خانه تیزهوشان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

مدارس تیزهوشان از لحاظ برنامه ریزی، برگزاری کلاس های درسی با کیفیت و آزمون های تستی دوره ای، به کارگیری معلمان با سطح علمی بالا میان والدین و دانش آموزان از جایگاه خاصی برخوردارند. لذا هر ساله دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام در آزمون تیزهوشان با آگاهی از شرایط و قوانین پذیرش که به طور مفصل در  دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ذکر شده است، نام نویسی خود را به انجام می رسانند. در نتیجه با قرار گرفتن نتایج آزمون تیزهوشان بر روی سایت my.medu.ir، این امکان به داوطلبان داده خواهد شد که در صورت صدور کارنامه عدم قبولی و معترض بودن به نتایج بر اساس یک چارچوب مشخص، به سایت مذکور مراجعه کنند و به ثبت درخواست خود بپردازند.

 

✅لینک مستقیم ورود به سایت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد)

 

 

پاسخگویی به اعتراضات مرتبط با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم، تنها به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت my.medu.ir انجام پذیر است.

زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم  ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ممکن است عده ای از دانش آموزان نسبت به نتیجه به دست آمده معترض بوده و تصمیم به درخواست ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را داشته باشند. در سال گذشته با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داوطلبان با تکمیل فرم “درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون” که بر روی سایت مذکور قرار گرفته بود، شکایت خود را جهت رسیدگی ثبت کردند. زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403 – 1404 هنوز اعلام نشده است و داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان  آخرین اخبار مربوط به ان را پیگیری کنند.

 

داوطلب برای ثبت اعتراض می توالند دلایل زیر را داشته باشد:

  • خطا در محاسبه طراز داوطلبان
  • عدم هماهنگی میان اطلاعات مندرج روی کارنامه و درصد پاسخ های صحیح و غلط متقاضیان
  • عدم استعمال سهمیه در نتایج
  • مغایرت اولویت های ثبت شده در کارنامه و برگه ورود به جلسه دانش آموز انجام خواهد شد.

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

معمولا یک هفته پس از برگزاری آزمون، دفترچه و کلید پاسخ به سوالات بر روی سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان قرار می گیرد، همچنین تقریبا دو هفته بعد از اعلام نتایج در صورت عدم قبولی، کارنامه ای شامل تعداد جواب های صحیح و غلط، نمره به دست آمده در هر درس، امتیاز کل داوطلب و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضا برای دانش آموز صادر می گردد. لذا توصیه می کنیم ابتدا بررسی های لازمه توسط داوطلب انجام شده و سپس نسبت به ثبت اعتراض بپردازید. در سال های گذشته ثبت اعتراض از طریق سایت pada.medu.ir انجام می گرفت اما از این پس این کار برعهده سایت my.medu.ir بوده و مراحل آن به ترتیب پایین می باشد.

  • ورود به آدرس سایت my.medu.ir و درج کد ملی و سریال شناسنامه و در نهایت کلیک بر گزینه “ورود”
مرحله اول اعتراض به آزمون تیزهوشان
مرحله اول اعتراض به آزمون تیزهوشان
  • کلیک بر آیکون “نتایج سمپاد”
مرحله دوم اعتراض به نتایج تیزهوشان
مرحله دوم اعتراض به نتایج تیزهوشان
  • فشردن کلید “ثبت تجدید نظر”
مرحله سوم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان
مرحله سوم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

با اتمام مراحل ثبت اعتراض، یک کدپیگیری در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت که جهت اطلاع از نتیجه ثبت شکایت خود لازم است آن را یادداشت کرده و نزد خود حفظ نمایید. توجه داشته باشید که هر فرد تنها یک بار در زمان تعیین شده امکان درخواست بازبینی خواهد داشت و معمولا یک هفته پس از اتمام مهلت تعیین شده نتایج اعتراضات بر روی سایت مذکور قرار می گیرد. البته مدت زمان رسیدگی به اعتراض بسته به تعداد و نوع اعتراض داوطلب دارد.

 

پذیرش نهایی داوطلب در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم، مشروط به احراز شرایط انتخاب رشته مطابق آیین نامه هدایت تحصیلی است. همچنین پذیرفته شدگان در سال اول ورود خود امکان تغییر رشته نخواهند داشت و در سال بعد در کنار کسب حداقل نمره قبولی در رشته مورد نظر باید شرایط تحصیلی لازم جهت تغییر رشته را نیز داشته باشند.

 

سوالات متداول

1- زمان اعتراض آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ چه تاریخی است؟

داوطلبان پس از اعلام نتایج می توانند نسبت به ثبت اعتراض آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ اقدام نمایند.

2- جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ به کدام سایت باید مراجعه کنیم؟

به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه کنید.

3- ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ برای کدام دسته از داوطلبان می باشد؟

آن دسته از دانش آموزانی که کارنامه عدم قبولی برای آن ها صادر گردیده، بر اساس نکات ذکر شده در متن مقاله امکان ثبت شکایت خود را خواهند داشت.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد