و املاک کشور تصمیم دارد با برگزاری آزمونی کتبی و مصاحبه حضوری، نیرو مورد نیاز خود را در رده های شغلی مختلف استخدام نماید. داوطلبانی که متقاضی شرکت در این آزمون می باشند، لازم است ابتدا به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به عنوان مجری برگزاری آزمون مذکور مراجعه نموده و دفترچه راهنمای ثبت نام را در راستای آشنایی با شرایط و ضوابط مربوطه با دقت مطالعه نمایند. از جمله نکات مندرج در این دفترچه، هزینه نام نویسی آزمون می باشد که مانند تمامی آزمون های استخدامی که هر ساله شاهد برگزاری آن ها می باشیم، به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام پرداخت می گردد.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور پس از واریز قابل استرداد نخواهد بود.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

کلیه فرآیند نام نویسی، برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور بر عهده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می باشد. این سازمان هزینه لازم برای ثبت نام را 86 هزار تومان به علاوه 500 تومان جهت ارائه خدمات پیامکی (مجموعا 86 هزار و 500 تومان) اعلام کرده است. توجه داشته باشید که برای پرداخت این مبلغ، به کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم پویا می باشد، نیاز خواهید داشت.

در صورتی که ثبت نام متقاضیان به صورت ناقص انجام شود و یا داوطلبی بدون توجه به شرایط لازم اقدام به ثبت نام نماید، هزینه پرداختی به هیچ عنوان قابل بازگشت نخواهد بود. از همین رو توصیه می کنیم ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را دریافت نموده و با بررسی کامل آن، از احراز شرایط مورد نیاز اطمینان حاصل نمایید. شما عزیزان می توانید سوالات خود را پیرامون این آزمون با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره در میان بگذارید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 99

همان طور که اشاره شد، ثبت نام این آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir انجام می شود. بنابراین داوطلبان می بایست پیش از طی مراحل ثبت نام خود از جمله ارسال مدارک مورد نیاز و هم چنین تکمیل فرم تقاضانامه، ابتدا هزینه مورد درخواست را واریز نمایند. این مبلغ صرفا به صورت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سامانه مذکور قابل پرداخت بوده که نحوه واریز آن به شرح زیر می باشد.

  • ابتدا وارد سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir شوید و از میان گزینه های موجود، روی گزینه “آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان اسناد و املاک کشور” کلیک نمایید.
  • در صفحه پیش رو، کلید “ورود به پروفایل” را بفشارید.
  • در این مرحله چهار گزینه را مشاهده می کنید که ابتدا باید روی عبارت “پرداخت هزینه” کلیک نمایید.
  • اطلاعات لازم شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در کادرهای مربوطه وارد نموده و کلید “پرداخت هزینه و آغاز ثبت نام” را بفشارید.
  • پس از انتقال به درگاه پرداخت اینترنتی سامانه، می بایست اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود از جمله CVV2، تاریخ انقضا و… را وارد نموده و به منظور واریز آنلاین هزینه، روی عبارت “پرداخت” کلیک کنید.
  • در صورتی که فرآیند پرداخت هزینه با موفقیت انجام شود، کدی تحت عنوان “توکن پرداخت” به شماره تلفن همراهی که در مراحل قبل ثبت نموده اید، ارسال می گردد. با استفاده از این کد می توانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و روند نام نویسی خود را پیگیری نمایید.

چند نکته مهم

  • توکن پرداخت یک کد منحصر به فرد و مختص هر داوطلب می باشد. توجه داشته باشید که حتما این کد را تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت “کد پیگیری” نزد خود نگه دارید.
  • در صورت فراموشی “توکن پرداخت” می توانید آن را از طریق بخش “بازیابی توکن / کد رهگیری” موجود در صفحه ابتدایی سامانه و با وارد نمودن اطلاعاتی همچون کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده مجددا دریافت نمایید.
  • در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از واریز وجه، به هر دلیلی امکان انجام فرآیند نام نویسی خود را نداشته باشد، می تواند با در دست داشتن “توکن پرداخت” در زمان دیگری نسبت به ثبت نام خود اقدام نماید.
  • در صورت عدم ارسال کد پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه، می توانید “توکن پرداخت” خود را از طریق گزینه “بازیابی توکن / کد رهگیری” دریافت نمایید.
  • چنانچه هر یک از مراحل از جمله ارسال مدارک و یا ثبت مشخصات داوطلبان به صورت ناقص انجام شوند، نه تنها ثبت نام انجام شده فاقد اعتبار است بلکه هزینه پرداختی نیز مسترد نمی گردد.

پس از انجام تمامی مراحل مربوط به ثبت نام خود می توانید مجددا به صفحه ابتدایی پروفایل خود مراجعه نموده و روی عبارت “ثبت نام در آزمون” کلیک نمایید.  در این مرحله می توانید با وارد کردن “توکن پرداخت” و “کد ملی” خود در بخش های مربوطه، سایر مراحل نام نویسی شامل بارگذاری مدارک، ثبت اطلاعات فردی و نهایتا درج سوابق کاری و سهمیه های خود را به انجام برسانید. فراموش نکنید که تنها با صدور کد رهگیری از سوی سامانه، ثبت نام شما قطعی خواهد شد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی