خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲
اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

شرکت نفت به منظور جذب نیروی انسانی متعهد، شایسته و توانمند، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید. آزمون استخدام شرکت نفت زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و تمامی مراحل آن از ثبت نام تا اعلام نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش قابل انجام و پیگیری است. در نظر داشته باشید که این آزمون تحت دو عنوان آزمون شرکت های تابع وزارت نفت در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، و آزمون شرکت نفت ستاره خلیج فارس در مقاطع دیپلم و کارشناسی در رشته های مورد نیاز شرکت نفت، برگزار شده است. به طور معمول شرکت کنندگان پس از برگزاری آزمون، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج هستند تا در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول، برای مرحله دوم آمادگی لازم را کسب کنند.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت 1402

(به محض اعلام نتایج، لینک فوق فعال می گردد.)

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان سنجش

 

✅ لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس 1402

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان سنجش

 

نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲، احتمالا اواسط مردادماه روی سایت sanjesh.org قرار بگیرد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی نفت 1402

آزمون استخدامی شرکت های تابع وزارت نفت در تاریخ 29 اردیبهشت ۱۴۰۲ و آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در تاریخ 28 اردیبهشت 1402 برگزار شد و نتایج این آزمون تحت دو عنوان نتایج اولیه و نتایج نهایی اعلام می شود. برای آن دسته از داوطلبانی که هنگام انتشار نتایج اولیه در آزمون کتبی پذیرفته شوند، زمانی جهت شرکت در مصاحبه حضوری و شفاهی اعلام می شود. زمان اعلام نتایج این آزمون استخدامی به صورت حدودی اعلام شده است که ما در ادامه به تفکیک آن ها را اعلام می کنیم.

زمان اعلام نتایج اولیه

نتایج اولیه در واقع همان نتایج آزمون کتبی می باشد که داوطلبان باید حداقل نمره 50 از 100 را در این آزمون بدست آورند. آزمون استخدامی شرکت نفت، شامل سوالات عمومی و تخصصی است که با وزن 40 درصد برای دروس عمومی و 60 درصد برای دروس تخصصی محاسبه می شود. تمامی شرکت کنندگان با توجه به تخصص خود، در رشته های مورد نیاز استخدام شرکت نفت حضور پیدا کرده و به سوالات تخصصی همان رشته پاسخ می دهند. در ادامه زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت را قرار داده ایم.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی نفت ۱۴۰۲
اعلام نتایج اولیه آزمون شرکت های تابع وزارت نفت اعلام نتایج اولیه آزمون شرکت نفت ستاره خلیج فارس 
نیمه دوم تیر ماه ۱۴۰۲28 تیرماه 1402

اعلام نتایج نهایی

پس از اعلام نتایج اولیه و قبولی در آزمون کتبی، پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه حضوری می شوند. در حال حاضر زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی در هیچ یک از شرکت های تابع وزارت نفت و شرکت ستاره خلیج فارس مشخص نشده است اما مطابق با روند سال های گذشته معمولا دو الی سه ماه پس از انجام مصاحبه حضوری، نتایج نهایی اعلام می گردد. جهت اطلاع و پیگیری زمان اعلام نتایج نهایی می توانید از طریق کانال تلگرام آزمون های استخدامی اقدام نمایید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

پروسه ثبت نام، اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت، دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین مشاهده نتایج، همگی در سایت سازمان سنجش قابل انجام، دریافت و بررسی می باشند. لذا جهت مشاهده نتیجه آزمون اولیه و آزمون نهایی نیز می توانید با در دست داشتن اطلاعاتی نظیر کدملی، کد رهگیری و یا شماره داوطلبی از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایید.

  • آدرس اینترنتی sanjesh.org را جستجو کرده و گزینه ی “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت

  • گزینه “سیستم کارنامه و برنامه زمانی دعوت به مصاحبه استخدامی آزمون وزارت نفس سال 1402” را انتخاب نمایید.

  • مجدد روی لینک فعال “سیستم کارنامه و برنامه زمانی دعوت به مصاحبه استخدامی آزمون وزارت نفس سال 1402” کلیک کنید.

  • در نهایت یکی از جداول را پر کرده و وارد صفحه مشاهده نتایج اولیه شوید.

مرحله چهارم اعلام نتایج استخدام شرکت نفت

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت 1402

در صورتی که نسبت به نمره کسب شده در آزمون کتبی و یا مصاحبه حضوری وزارت نفت ۱۴۰۲ اعتراض دارید و اعتقاد دارید عملکرد بهتری داشته اید، امکان ثبت اعتراض و بازبینی قرار داده شده است. اعتراض به نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی، از طریق سایت سایت استخدام شرکت نفت یعنی سایت سازمان سنجش صورت می گیرد. البته توجه داشته باشید این اعتراض باید در بازه زمانی مشخص شده ثبت گردد.

نحوه ثبت اعتراض آزمون استخدامی شرکت نفت 1402

ثبت درخواست اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی شرکت نفت، از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و مطابق با مراحل زیر انجام می گیرد:

  •  به سایت سازمان سنجش sanjesh.org وارد شوید و از بالای صفحه باز شده، دکمه “آیکون موبایل” یا لینک “سامانه پاسخگویی” را انتخاب نمایید.

مرحله اول ثبت اعتراض آزمون استخدامی شرکت نفت

  • در صفحه جدید باز شده، روی لینک “ورود به سیستم پاسخگویی” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت اعتراض آزمون استخدامی شرکت نفت

  • جهت ورود به سیستم پاسخگویی ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. بنابراین، جهت ساخت حساب کاربری گزینه “عضویت در سایت” را برگزینید و اگر حساب کاربری دارید، لینک “ورود به سیستم” را انتخاب کنید.

مرحله سوم ثبت اعتراض آزمون استخدامی شرکت نفت

  • به منظور عضویت در سایت، اطلاعات هویتی مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره تلفن را در کادر مربوطه تایپ کرده سپس تیک تایید توضیحات را فعال نمایید و در نهایت بر روی “تایید” کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت اعتراض آزمون استخدامی شرکت نفت

  • در ادامه جهت ورود به سیستم، نام کاربری و رمز عبور ارسالی از طریق پیامک یا ایمیل را وارد نموده و دکمه “ورود” را برگزینید.

گام پنجم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت

  • لینک “درخواست جدید” را انتخاب کنید.

گام ششم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت

  • هر دو کادر مربوط به نوع و سال برگزاری آزمون را تکمیل کرده و روی “جستجو” کلیک کنید.

گام هفتم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت

  • از کادر نوع مشکل، یکی از موارد مرتبط با مشکل خود را انتخاب کرده و متن مورد نظر را در کادر پیام تایپ نمایید، در نهایت با انتخاب “تایید” اعتراض خود را ثبت نمایید.

گام هشتم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت

پیگیری اعتراض آزمون استحدامی شرکت نفت ۱۴۰۲

پس از ثبت اعتراض در سیستم، داوطلبان می توانند از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ورود به سیستم پاسخگویی پیگیر اعتراض ثبت کرده در سایت باشند. در صفحه باز شده، عنوان درخواست قرار داده شده توسط شما ممکن است به سه رنگ زیر نمایش داده شود.

  • رنگ آبی به معنی این است که درخواست اعتراض شما در نوبت بررسی می باشد.
  • رنگ زرد به معنی در حال بررسی است.
  • رنگ سبز یعنی به اعتراض شما پاسخ داده شده است.

اقدامات بعدی پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی نفت ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام شرکت نفت، در صورتی که نمره حد نصاب تعیین شده را در این آزمون کسب کرده اید، از شما دعوت به مصاحبه حضوری و شفاهی می گردد. تعداد داوطلبان دعوت شده به این مصاحبه، به صورت سه برابر ظرفیت پذیرش هر جایگاه شغلی، و از میان برگزیدگان در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس و آزمون استخدامی شرکت های تابع وزارت نفت انجام می گیرد.

پذیرفته شدن در آزمون کتبی، ملاک و معیار قبولی نهایی و استخدام نیست چرا که نتیجه نهایی استخدام در مصاحبه حضوری تعیین می شود. از این جهت حساسیت و اهمیت این مصاحبه دوچندان است که در مصاحبه حضوری به صورت مستقیم با مصاحبه شونده در تماس هستید در نتیجه اعتماد به نفس و آشنایی به تکنیک های مصاحبه کمک شایانی به شما می کند. همچنین شناخت سوالات مطرح شده در این مصاحبه و تسلط بر روی آن ها، در نتیجه نهایی تاثیر بسیاری می گذارد. به طور معمول حوزه سوالاتی که در مصاحبه حضوری تمامی ارگان های دولتی از جمله وزارت نفت مطرح می شود، شامل موارد زیر می باشد:

  • سوالات عقیدتی سیاسی
  • سوالات احکام
  • سوالات تاریخی
  • سوالات فنی و تخصصی
  • سوالات روانشناختی

نکته 1: حدود 506 نفر از بین داوطلبانی که در مصاحبه حضوری نیز پذیرفته شده اند با قرارداد مستقیم در شرکت نفت ستاره خلیج فارس مشغول به کار می شوند.

نکته 2: از بین داوطلبانی که در آزمون استخدامی شرکت های تابع وزارت نفت شرکت کرده اند، تعداد 2482 نفر در وزارت نفت و شرکت های تابعه آن استخدام می‌شوند.

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون های استخدامی شرکت های تابع وزارت نفت احتمالا نیمه اول مرداد ماه باشد همچنین زمان اعلام نتایج نهایی آن هنوز مشخص نمی باشد.

2- زمان اعلام نتایج شرکت نفت ستاره خلیج فارس ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

نتایج اولیه شرکت نفت ستاره خلیج فارس در تاریخ 28 تیرماه ۱۴۰۲ از طریق sanjesh.org منتشر شد اما هنوز اطلاعی از زمان اعلام نتایج نهایی آن در دسترس نیست.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت وجود دارد؟

بله شما با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش، امکان ثبت اعتراض را دارید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی