خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی اخذ مجوز جذب 25 هزار نفر دیگر در وزارت بهداشت

اخذ مجوز جذب 25 هزار نفر دیگر در وزارت بهداشت

اخذ مجوز جذب 25 هزار نفر دیگر در وزارت بهداشت
اخذ مجوز جذب 25 هزار نفر دیگر در وزارت بهداشت

بنا بر گفته ی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، اولویت جذب ۲۵۰۰۰ نیروی دیگر برای بیمارستان‌های تازه تاسیس و پروژه‌های آموزشی و بهداشتی وجود دارد.

اخذ مجوز جذب 25 هزار نفر دیگر در وزارت بهداشت

وزارت بهداشت برای استخدام ۷۵ هزار نیروی انسانی برنامه ریزی کرده است و قرار است این تعداد نیرو در سه مرحله جذب و استخدام شوند.

درحال حاضر ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های کشور وجود دارد و تا پایان سال هفت هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز افزوده خواهد شد و بیمارستان‌های اراک، اکباتان همدان و تنکابن و همچنین قائم شهر به زودی افتتاح خواهند شد. با توجه به نیاز وزارت بهداشت به نیروی جوان و با انگیزه، این وزارت خانه برای جذب 75 هزار نیرو در 3 مرحله برنامه ریزی کرده است و در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی کشور، جهت دریافت مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر برای تکمیل نیروی انسانی پروژه‌های تازه افتتاح شده و با اولویت طرح‌های آموزشی و بهداشتی برای مرحله دوم می باشد.

در مرحله ی اول 25 هزار نفر توسط  آزمون استخدامی وزارت بهداشت که در 28 مهرماه سال 1402 برگزار شد، استخدام می شوند که مراحل جذب و مصاحبه آزمون استخدامی وزارت بهداشت افراد قبول شده در این آزمون در حال انجام است. از مجموع ۲۵ هزار و ۱۲۰ مجوز استخدام در وزارت بهداشت، ۸ هزار و ۵۰۰ نیرو در حوزه بهداشت، حدود 3 هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه فوریت‌های پزشکی و اورژانس و بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه درمان و پرستاری جذب می شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی