خانه کاردانی به کارشناسی هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

هزینه نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

سازمان سنجش آموزش کشور، عهده دار برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی در سراسر کشور است. داوطلبان می توانند در طول زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با نشانی مراجعه کنند و از این طریق، دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را دانلود نمایند تا از شرایط این آزمون به طور کامل، آگاهی کسب کنند. ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان انجام می شود و داوطلب می بایست هزینه لازم برای نام نویسی خود را در همین برهه زمانی پرداخت کند.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 طبق مصوبه جدید 256 هزار تومان می باشد.

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

ثبت نام کاردانی به کارشناسی از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می گیرد. این آزمون هر ساله برای ارتقای سطح تحصیلی از مقطع کاردانی به کارشناسی برگزار می شود. طبق اطلاعیه های جدید، هزینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 به میزان 256 هزار تومان مشخص شده است. همچنین متقاضیانی که علاقه مند به شرکت در رشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی هستند، می بایست هزینه ای را به صورت جداگانه به مبلغ 57 هزار و 600 تومان پرداخت نمایند که این مبلغ، علاوه بر هزینه ثبت نام اصلی در نظر گرفته شده است. 

 

با توجه به این که پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان ملزم هستند به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و دارای پرداخت الکترونیکی فعال، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه را دارند، می توانند با انتخاب گزینه مربوطه و پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده، از طریق سرویس پیام کوتاه در جریان اطلاع رسانی های آزمون کاردانی به کارشناسی قرار گیرند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی می توانند در زمان مقرر با مراجعه سایت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و مطابق راهنمای زیر، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام کنند.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام کاردانی به کارشناسی

 

  • بر روی لینک فعال “ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی 1403” کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

 

  • بار دیگر روی لینک فعال “ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳” کلیک نمایید
    مرحله سوم ثبت نام کاردانی به کارشناسی
  • از قسمت راست صفحه، عبارت “خرید کارت اعتباری” را برگزینید.مرحله چهارم ثبت نام کاردانی به کارشناسی
  • گزینه “سریال ثبت نام متقاضیان با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402” را  فعال کرده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.مرحله پنجم ثبت نام کاردانی به کارشناسی
  • اطلاعات هویتی خواسته شده را وارد کرده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.مرحله ششم ثبت نام کاردانی به کارشناسی
  • آیکون “ادامه روند پرداخت” را لمس نمایید.
  • مرحله هفتم ثبت نام کاردانی به کارشناسیاطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و کلید “پرداخت” را بفشارید.مرحله هشتم ثبت نام کاردانی به کارشناسی

پس از پرداخت هزینه مربوطه، یک کد رهگیری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که توسط آن می توانند وارد صفحه اصلی شوند و مراحل ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته خود را آغاز نمایند.

چند نکته مهم در ارتباط با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته

  • لازم است که داوطلبان پیش از هرگونه اقدام برای خرید کارت اعتباری و ثبت نام، دفترچه راهنمای نام نویسی آزمون کارشناسی ناپیوسته را به طور دقیق مطالعه کنند؛ چرا که پس از طی مراحل پرداخت، هزینه واریزی تحت هیچ شرایطی قابل برگشت نخواهد بود.
  • در انتخاب عنوان آزمون جهت خرید کارت اعتباری سازمان سنجش دقت کنید زیرا هزینه پرداختی برای هر آزمون، مختص همان آزمون است و قابل برگشت و همچنین تبدیل و یا تغییر به هیچ آزمون دیگری نیست.
  • در صورت پرداخت هزینه ثبت نام و کسر هزینه آزمون از حساب داوطلب، اگر مجددا وارد بخش پرداخت اینترنتی شود و بار دیگر هزینه ثبت نام را پرداخت نماید، مبلغ دریافت شده توسط سایت قابل برگشت نیست.

به دلیل این که ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به طور همزمان انجام می شود، داوطلبان باید حین انجام فرآیند نام نویسی خود نهایت دقت را داشته باشند. علاقه مندانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند برای اطلاع از زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی می توانند بر روی لینک مربوطه کلیک نمایند. متقاضیانی که در زمان اعلام نتایج این آزمون نتوانند نتیجه دلخواه را کسب نمایند، می توانند در زمان تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی به شرط اجرایی شدن مرحله تکمیل ظرفیت این مقطع، نسبت به انتخاب رشته دوباره کد رشته های اعلام شده بپردازند.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چه مقدار می باشد؟

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به مبلغ 256 هزار تومان مشخص شده است.

2- پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از چه طریقی ممکن است؟

شما می توانید با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل فرآیند نام نویسی اقدام نمایید.

3- آیا انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دارای هزینه جداگانه می باشد؟

خیر، به دلیل این که ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان برگزار می شود، هزینه به صورت جداگانه دریافت نخواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. رضوان

    سلام ، میخواستم بپرسم برای کاردانی به کارشناسی رشته هایی که بدون آزمون ثبت نامش چقدره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، هزینه کارت اعتباری ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۰، ۶۸/۰۰۰ هزار تومان می باشد.

دریافت مشاوره