خانه اخبار تحصیلی کارشناسی ارشد آمار ثبت نام کنندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

آمار ثبت نام کنندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

آمار ثبت نام کنندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 از روز یکشنبه 7 آبان آغاز شده است و تا چهارشنبه 17 آبان ادامه دارد.

آمار ثبت نام کنندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که تا کنون بیشتر از 310 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 ثبت نام کرده اند. ثبت نام کنکور ارشد همچنان ادامه دارد. داوطلبان علاقه مند می توانند همزمان با برگزاری کنکور ارشد ناپیوسته 1403، در صورت داشتن شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، در اولین مرحله بیست و نهمین المپیاد علمی-دانشجویی شرکت کنند.

لازم است که داوطلبان تمامی شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد را به دقت مطالعه نمایند و مطمئن شوند که تمام شرایط مورد نیاز را دارند. مسئولیت صحت اطلاعات بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورت وجود هرگونه مغایرت با او بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد. تمام مراحل ثبت نام از جمله خرید کارت اعتباری، منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

داوطلبان دقت داشته باشند زمانی ثبت نام تکمیل شده است که در انتهای مراحل، شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی را دریافت کنند. همچنین لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند. هر سال قبولی تعدادی از داوطلبان به دلیل اینکه معدل خود را در زمان ثبت نام به درستی وارد نمی کنند، لغو می شود؛ به همین دلیل داوطلبان در درج معدل خود دقت داشته باشند و صحت تمامی اطلاعات را بررسی کنند. آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403، روز جمعه 4 اسفند سال 1402 برگزار خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد