خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲

آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب افراد واجد شرایط در دو مرحله کتبی و مصاحبه شفاهی برگزار می شود. نتایج این آزمون طی دو مرتبه، اولیه و نهایی منتشر خواهد شد که در وهله اول کارنامه و درصد مواد امتحانی داوطلبان منتشر می شود. در صورتی که پذیرفته شدگان در مصاحبه شرکت کنند، باید منتظر نتایج مرحله دوم یعنی نتایج نهایی باشند که از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir در دسترس شان قرار می گیرد. زمان اعلام نتایج هر یک از مراحل نام برده توسط اطلاعیه های این سایت به گوش همگان خواهد رسید.

نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه طی دو نوبت از طریق سامانه جهاد دانشگاهی منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402

نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲ در دو مرحله به صورت کارنامه اولیه و نتایج مصاحبه در دسترس افراد قرار می گیرد. با توجه به دو مرحله ای این آزمون طبیعتاً نتایج آن ها در دو تاریخ مجزا توسط سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی الکترونیکی hrtc.ir اعلام خواهند شد که در ادامه به بیان زمان هر یک از آن ها می پردازیم.

زمان اعلام نتایج اولیه

معمولا نتیجه اولیه آزمون استخدامی قوه قضاییه دو ماه پس از برگزاری آن اعلام می شود. اما با توجه به این که تا کنون دفترچه راهنمای این آزمون برای سال 1402 منتشر نشده است، از تاریخ برگزاری و نتایج آن اطلاعاتی در دسترس نیست. با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره می توانید در اسرع وقت از اعلام نتایج مرحله اول این آزمون مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج نهایی

تنها افرادی که در آزمون کتبی نمره حد نصاب را به دست آورده و مدارک آنها بررسی و مورد تأیید قرار گرفته شده باشد، می توانند در مصاحبه شفاهی شرکت نمایند. برای مصاحبه زمان دقیقی تعیین نشده است ولی از طریق پیامک های اطلاع رسانی توسط سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به داوطلبان واجد شرایط اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتیجه مصاحبه شفاهی این آزمون در سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نیست اما انتظار می رود، همچون دوره های قبل حدود 4 تا 6 هفته پس از اعلام نتیجه مرحله اولیه، بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار گیرد. به محض اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی قوه قضاییه، اطلاعات این مقاله به روز رسانی خواهند شد.

نکته: زمان ثابتی برای برگزاری، فرآیند گزینش و استعلام این آزمون تعیین نمی شود اما با بررسی تاریخ اجرای آن ها در سنوات گذشته می توان زمان حدودی مراحل مختلف آن ها را تخمین زد.

راهنمای دریافت نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲

نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402 توسط سایت جهاد دانشگاهی و در زمان مقرر اعلام می شود. داوطلبان پس از مراجعه به این سامانه می توانند از طریق راهنمای تصویری زیر نتایج خود را مشاهده و دریافت نمایند.

  1. ورود به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی الکترونیکی hrtc.ir و انتخاب “آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه”مرحله 1 دریافت نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401
  2. کلیک بر روی “ورود به پروفایل”مرحله 2 دریافت نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401
  3. وارد کردن “کد ملی” و “کد رهگیری” در قسمت های مشخص شده و در نهایت انتخاب گزینه “ورود به پروفایل”مرحله 3 دریافت نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401
  4. انتخاب بخش “اعلام نتیجه آزمون کتبی” برای مشاهده نتیجه مرحله اول آزمون و و انتخاب گزینه “اعلام نتیجه نهایی” برای کسب آگاهی در مورد نتیجه مصاحبه شفاهی و نتیجه نهاییمرحله 4 دریافت نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1401

هر کدام از دو گزینه گفته شده در زمان مقرر فعال خواهند شد و داوطلبان می توانند نتایج خود را دریافت کرده و در صورت نیاز کارنامه را چاپ نمایند.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402

اگر داوطلب تمایل به بازنگری مجدد پاسخ نامه خود داشته باشد، می تواند از بخش اعتراض درخواست خود را مبنی بر تصحیح مجدد پاسخ نامه ثبت نماید. سپس در صورت پذیرش درخواست متقاضی، با توجه به صحت کلید ها و راستی آزمایی سامانه، تغییرات لازم در تک درس ها یا نتایج کلی اعمال خواهد شد.

زمان اعتراض به نتایج

همان طور که پیشتر نیز گفته شد، به علت عدم انتشار دفترچه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۲، انتظار می رود نهایتا تا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان فرصت داشته باشند تا موارد اعتراض به مندرجات کارنامه خود را از طریق پروفایل کاربری در بخش “اعتراض” ارسال نمایند. همچنین بایستی در نظر داشت که به موارد ارائه شده پس از این زمان، ترتیب اثر داده نخواهد شد. پس از دریافت اطلاعات لازم در خصوص زمان اعتراض به نتایج، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

نحوه اعتراض به نتایج

داوطلبان برای ارائه درخواست اعتراض پس از مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و ورود به پروفایل طبق راهنمای تصویری که پیش ‌تر عنوان شد، بایستی از قسمت اعتراض بر اساس گام های زیر درخواست خود را ثبت نماید.

  • ورود به سامانه جهاد دانشگاهی به نشانی الکترونیکی hrtc.ir و انتخاب “آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه”
  • فشردن گزینه “ورود به پروفایل”
  • وارد کردن کد ملی و کد رهگیری در قسمت های مشخص شده و در نهایت انتخاب گزینه “ورود به پروفایل”
  • انتخاب گزینه “اعتراض”
  • ثبت درخواست و اعتراض

پس از ثبت درخواست، نتیجه آن در همان قسمت قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند اعتراض خود را پیگیری کنند.

سؤالات متداول

1- نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۲ در چه تاریخی اعلام خواهند شد؟

زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی این آزمون برای سال ۱۴۰۲ به دلیل عدم انتشار دفترچه راهنمای آزمون، هنوز مشخص نشده است.

2- نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه را از چه طریقی می توان دریافت نمود؟

نتایج این آزمون در سامانه جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir منتشر خواهد شد.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۲ وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند با مراجعه به قسمت اعتراض پروفایل خود در مدت زمان مشخص شده، موارد درخواست را ثبت کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی