خانه مدارس دانلود کتاب ریاضی سوم دبستان

دانلود کتاب ریاضی سوم دبستان

دانلود کتاب ریاضی سوم ابتدایی 98 - 99
دانلود کتاب ریاضی سوم دبستان 98 – 99
ریاضی یکی از دروس مهم دوران تحصیل دانش آموزان تلقی می گردد و آن ها از همان ابتدای راه تا زمان ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد علاقه خود ، با مباحث ریاضی سر و کار دارند. کتاب ریاضی سال سوم دبستان در راستای تغییرات و مطالب کتاب ریاضی سال های اول و دوم ابتدایی طراحی شده است و عمده تمرکز مولفان آن ، متوجه ارائه روش های نوین آموزشی و ترغیب دانش آموزان به فکر کردن و حل مسائل می باشد. دانش آموزان در ریاضی پایه دوم ابتدایی با روش های حل مسائل آشنا شده اند و در سال سوم سعی می کنند تا آموخته های خود را در یادگیری مفاهیم به کار ببرند.

کتاب ریاضی سال سوم دبستان شامل هشت فصل می باشد که دانش آموزان را با مفاهیمی همچون اندازه گیری سطح ، ضرب و تقسیم ، کسر و… آشنا می کند.

معرفی و دانلود کتاب ریاضی سوم دبستان

کتاب سوم ابتدایی دارای هشت فصل و هر فصل شامل چهار درس و یک حل مسئله می باشد. هر یک از دروس نیز شامل فعالیت هایی جهت فراگیری هر چه بهتر مفاهیم ، “کار در کلاس” برای تکمیل فرآیند یادگیری و رفع اشکالات احتمالی و هم چنین تمرین هایی به منظور تمرین و تثبیت مطالب در منزل می باشد. قسمت هایی نیز تحت عناوین “مرور فصل” و “تمرین های ترکیبی و تکمیلی” در راستای درک بهتر و جمع بندی مباحث هر فصل طراحی شده اند.

دانش آموزان و والدینی که قصد دارند نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی سال سوم ابتدایی را داشته باشند ، می توانند با توجه به نیاز خود ، هر یک از بخش های این کتاب و یا کل آن را از طریق لینک های موجود در جدول زیر دانلود نمایند. جهت دانلود هر یک از این بخش ها ، کافی است بر روی عنوان مورد نظر خود کلیک کنید تا فایل مربوطه دانلود شده و در اختیارتان قرار گیرد.

دانلود کتاب ریاضی سوم دبستان 98 – 99
دانلود بخش به بخش
دانلود بخش اول کتاب ریاضی سوم دبستان 98 – 99

(شامل فصل های 1 ، 2 ، 3 و 4)

دانلود بخش دوم کتاب ریاضی سوم دبستان 98 – 99

(شامل فصل های 5 ، 6 ، 7 و 8)

دانلود کتاب کامل
دانلود کتاب ریاضی سوم دبستان 98 – 99

در کتاب ریاضی سوم ابتدایی سعی شده است که دانش آموزان نیز در یادگیری مفاهیم ریاضی حضور فعالی داشته باشند تا بدین ترتیب مهارت آن ها در حل مسائل مختلف تقویت شود. در انتهای هر فصل نیز یک یا چند سوال در قالب “سرگرمی و معما” مطرح شده اند که این بخش ها مختص کار در منزل و جهت تقویت تفکر دانش آموزان می باشند و حل آن ها می تواند عملکرد دانش آموزان را در فراگیری مباحث مربوطه بهبود بخشد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس