خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی آزمون جدید آموزش و پرورش در آذر ماه ۱۴۰۳

آزمون جدید آموزش و پرورش در آذر ماه ۱۴۰۳

آزمون جدید آموزش و پرورش در آذر ماه ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش کشور با اشاره به زمانبر بودن فرایند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و اینکه دوره مهارت آموزی نیروهای جدید باید زودتر آغاز شود، از برگزاری زود هنگام  آزمون جدید استخدامی آموزش پرورش در سال 1403 خبر داد.

آزمون جدید آموزش و پرورش در آذر ماه ۱۴۰۳

طبق اظهارات وزیر آموزش و پرورش، امسال بیش از صد و پنج هزار ردیف استخدامی در آموزش و پرورش در نظر گرفته شده که هفتاد و دو هزار نفر از طریق آزمون استخدامی، سی هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و دو هزار نفر نیز به وسیله دانشگاه شهید رجایی و تعدادی هم برای مدارس عشایری و استثنایی جذب خواهند شد.

وی عنوان کرد: سال 1402 تاریخی‌ترین سال جذب و استخدام در آموزش و پرورش بود و هفتاد هزار معلم جدید وارد این سازمان شدند که پنجاه هزار نفر از آزمون های استخدامی و بیست هزار نفر هم از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی استخدام شدند. جذب نیرو در سال 1402 از حیث کمیت و خصوصا از حیث کیفیت به دلیل گزینش صحیح و خردمندانه و مبتنی بر اصل داشتن استعداد معلمی، در کنار عشق و علاقه معلمی بی نظیر بود.

وی همچنین از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذر ماه ۱۴۰۳ خبر داد به طوری که تا قبل از عید پذیرفته شدگان نهایی تعیین و تکلیف شوند و بتوانند قبل از ورود به کلاس های درس شش ماه آموزش ببینند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 دیر برگزار شدند و ما کمی مشکل برنامه‌ریزی داشتیم. در سال 1403 زمان برگزاری آزمون ها بهتر هستند و آزمون اول که در 18 اسفند برگزار شد همان آزمونی است که سال ۱۴۰۲ در 8 اردیبهشت ماه برگزار شد و آزمون دوم 14 اردیبهشت ماه و آزمون سوم در 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهند شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. فاطمه نظری

    سلام این آزمون استخدام آموزش و پرورش آذر ماه چه زمانی ثبت نام آغاز می شود

    • ایران مشاوره

      با سلام، متاسفانه اطلاعیه ی دقیقی در این مورد منتشر نشده است.

  2. zahra

    سلام وقت بخیر
    آزمون جدید(آذرماه) بنظرتون چه آزمون هاییه، آموزگاری هم شامل میشه؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه هنوز جزییات دقیق تری در رابطه با این خبر منتشر نشده است.

  3. حسین

    سلام آزمون استخدامی آذر ماه دبیری است یا آزمون کیفیت بخشی ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، احتمالا این آزمون مربوط به آزمون استخدامی کیفیت بخشی است.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی