خانه فرهنگیان اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین در دو مرحله انجام می شود که در مرحله اول اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با انتشار کارنامه ای نمره کتبی آزمون مشخص می شود. سپس داوطلبینی که موفق به کسب حد نصاب نمره شده باشند به صورت سه برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله دوم جهت ارزیابی تکمیلی به سازمان های مربوط معرفی می شوند.

 

پس از انجام فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مشخص شدن نمره ارزیابی تکمیلی، گزینش نهایی داوطلبان به میزان سقف پذیرش انجام می شود و پذیرفته شدگان در این مرحله ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی می باشند. نتایج این آزمون در هر دو مرحله از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir قابل مشاهده می باشد.

 

لینک مستقیم اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور معلولین آموزش و پرورش ۱۴۰۲

 

 

نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین 1402 در روز  24 دی ماه 1402 اعلام شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین 1402

همان طور که عنوان شد، اعلام نتایج ازمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲ طی دو مرحله صورت می پذیرد. نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین 1402 در روز  24 دی ماه 1402 اعلام شد.

 

نتایج مراحل ارزیابی تکمیلی و گزینش نهایی نیز با فاصله احتمالا یک ماهه از برگزاری مرحله مصاحبه از طریق سامانه مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی قابل مشاهده خواهد بود. در محاسبه نتیجه نهایی آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲، 40 درصد نمره به آزمون کتبی و 60 درصد به ارزیابی تکمیلی اختصاص داده می شود. در صورت مشخص شدن تاریخ دقیق هر کدام از مراحل اعلام نتایج، این مقاله به روز رسانی خواهد شد، همچنین شما می توانید اطلاعات مربوط به این فرایند را از کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره مشاهده کنید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین می بایست پس از انتشار اطلاعیه های مربوطه، برای مشاهده نتیجه آزمون از طریق درگاه الکترونیکی جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتی medud.hrtc.ir/hrt طبق مراحل زیر اقدام کنند.

  1.   ورود به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir از بخش پروفایل که در ابتدای صفحه قابل مشاهده است و کلیک روی دکمه “ورود به پروفایل”
  2. درج کد ملی، کد رهگیری و حاصل عبارت امنیتی را در فیلد های مربوط صفحه جدید و فشردن دکمه “ورود به پروفایل” مشاهده نتیجه آزمون و کارنامه در پروفایل شخصی

چگونه به نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین 1402 اعتراض کنیم؟

پس از انتشار نتایج اولیه یا نهایی آزمون استخدامی مربی اموز آموزش معلولین 1402 داوطلبان می توانند در صورت وجود اعتراض، درخواست بازبینی خود را به ثبت رسانند. در صورتی که اعتراض داوطلبان در خصوص اشتباه در نمره آزمون کتبی و یا وجود و بروز اشکالاتی در جلسه مصاحبه یا عدم تاثیر سهمیه های مربوطه باشد، می توانند جهت ثبت درخواست بررسی مجدد اقدام نمایند. معمولا امکان ارسال اعتراضات تا چند روز پس از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد. البته امکان اعتراض از طریق سایت جهاد دانشگاهی فراهم نیست و داوطلبان جهت اعلام اعتراض خود می بایست به صورت حضوری به هسته گزینش خود مراجعه نموده و مراتب اعتراض خود را اعلام نمایند.

اقدامات لازم برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج در هر مرحله، جهت تکمیل فرایند استخدام لازم است پذیرفته شدگان اقدامات متفاوتی داشته باشند و یا مدارکی را ارائه دهند.

اقدامات بعد از اعلام نتایج اولیه

پس از انتشار نتایج اولیه که به صورت چند برابر ظرفیت انجام می شود، داوطلبان می بایست برای شرکت در جلسات مصاحبه و ارزیابی شایستگی آموزش و پرورش آماده شوند. اطلاعات لازم در خصوص نحوه، زمان و مکان برگزاری این مرحله از آزمون از طریق سایت اداره آموزش و پرورش استان ها منتشر می شود. در جدول زیر لینک مستقیم ورود به سایت اداره آموزش و پرورش استان های کشور برای سهولت در دسترسی آورده شده است.

آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها ۱۴۰۲
نام استاننشانی درگاه اطلاع رسانی
آذربایجان شرقیea.medu.gov.ir
آذربایجان غربیwa.medu.gov.ir
اردبیلarta.medu.gov.ir
اصفهانisf.medu.gov.ir
البرزalborz.medu.gov.ir
ایلامilam.medu.gov.ir
بوشهرbushehr.medu.gov.ir
شهر تهرانtehran.medu.gov.ir
شهرستان های استان تهرانteo.medu.gov.ir
چهارمحال و بختیاریchb.medu.gov.ir
خراسان جنوبیskh.medu.gov.ir
خراسان رضویrazavi.medu.gov.ir
خراسان شمالیkhn.medu.gov.ir
خوزستانkhouz.medu.gov.ir
زنجانzanjan.medu.gov.ir
سمنانsemnan.medu.gov.ir
سیستان و بلوچستانsb.medu.gov.ir
فارسfars.medu.gov.ir
قزوینcaspian.medu.gov.ir
قمqom.medu.gov.ir
کردستانkurd.medu.gov.ir
کرمانkerman.medu.gov.ir
کرمانشاهkermanshah.medu.gov.ir
کهگیلویه و بویراحمدkb.medu.gov.ir
گلستانgolestan.medu.gov.ir
گیلانguilan.medu.gov.ir
لرستانlorestan.medu.gov.ir
مازندرانmazand.medu.gov.ir
مرکزیmarkazi.medu.gov.ir
هرمزگانhormozgan.medu.gov.ir
همدانhamedan.medu.gov.ir
یزدyazd.medu.gov.ir

در جلسات مصاحبه تمامی مدارک تحصیلی و هویتی که داوطلبان به استناد به آن ها تا این مرحله از آزمون پیش آمده اند به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت وجود نقص یا اشکال در هریک از آن ها فرد متقاضی از ادامه روند پذیرش کنار گذاشته خواهد شد. برای اطلاع از مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

 

پس از این مرحله معاینات پزشکی صورت می پذبرد و در صورت تایید سلامت جسمانی لازم، متقاضیان مورد ارزیابی و گزینش جهت بررسی صلاحیت ها قرار می گیرند. سوالات گزینش آموزش و پرورش در رده شغلی مربی آموزش امور معلولین 1402 با توجه به موارد ذکر شده در دفترچه و توانایی های لازم برای استخدام می باشد. نمره مرحله ارزیابی جهت گزینش نهایی توسط وزارت آموزش و پرورش به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ارسال شده و از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام می شود.

اقدامات بعد از نتایج نهایی

داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام مربی آموزش معلولین ۱۴۰۲ معرفی شده اند، می بایست مطابق اطلاعیه های اداره آموزش و پرورش استان جهت انجام ادامه روند پذیرش اقدام کنند. از جمله این اقدامات می توان به موارد زیر اشاره کرد. این اطلاعیه احتمالا با فاصله چند روز پس از انتشار نتیجه نهایی برای اطلاع داوطلبان به انتشار خواهد رسید.

  • تشکیل پرونده
  • معاینات پزشکی
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • ثبت نام دوره مهارت آموزی

لازم به ذکر است، پذیرفته شدگانی که در مهلت تعیین شده برای انجام مراحل فوق اقدام نکنند، از ادامه روند استخدام حذف خواهند شد. یکی از مهم ترین مراحل برای داوطلبان، شرکت در دوره های مهارت آموزی می باشد.

دوره مهارت آموزی

دوره مهارت آموزی به مدت یک سال (شامل دروس تربیتی، تخصصی و کارآموزی (نظری، مهارتی)) توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود و پیش شرط استخدام آموزش و پرورش می باشد، ضمنا مهارت آموز در طول این دوره حقوقی دریافت نمی کند. علاوه بر این شرکت کنندگان این دوره ملزم به ارائه مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن و ICDL، در زمان ثبت نام یا حداکثر یک ماه پس از شروع دوره می باشد. دوره مذکور شامل قوانین و شرایط خاصی است که در زیر هر کدام از آنها بیان شده است:

  • عدم حضور مهارت آموز در کلاس درس، امتحانات و یا آزمون جامع به منظور انصراف وی از استخدام تلقی شده و باید هزینه دوره و خسارت وارده را پرداخت کند.
  • بخشی از هزینه های خدمات آموزشی و رفاهی به عهده داوطلب است، در صورتیکه فرد در هر مرحله از ادامه تحصیل و استخدام منصرف شود، وزارت آموزش و پرورش می تواند بنا به تشخیص خود هزینه دریافت کند.
  • شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام از طرف دانشگاه های فرهنگیان مجری دوره اعلام خواهد شد و از طریق پایگاه اطلاع رسانی فرهنگیان به نشانی cfuac.ir قابل پیگیری است.
  • دوره مهارت آموزی جزو سنوات خدمتی محسوب نمی شود همچنین دارای ارزش جهت تحصیل در مقاطع بالاتر، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نمی باشد.
  • محل مهارت آموزی توسط دانشگاه فرهنگیان بر اساس شغل-محل تعیین خواهد شد و هر گونه تغییر محل توسط سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان انجام می شود.
  • پردیس های دانشگاه فرهنگیان مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه ندارد و در صورت وجود و تقاضای افراد، شامل هزینه می باشد.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲، چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین 1402 در روز  24 دی ماه 1402 اعلام شد.

2- داوطلبین آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲ چگونه می توانند نتایج آزمون خود را مشاهده کنند؟

از طریق درگاه الکترونیکی جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتی hrtc.ir امکان مشاهده نتایج آزمون فراهم خواهد شد.

3- پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲، پذیرفته شدگان چه اقدامی باید داشته باشند؟

پذیرفته شدگان نهایی می بایست جهت پیگیری ادامه فرایند استخدام به اداره کل آموزش و پرورش مورد پذیرش و گذراندن دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

4- داوطلبان چگونه و از چه طریقی می توانند اعتراض خود را ثبت کنند؟

پس از اعلام نتایج با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از طریق لینک اعلام شده در زمان مقرر می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فرهنگیان پیج فرهنیگان