خانه کارشناسی ارشد تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

تمام کسانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه سراسری و آزاد هستند بایستی در زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری، اقدام به نام نویسی نموده چرا که آزمون همه دوره های مذکور مشترک بوده و همزمان برگزار خواهد شد. زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اطلاعیه ای توسط سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و قبل از انتشار دفترچه مربوطه اعلام خواهد شد.

تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ صبح و عصر روز جمعه مورخ 4 اسفند ماه می باشد.

تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

در سال های اخیر کنکور کارشناسی ارشد در روزهای پایانی اردیبهشت ماه برگزار شده اما برای آزمون 1403 قرار است کنکور کارشناسی ارشد برخلاف همیشه در روز 4 اسفند ماه برگزار گردد و انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ارشد مصادف با زمان ثبت نام این آزمون در تاریخ 7 لغایت 13 آبان ماه خواهد بود.

 

اطلاع از زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، از آن جهت دارای اهمیت بوده که با مطالعه این دفترچه می توان از زمانبندی تمام فرایندهای مربوط به کنکور کارشناسی ارشد مانند زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه، روز برگزاری آن، اعلام نتایج اولیه و نهایی مطلع گردید. از آنجایی که امکان تمدید یا تغییر برگزاری این آزمون به هر دلیلی وجود دارد.

منابع کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

اولین گام برای کسب موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد 1403 شناختن منابع درسی قابل اطمینان می باشد و از آنجایی که کنکور ارشد سراسری و آزاد مشترک خواهد بود، منابع امتحانی هر دو دانشگاه نیز یکسان می باشد. علاقه مندان به شرکت در این آزمون جهت آشنایی با منابع کنکور ارشد رشته خود روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنند.

منابع کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
منابع کنکور کارشناسی ارشد 1403

(جهت دریافت، روی لینک فوق کلیک کنید.)

نکات ضروری مربوط به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

توجه به نکات زیر می تواند برای متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 1403 مهم و کمک کننده باشد.

  • داوطلبان می بایست حتما در ساعات اولیه انتشار، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند و این فرآیند را به تاخیر نیاندازند.
  • شرکت کنندگان بهتر است، پیش از حضور سر جلسه مواد خوراکی و آب همراه خود داشته باشند.
  • دقت داشته باشید به همراه داشتن وسایل الکترونیکی از جمله تلفن همراه، سر جلسه غیر قانونی بوده و با متخلفین بنابر مقررات برخورد خواهد شد.

 

نتایج کنکور کارشناسی ارشد معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و شرکت کنندگان در جلسه کنکور بایستی در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه کرده و کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند. سپس با توجه به رتبه اکتسابی و علاقه خود اقدامات لازم را برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد به انجام برسانند.

 

سوالات متداول

1- کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می گردد؟

تاریخ برگزاری کنکور ارشد صیح و عصر روز جمعه مورخ 4 اسفند ماه می باشد.

2- چه زمانی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ چتد روز قبل از برگزاری این آزمون در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت که زمان دقیق آن در دفترچه ثبت نام آزمون درج خواهد شد.

3- دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد از طریق چه سایتی امکان پذیر است؟

جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد