خانه دکتری ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400

آزمون دستیاری پزشکی یا دستیاری تخصصی، هر ساله توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود. ثبت نام این آزمون از تاریخ 6 تا 13 دی ماه 99 انجام شد. داوطلبانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را داشته اند در این تاریخ ثبت نام خود را انجام داده اند. اما در این میان داوطلبانی هستند که نتوانسته اند در بازه زمانی مشخص شده، ثبت نام کنند که مرکز سنجش آموزش پزشکی برای این دسته از متقاضیان فرصتی را فراهم نموده تا بتوانند در آزمون دستیاری تخصصی شرکت نمایند. شرکت کنندگانی که در زمان ثبت نام اولیه فرم خود را اشتباه پر کرده اند نیز می توانند در این فرصت ایجاد شده به سایت ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

در فرصت مجددی که جهت ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی در نظر گرفته می شود، داوطلبان می توانند علاوه بر ثبت نام جدید، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز اقدام نمایند.

زمان و نحوه ویرایش اطلاعات آزمون دستیاری پزشکی 1400

متقاضیانی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی هستند اما در فرصت اولیه نتوانسته اند نام نویسی کنند می توانند در مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 برای انجام آن اقدام کنند. تمامی داوطلبان که قصد ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام خود را دارند می توانند از روز 22 دی ماه لغایت 24 دی ماه و 1 لغایت 4 بهمن ماه 99 وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شده و اطلاعات خود را ویرایش نمایند. البته داوطلبان به یاد داشته باشند ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir دریافت و به دقت مطالعه کنند. همچنین پیش از ورود به صفحه ثبت نام، هزینه مشخص شده برای شرکت در آزمون (75/600 تومان) را پرداخت و کارت اعتباری را خریداری نمایند.

راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

  • ابتدا وارد سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور شده و از منوی آبی رنگ موجود در قسمت راست سایت، گزینه ” تخصصی و فوق تخصصی پزشکی “ را انتخاب کنید.

مرحله اول ویرایش ثبت نام دستیاری تخصصی پزشکی

  • منو به صورت کشویی باز می شود و حاوی چندین گزینه است. در این قسمت می بایست عبارت ” دستیاری تخصصی پزشکی “ را انتخاب نمایید.

مرحله دوم ویرایش ثبت نام دستیاری تخصصی پزشکی

  • از بین لینک های موجود، بر روی لینک ” ویرایش ثبت نام – تکمیل مدارک “ کلیک کنید.

مرحله سوم ویرایش ثبت نام دستیاری تخصصی پزشکی

  • مجددا گزینه ” ویرایش ثبت نام – تکمیل مدارک “ را علامت بزنید.

مرحله چهارم ویرایش ثبت نام دستیاری تخصصی پزشکی

  • در این مرحله، باید کد ملی و شماره تلفن همراهی که حین نام نویسی اولیه، ثبت نموده اید را در کادرهای پایین صفحه وارد کنید و سپس بر روی دکمه “جستجو” کلیک نمایید تا وارد صفحه کاربری خود شده و بتوانید مراحل لازم را سپری کنید.

مرحله پنجم ویرایش ثبت نام دستیاری تخصصی پزشکی

نکته مهم در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام دستیاری تخصصی 1400

متقاضیانی که در آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کرده اند می بایست از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان داشته باشند چرا که در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام با اطلاعات حقیقی داوطلب، مطابق با مقررات با آن ها برخورد خواهد شد. داوطلبان علاوه بر فرصت تعیین شده برای ویرایش اطلاعات، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی 1400 نیز این فرصت را خواهند داشت تا اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

همواره تعداد متقاضیان شرکت کننده در آزمون دستیاری تخصصی زیاد بوده که به همین دلیل یک رقابت جدی بین آن ها به وجود می آید. داوطلبان با بررسی شرایط لازم برای شرکت در آزمون و آگاهی از منابع آزمون دستیاری پزشکی می توانند نتیجه قابل ملاحظه ای را کسب کنند. متقاضیان می توانند برای اطلاع از تمام جزئیات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی و همچنین زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی بر روی لینک های مربوطه کلیک کرده و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

 

سوالات متداول

1- زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 به چه صورت است؟

داوطلبان می توانند در دو بازه زمانی 22 تا 24 دی ماه 99 و 1 تا 4 بهمن ماه 99 اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

2- ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 از چه طریقی انجام می شود؟

این فرآیند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir و به صورت اینترنتی انجام می گردد.

3- آیا ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 نیازمند پرداخت هزینه مجزا می باشد؟

خیر، داوطلبان تنها می بایست هزینه ثبت نام در این آزمون را پرداخت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری