خانه کنکور ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

ویرایش نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی 1401
ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

دانشگاه های سراسری در مقاطع روزانه و غیر روزانه به جز پیام نور (نوبت دوم، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) رشته هایی را در مقطع کاردانی به کارشناسی به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می دهند. داوطلبانی که علاقه به شرکت در رشته های با آزمون این مقطع می باشند، می توانند در موعد مقرر نسبت به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 اقدام نمایند. این فرآیند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. افرادی که در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی اطلاعات خود را به غلط در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در مهلتی که این سازمان در اختیار آن ها قرار می دهد نسبت به ویرایش آن ها اقدام نمایند.

داوطلبان می توان در زمان اولیه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و یا تمدید مهلت آن، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

داوطلبانی که دارای دیپلم مقطع کاردانی بوده و قصد دارند تحصیلات خود را در دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها ادامه دهند، می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 اقدام نمایند. این عمل به منظور کسب اطلاعات لازم از شرایط پذیرش و سایر جزئیات مربوط به برگزاری این آزمون انجام می گیرد. در جهت کاهش خطای احتمالی در ثبت اطلاعات و ارسال مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، یک فرم پیش نویس در انتهای این دفترچه قرار داده می شود. اما با این حال، برخی از متقاضیان به دلیل بی دقتی یا فراهم نبودن مدارک مورد نیاز، اطلاعات خود را به درستی بارگذاری نمی کنند.

این دسته از متقاضیان می توانند در بازه زمانی بین 28 خرداد ماه لغایت 4 تیرماه 1402 که سامانه ثبت نام فعال می باشد و همچنین در مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 اصلاحات مورد نظر را در فرم تقاضانامه خود ایجاد نمایند.

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

همان طور که گفته شد، برای افرادی که در زمان اولیه، ثبت نام کرده اند اما قصد ویرایش هر قسمت از اطلاعات خود را دارند، فرصت های مجددی در نظر گرفته می شود. همچنین جاماندگان از نام نویسی کنکور کارشناسی ناپیوسته نیز می توانند از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی اقدامات لازم را انجام دهند. بهتر است بدانید که در این مهلت می توان تمامی اطلاعات ثبت کرده اعم از مشخصات تحصیلی و هویتی، عکس و مدارک و نیز کدرشته های انتخابی را ویرایش نمود. نحوه انجام فرآیند ویرایش اطلاعات به دو صورت اینترنتی و مراجعه حضوری به باجه ها یرفع نقص قابل انجام می باشد که مراحل هر یک به شرح زیر می باشد :

ویرایش اینترنتی اطلاعات

  1. مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org و کلیک بر روی آیکون “کاردانی به کارشناسی” از منوی تعبیه شده در سمت راست سایتمرحله اول ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  2. کلیک بر روی لینک فعال “ویرایش اطلاعات “ در صفحه پیش رومرحله دوم ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  3. درج اطلاعات مورد نیاز برای ورود به پنل کاربری شخصیمرحله سوم ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  4. در مرحله آخر ورود به قسمت مربوطه و انجام اصلاحات مورد نظر و تایید اطلاعات و تغییرات ایجاد شده در آن ها

ویرایش حضوری اطلاعات

ممکن است داوطلبان در هنگام کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402، متوجه عدم صحت اطلاعاتی مانند جنسیت، معلولیت، دین و زبان امتحانی… شوند که در این خصوص می بایست  به صورت حضوری به باجه های رفع نقص که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، مراجعه کنند. آدرس باجه های رفع نفص کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 هنوز مشخص نشده است به محص انتشار این مقاله به روز رسانی می شود.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402
دانلود لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

(به محض انتشار، لینک فوق فعال خواهد شد.)

 

موارد قابل ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

ممکن است داوطلبان در هنگام ثبت نام، اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه به ثبت رسانده باشند که متقاضیان می بایست در مواجه با چنین مشکلی، در مراحلی که سازمان سنجش در اختیارشان قرار می دهند نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایند.موارد قابل ویرایش و مراحل تعیین شده در جدول زیر درج شده است :

موارد قابل ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی 1402
مرحلهموارد قابل تصحیحنحوه ویرایشتعداد دفعات مجاز
ثبت نام اولیهاطلاعات هویتی / معدل فارغ تحصیلی / کد و عنوان رشته تحصیلی / سال تولد / استان بومی / گزینه علاقه مندی / عکساینترنتی5 فرصت
مهلت تمدیداینترنتی
ثبت نام مجدداینترنتی10 فرصت
دریافت کارت ورود به جلسهاینترنتی1 فرصت
جنسیت / دین / زبان امتحان / معلولیت / نظام آموزشی / فاقد مهر عکس / واضح نبودن عکس / درج عکس اشتباه / ناخوانایی متن کارتحضوری_

 

فراموشی کد رهگیری جهت ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

متقاضیان می بایست برای ورود به سیستم و ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی، کد رهگیری خود را که در هنگام ثبت نام دریافت کرده بودند همراه خود داشته باشند و در غیر این صورت امکان ورود به سیستم را نخواهد داشت. اگر داوطلبان به هر دلیلی این کد را در اختیار نداشته باشند، می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به دریافت مجدد کنند که مراحل این فرایند به شرح زیر می باشد :

  • ابتدا در مرور گر خود وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • سپس از سمت چپ سامانهه بر روی گزینه “دریافت شماره پرونده و پیگیری” کلیک نمایید.
  • در این قسمت می بایست گزینه “عضویت در سامانه” انتخاب نمایید.
  • پس از ثبت نام می توانید وارد سامانه شوید و نسبت به دریافت مجدد کد رهگیری خود اقدام نمایید.

 

نکات مهم در رابطه با ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

  1. داوطلبان بهتر از است قبل از مراجعه به سایت تمامی مدارک مورد نیار خود را آماده کرده تا از هدر رفتن وقت یا اشتباهات احتمالی پیشگیری شود.
  2. در هنگام ویرایش اطلاعات یا ثبت نام از زدن گزینه “back” بپرهیزید زیرا به مرحله اول باز می گردید.
  3. امکان ویرایش در هیچ یک از مراحل نام برده، برای مواردی همچون کد رشته امتحانی و یا شهرستان محل حوزه امتحان وجود ندارد
  4. طبق فرآیند ثبت نام سال های گذشته پیش بینی می شود که امکان وجود ثبت نام در هر یک مراحل درج شده در مقاله برای داوطلبانی که از نام نویسی جا مانده اند نیز وجود دارد.

سوالات متداول 

1- آیا زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی تمدید می شود؟

بله، به طور معمول فرصتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

2- چه زمانی می توان نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ اقدام نمود؟

داوطلبان از 28 خرداد ماه لغایت 4 تیرماه ۱۴۰۲ که سامانه ثبت نام فعال می باشد و سپس در زمان تمدید مهلت آن می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

3- در هنگام ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، چه مواردی را می توان اصلاح نمود؟

در فرصت مجددی که سازمان سنجش جهت ویرایش اطلاعات در نظر می گیرد، می توان به اصلاح مشخصات هویتی، مدارک و عکس ارسالی و کد رشته های انتخابی اقدام کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۵ نظر
  1. زهرا ارغوان

    سلام وقت بخیر امروزر زمان ویرایش کنکور کردانی ب کارشناسی هست ولی لینک ویرایش نمیاد و در قسمت کارت فقط هست ک اونم از هر راهی وارد میشم میگه اطلاعات نادرست میشه راهنمایی کنید چطور میشه ویرایش کرد ممنون

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      پیشنهاد می شود در ساعات آینده مجددا امتحان فرمایید.

  2. محمدرضا عبادی

    سلام
    زمان دریافت کارت ورود به جلسه می شه تغییر رشته برای رشته های بدون آزمون انجام داد؟
    و اینکه اگر رشته ای به غیر از رشته مرتبط با دوره کاردانی انتخاب کنیم چی می شه؟ باید دروس پیشنیاز بگذرونیم ؟ هزینه هاش به چه صورته؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، خیر، شما تنها در رشته ای که ثبت نام داده باشید امکان شرکت در آزمون خواهید داشت. در صورت مرتبط نبودن رشته ی کارشناسی، تعدادی واحد جبرانی به شما تعلق می گیرد.

  3. Najmeh

    سلام خسته نباشید توروخدا جواب بدین زمان ویرایش اطلاعات میشه تغییر رشته داد؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر جزئیات این مورد به صورت دقیق مشخص نشده است، جهت بررسی دقیق، می توانید نسبت به ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایید.

  4. پریناز

    سلام وقت بخیر
    برای ویرایش محل حوزه امتحانی آیا تاریخی مشخص شده است؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      در حال حاضر تاریخی برای این امر مشخص نشده است اما می توانید با باجه های رفع نقص کارت این مشکل را مطرح نمایید.

  5. زهرا

    سلام وقت بخیر
    برای ویرایش اطلاعات کاردانی به کارشناسی امسال ایا تاریخی مشخص شده!؟؟
    من جزو رشته های بدون ازمون هستم و معدلم زمان ثبت نام هنوز مشخص نشده بود

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است؛ جهت بررسی و رفع مشکل خود، می توانید نسبت به ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایید.

  6. Mahtab

    لطفا سوال منم پاسخ بدهید
    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من ورودی مهرسال ۱۳۹۹کاردانی غیر انتفاعی حسابداری قبول شدم (با ازمون)رفتم ثبت نام کردم و الان تو همین دانشگاه ترم اخرم بود و فوق دیپلم میگیرم
    .بعدش برای بهمن سال ۱۳۹۹ با سوابق تحصیلی کاردانی ثبت نام کردم تبلیغات و بازرگانی روزانه ولیعصر قبول شدم اما نرفتم
    الان چی میشه من میتونم ورودی مهر برای کارشناسی قبول بشم؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، بله برای آزمون مجدد و قبولی در دوره ی روزانه با توجه به شرایط ذکر شده مشکلی وجود ندارد و در صورت داشتن سایر شروط این امکان برایتان فراهم است .

  7. ناشناس

    سلام.من برای کارشناسی بدون آزمون ثبت نام کردم اما چون درس های معرفی به استاد داشتم معدلم کامل نیست مجددا فرصت برای ویرایش معدل در سایت سنجش نمیدن؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص تمدید مجدد زمان جهت ویرایش معدل از سوی سایت سازمان سنجش منتشر نشده است.

  8. امیر

    سلام من معدل کاردانیمو میخوام ویرایش کنم و اینکه من از رشته های بدون آزمون هستم ایا میشه زمانی ک سایر افراد برای دریاف کارت ورد ب جلسه اقدام میکنن من ویرایش اطلاعات بدم؟
    اگه راهی دیگه هس راهنمایی کنید لطفا

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، می توانید نسبت به ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایید.

  9. زهرا

    با سلام من در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از زمان ثبت نام بی خبر بودم و متاسفانه موفق به ثبت نام نشدم آیا زمانی برای ویرایش هست که بتوانم ثبت نام کنم

    • ایران مشاوره

      با سلام، اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است. شما می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست خود را مبنی بر اجازه ثبت نام ارسال نمایید.

  10. حمیرا

    سلام من کنکور کارشناسی شرکت کردم میخوام معدلم ویرایش کنم آیا زمان ویرایش هست یا خیر

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، شما می توانید نسبت به ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام نمایید.

  11. هانیه کارگر

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم راهی هست که قبل از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی اولویت های جدیدی رو اضافه یا ویرایش کنیم؟
    چون من تهران رو انتخاب نکردم توی اولویت هام. میخواستم اگر میشه به اولویت هام اضافه ش کنم

  12. احمد

    مهلت جدیدی برای ثبت نام در کنکور هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، خیر تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید مجدد ثبت نام رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری سال ۱۳۹۹ در نظر گرفته نشده است. شما می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را ارسال نمایید. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

  13. غزل زمانی

    درود
    آیا هنوز امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی وجود دارد؟
    در صورت ممکن بودن، لطفا راهنمایی کنید
    سپاس

    • ایران مشاوره

      با سلام , از تاریخ ۹۸/۵/۶ لغایت ۹۸/۵/۱۰ شما می توانید نسبت به ویرایش اطلاعات خود از طریق سازمان سنجش آموزش , اقدام نمایید.

مشاوره کنکور پیج کنکور