خانه کاردانی به کارشناسی سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳
سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

فارغ التحصیلان دوره های کاردانی جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی باید از طریق کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام نمایند. دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، آزاد و موسسات غیرانتفاعی در این مقطع به پذیرش دانشجو می پردازند.

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 و دیگر مراحل پذیرش آزمون کارشناسی ناپیوسته سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد. بنابراین متقاضیان می بایست از طریق سایت مذکور پیگیر تمامی اخبار و اطلاعیه ها در این زمینه باشند و در زمان مقرر روند نام نویسی و انتخاب رشته خود را آغاز نمایند.

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

(به محض آغاز فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال خواهد شد)

SANJESH.ORG

ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

معرفی سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

در سال های اخیر رشته های کاردانی به کارشناسی به دو صورت با کنکور و بدون کنکور ارائه می شوند. ممکن است برای داوطلبان این سوال ایجاد شود که اقدامات مربوط به پذیرش خود را چگونه و از چه طریقی باید انجام دهند؟ در پاسخ باید گفت از آن جایی که مجری برگزاری این آزمون سازمان سنجش آموزش کشور می باشد، کلیه امور مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته آن از جمله دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

همچنین برای شرکت در آزمون مذکور می بایست مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی پرداخت نمود که این امر نیز در همین سایت انجام می گیرد. سایت مربوطه بخش های مختلفی را شامل می شود.

SANJESH.ORG

  • بخش شماره 1: در این بخش مهم ترین اخبار همراه با تصویر قرار داده می شود.
  • بخش شماره 2: پس از ورود به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، در صورتی که قصد دارید جهت شرکت در آزمون ورودی این مقطع اقدام نمایید، می بایست از منوی سمت راست استفاده نمایید.
  • بخش شماره 3: از سیستم پاسخگویی جهت ارسال درخواست هایی همچون اعتراض به نتایج و یا پرسیدن سوالات استفاده می گردد.
  • بخش شماره 4: اگر شما در زمان معین اطلاعیه مورد نظر را مشاهده نکرده اید و یا کنجکاو هستید تا در مورد فعالیت های سازمان سنجش و عملکرد آن بیشتر بدانید، می توانید در این بخش جستجوی خود را انجام دهید.
  • بخش شماره 5: در این قسمت مهم ترین اخبار مربوط به فرآیند در حال اجرا قرار می گیرد که مدام در حال تغییر می باشد.
  • بخش شماره 6: پیوند های مربوطه نیز جهت دسترسی داوطلبان به لینک سازمان های مرتبط با سازمان سنجش قرار داده شده است.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی در سایت سنجش ۱۴۰۳

در بخش قبل گفتیم که واریز هزینه ثبت نام و همچنین ثبت کد رشته های انتخابی در فرم مربوطه، فرآیندهایی هستند که به صورت غیر حضوری و در سایت سازمان مجری آزمون انجام می گیرند.  داوطلبان با استفاده از راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 می توانند گام به گام، اطلاعات و کد رشته های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

خوب است بدانید که زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و انتخاب رشته سال آینده همانند سال‌ های پیش، به طور همزمان صورت می‌ گیرد. سازمان سنجش بازه زمانی 27 خرداد ماه تا 3 تیر ماه ۱۴۰۳ را بدین منظور اعلام کرده است.

  • به سیستم اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و روی عبارت “کاردانی به کارشناسی” از منوی تعبیه شده در سمت راست سایت کلیک نمایید.
     ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • در بخش بعدی نوبت به پرداخت هزینه ثبت نام می رسد که واریز این هزینه با کلیک بر روی لینک “خرید کارت اعتباری” انجام می پذیرد. (فراموش نکنید که پس از واریز وجه، سریال اعتباری ثبت نام را دریافت نمایید.)
  •  ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسیپس از پرداخت هزینه و دریافت سریال ثبت نام، به صفحه قبل بازگشته و در مرحله بعد بر روی لینک “تایید و ادامه-گام بعدی” کلیک کنید. ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • شماره سریال ثبت نام و شماره همراه خود را در کادر مربوطه وارد کنید و با فشردن کلید “تایید” وارد مرحله بعد شوید تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • در مرحله پایانی کد رشته محل های انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته خود درج نمایید و بر روی گزینه “تایید نهایی” کلیک کرده و از فرم ثبت نام خود به علاوه شماره پرونده و کد پیگیری پرینت تهیه کنید.

اگر می خواهید اطلاعات کافی در خصوص مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به دست آورید، لینک ارائه شده را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

1- ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چگونه انجام می شود؟

نام نویسی در پذیرش با کنکور و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

2- آیا فرآیندهای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ به صورت جداگانه انجام می شود؟

خیر؛ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته به صورت همزمان انجام می گیرد.

3- آیا برای ثبت نام دوره کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ باید هزینه ای بپردازیم؟

بله، نام نویسی متقاضیان دوره کاردانی به کارشناسی مستلزم پرداخت هزینه می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. باران

    سلام وقت بخیر ،من مدرک کاردانی کامپیوتردارم(ازشاخه فنی حرفه ای) میخوام تغییررشته بدم کارشناسی رو زبان انگلیسی بخونم ایا میتونم تودانشگاه ازاد تغییررشته بدم اگه میتونم کارشناسی زبان انگلیسی رو ۲سال یا۴ سال بایدبخورم؟؟؟ممنون ازراهنماییتون

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، محدودیتی برای تغییر رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای شما وجود ندارد. طول مدت تحصیل کارشناسی ناپیوسته، چهار نیم سال (۲ سال) می باشد.

  2. عارفه

    سلام وقت بخیر من دانشجوی ترم دو گرافیک از دانشگاه فنی هستم کاردانی پیوسته و از طریق آزمون. خاستم بدونم امکانش هست برای کارشناسی رشته دیگ ای مثل روانشناسی یا آموزش ابتدایی بخونم؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما محدودیتی جهت تغییر رشته در مقطع کارشناسی ندارید. لازم به ذکر است رشته ی روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود.

دریافت مشاوره