خانه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دانلود اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

دانلود اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

دانلود اصلاحیه دفترچه استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

هر ساله ارگان های دولتی با برگزاری یک آزمون یکپارچه، اقدام به جذب نیروی کار جدید می نمایند. در سال جدید، برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 با حمایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی صورت خواهد گرفت. این مرکز با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۳، علاقه مندان به استخدام در دستگاه و وزارت خانه های دولتی را دعوت به شرکت در این آزمون خواهد نمود.

در این میان طبق سال های گذشته، پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی، بخشی به عنوان اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 بر روی سایت جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. احتمال می رود دفترچه اصلاحیه آزمون استخدامی ۱۴۰۳، مانند سال های پیش شامل ویرایش هایی از قبیل کد شغل های محل و استان ها، تغییر در ظرفیت پذیرش برخی از ارگان ها و … است که در این مقاله به محض انتشار دفترچه ثبت نام 1403 به صورت جامع تر خواهیم پرداخت.

دفترچه ثبت نام  دوره دوازدهم آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳، از طریق سایت hrtc.ir منتشر خواهد شد.

زمان انتشار اصلاحیه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

مطالعه اصلاحیه دفترچه به منظور اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و ضوابط برخی از ارگان ها، برای تمامی داوطلبان یک الزام محسوب می شود. چرا که متقاضیان استخدام در دستگاه های اجرایی، با مطالعه دفترچه مذکور، می توانند نسبت به شرایط آگاهی یافته و برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات، به درستی اقدام نمایند. همچنین دست یابی به موقع از این اطلاعات می تواند در تامین مدارک ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ نیز به داوطلبان کمک نماید.

دفترچه اصلاحیه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403 هنوز منتشر نشده است ولی این دفترچه برای آزمون سال ۱۴۰۲ در 8 آذر ماه 1402 منتشر شد، در صورت انتشار اطلاعات مربوطه از طریق این مقاله و کانال تلگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد.

دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳

علی رغم سال های پیش که دفترجه ثبت نام و  همچنین اصلاحیه مربوط به آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از طریق سایت سنجش منتشر و اطلاع رسانی می گردید، در طی دو سال اخیر آزمون های استخدامی با کمک و همکاری سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می گردد.

به همین منظور برای دستیابی به فایل دانلود اصلاحیه دفترچه ثبت نام دستگاه های اجرایی و همچنین اطلاع از رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403، می توانید به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمایید.  معمولا این اصلاحیه در قالب یک فایل پی دی اف، بر روی سایت hrtc.ir قرار خواهد گرفت.

اصلاحیه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شامل چه اطلاعاتی می شود؟

اصلاحیه دفترچه دوره دوازدهم ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ هنوز منتشر نشده است و به محض انتشار و اعلام ویرایش ها در این مقاله قرار خواهد گرقت.

 

سوالات متداول

1- اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ در چه تاریخی منتشر می گردد؟

دفترچه و اصلاحیه مربوط به دوره دوازدهم آزمون دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ هنوز منتشر نشده است..

2- اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ از چه طریقی منتشر می گردد؟

علی رغم سال های پیش که دفترچه ثبت نام و اصلاحیه ها از طریق سایت سنجش منتشر می گردید، دفترچه اصلاحیه دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشرخواهد شد.

3- اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شامل چه اطلاعاتی است؟

احتمال می رود این اصلاحیه ها شامل تغییر در کد رشته، سهیمه، امتیاز بومی، تاریخ اعلام نتایج اولیه و سایر موارد مهم آزمون خواهد بود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره