خانه تیزهوشان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 - 98
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98
مدارس تیزهوشان که نام دیگر آن استعداد درخشان می باشد هر ساله برای جذب دانش آموزان مستعد با ضریب هوشی بالا آزمونی در میان دانش آموزان برگزار می کند. آزمون تیزهوشان به صورت 2 بخش اصلی سوالات استعداد تحصیلی و سوالات استعداد تحلیلی تقسیم می شود که معمولا نسبت به آزمون های مدارس دیگر دشوارتر می باشد. والدین دانش آموزانی که آزمون تیزهوشان دارند همیشه نگران قبولی آنها در آزمون هستند. زیرا قبولی فرزندشان در این مدارس از اهداف مهم آن ها می باشد. زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم 98 – 97  از 28 / 1 / 97 الی 5 / 2 / 97 خواهد بود. ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت اینترنتی صورت می گیرد.  دانش آموزان بایستی اول ثبت نام خود را انجام داده و در مرحله بعدی اقدام  به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان کنند. سعی کردیم در این مقاله برای آن دسته از دانش آموزانی که می خواهند در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت کنند و اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 97 ، نحوه اعتراض به نتایج و تکمیل ظرفیت ندارند، توضیحاتی ارائه دهیم.

توجه داشته باشید که ، برای ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی فقط باید از طریق سایت مربوط به آنها اقدام نمایید.

تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98

پس از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 در تاریخ 11 خرداد 97 ، نوبت به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می رسد. در این خصوص لازم است بدانید که معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون یعنی حدودا هفته اول مرداد ماه، نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 97 بر روی سایت قرار خواهد گرفت. دانش آموزان پس از مشاهده نتایج خود، در صورتی که نمره قبولی کسب کرده باشند باید در زمان تعیین شده به صورت حضوری به مدرسه پذیرفته شده خود بروند و ثبت نام خود را انجام دهند. برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان  می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 

اعتراض بهنتایج آزمون تیزهوشان 97  طبق روال سال های اخیر به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان می توانند پس از دریافت و مشاهده کارنامه آزمون خود از طریق سایت آزمون، اقدام به ثبت اعتراض نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 نمایند. پس از اینکه دانش آموزان اعتراض به نتایج آزمون خود را ثبت کردند باید منتظر اعلام نتایج اعتراض به کارنامه تیزهوشان نهم باشند تا ببینند اعتراض آنها قبول شده است یا خیر؟ داوطلبان توجه داشته باشید که معمولا سه روز بعد از ثبت اعتراض به نتایج، نتیجه اعتراض از طریق سایت اعلام خواهد شد. درصورت تمایل برای آگاهی بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم، می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98

تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 در صورتی انجام می پذیرد که مدارس تیزهوشان پس از ثبت نام پذیرفته شدگان، ظرفیتشان تکمیل نشده باشد و پس از آن این مدارس اقدام به ثبت نام دانش آموزان در تکمیل ظرفیت می کنند. معمولا ظرفیت اعلام شده برای تکمیل ظرفیت محدود می باشد و داوطلبانی که به دلایلی در آزمون تیزهوشان شرکت نکرده اند و یا  در آزمون تیزهوشان قبول نشده اند و می خواهند شانس خود را دوباره امتحان کنند می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 97 – 98 احتمالا 2 هفته پس از ثبت نام اعلام خواهد شد و داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند می توانند نتایج خود را در سایت مشاهده کنند.

شرایط پذیرفته شدگان پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98

دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان موفق به کسب نمره قبولی شده اند می بایست برای آگاهی از نشانی مدرسه پذیرفته شده خود به اداره آموزش و پرورش ناحیه محل تحصیل خود مراجعه کنند و با به همراه داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده  ازجمله شناسنامه ، کارنامه قولی 2 سال آخر تحصیلی خود را تا پایان مرداد ماه اقدام به ثبت نام نمایند. اما نکته مهمی که دانش آموزان باید توجه داشته باشند این است که اگر داوطلبان در زمان تعیین شده جهت ثبت نام خود در مدرسه اقدام نکنند به منزله ی انصراف از تحصیل در آن مدرسه محسوب خواهد شد. جهت مشاهده مقالات در زمینه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 97 و برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97 می توانید عضو کانال تلگرام تیزهوشان و نمونه دولتی شوید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۲ نظر
  1. St

    سلام لطفا جواب سوال های نظرات مرا بدهید با تشکر

  2. mahdi

    سلام
    امروز ششم مرداد ماه است
    ما دو ماه پیش آزمون دادیم
    این نتایج استان تهران نمی خواد بیاد

  3. St

    با سلام من ریاضی ۳ درست بدون غلط علوم ۴ درست بدون غلط قرآن ۱ درست بدو غلط اجتماعی ۱۲ درست و ۲ تا غلط فارسی ۱۲ درست و۲ تا غلط و تحلیلی ۱۱ درست بدون غلطم لطفا میشه بگید در تیزهوشان یا نمونه قزوین دوره دوم قبول میشم یا نه

  4. St

    باسلام نتایج تیزهوشان کی معلوم میشود؟
    تراز قبولی مدرسه شهید بابایی ۲ قزوین چند است

  5. امیر قربانی

    با عرض سلام و خسته نباشید…چرا هنوز نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیومده؟؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام زمان دقیق اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان فعلا مشخص نشده است و احتمالا نتایج برای دهه ی اول مرداد بر روی سایت قرار میگیرد.

    • امیر قربانی

      برای اطلاع دقیق باید چکار کنم؟

    • ایران مشاوره

      سلام شما میتوانید از طریق سایت استان خود، زمان دقیق اعلام نتایج را پیگیری کنید.

  6. سبحان

    آخر تیر ماه هم فرا رسید پس این نتایج چی شدن؟ از دلشوره جو بدم.

    • ایران مشاوره

      باسلام.نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در هیچ استانی هنوز اعلام نشده و روی سایت قرار نگرفته و متاسفانه با تاخیر زیادی روبرو شده است.

  7. كيميا

    الان ٢٩ تیر هستش دیگه منظورتون از اواخر تیر کی هس؟؟؟

    • ایران مشاوره

      باسلام.نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در هیچ استانی هنوز اعلام نشده و روی سایت قرار نگرفته و متاسفانه با تاخیر زیادی روبرو شده است.

  8. كيميا

    الان ٢۴ تیر هستش پس کی نتایج میاد؟؟؟؟

    • ایران مشاوره

      باسلام.نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم هنوز اعلام نشده است.

  9. Elham

    این نتایج کی میاد اواسط تیر هم گذشت

    • ایران مشاوره

      باسلام.نتایج آزمون مدارس دوم متوسطه در اکثر استان ها هنوز اعلام نشده است.

  10. Hannane

    جواب ازمون شهرستان های استان تهران کی میاد؟

    • ایران مشاوره

      سلام احتمالا اواسط تیر ماه نتایج اعلام میشود.

  11. حسین

    سلام به نظرتون اگر ریاضی را ۷۰ درصد بزنیم تیزهوشان قبول می شویم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام برای قبولی در ازمون تیز هوشان نمرات تمام دروس مد نظر است

  12. محمد علی

    نتایج ازمون ورودی نهم به دهم یزد ۹۷ـ۹۸ کی اعلام میشود

    • ایران مشاوره

      باسلام. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در اواخر خرداد یا اوایل تیر اتفاق خواهد افتاد.

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد