خانه دکتری ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی سراسری و دانشگاه آزاد 97

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی سراسری و دانشگاه آزاد 97
ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی سراسری و دانشگاه آزاد 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی سراسری و دانشگاه آزاد 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

حتما یکی از اهداف مهم زندگی شما تحصیل در مقطع دکتری است چرا که در ایران مقطع دکتری بالاترین مقطع تحصیلی محسوب می شود و هدف بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد می باشد. همانطور که می دانید آزمون دکتری سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است ولی نکته مهم این است که با وجود ادغام آزمون دکتری سراسری و آزاد، انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر متفاوت است و داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند بایستی در زمان انتخاب رشته دکتری برای دانشگاه های سراسری و آزاد به طور جداگانه اقدام به انتخاب رشته نمایند. به دلیل اهمیت انتخاب رشته در این مطلب به موضوعاتی همچون زمان انتخاب رشته دکتری سراسری 97 ، انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 ، مشاوره انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی ، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری و همچنین گرایش های رشته مدیریت صنعتی در مقطع دکتری خواهیم پرداخت.

با توجه به ادغام آزمون دکتری سراسری و آزاد ، انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت مجزا انجام می پذیرد.

زمان انتخاب رشته دکتری سراسری مدیریت صنعتی 97

یکی از سوالات داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند این است که نتایج آزمون دکتری سراسری 97 چه زمانی است؟ لازم به ذکر است که نتایج آزمون دکتری سراسری 97 هفته آخر فروردین 97 از طریق سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی اعلام می شود و پس از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری 97 زمان انتخاب رشته دکتری فرا می رسد. انتخاب رشته دکتری سراسری 97 از اردیبهشت ماه 1397 آغاز می شود و تا چند روز ادامه خواهد داشت و داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در هر یک از گرایش های رشته مدیریت صنعتی هستند می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته نمایند. در ادامه به نحوه انتخاب رشته دکتری سراسری خواهیم پرداخت.

زمان انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد 97

از آن جا که آزمون دکتری سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام گردیده است داوطلبان زیادی با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس می گیرند و سوالاتی را در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری و اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97 و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 و دانشگاه های سراسری مطرح می کنند. لازم به ذکر است که تنها کد رشته و سایت انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد متفاوت است و زمان اعلام نتایج و همچنین انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد یکسان می باشد. زمان اعلام نتایج اولیه هفته آخر فروردین و زمان انتخاب رشته نیز اردیبهشت 97 می باشد. جهت انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد می بایست به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایید.

شرایط انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد 97

در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که شرایط انتخاب رشته سراسری و دانشگاه آزاد با هم متفاوت است. در ابتدا به شرایط انتخاب رشته دکتری مدبریت سراسری و سپس به شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد می پردازیم: شرایط انتخاب رشته دکتری سراسری مدیریت صنعتی 97 : داوطلبانی که در آزمون دکتری 97 شرکت کرده و برای آن ها کارنامه صادر شده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه و انتخاب رشته نمایند. شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد 97 : شرط اصلی انتخاب رشته برای داوطلبان دانشگاه آزاد شرکت در آزمون دکتری و صدور کارنامه می باشد. این دسته از داوزطلبان جهت انجام انتخاب رشته می بایست به سایت دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه نمایند.

مشاوره انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد مدیریت صنعتی  97

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دکتری سراسری را دارند می بایست پس از مطالعه کارنامه و آگاهی از این که در چه دوره هایی مجاز به انتخاب رشته شده اند و همچنین پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری 97 اقدام به انتخاب رشته نمایند. داوطلبانی که قصد دارند در انتخاب رشته دکتری سراسری شرکت کنند می توانند حداکثر تا 50 کد رشته محل را انتخاب و در فرم انتخاب رشته وارد نمایند. یکی از نکات مهم در رابطه با انتخاب رشته دکتری سراسری این است که چینش کد رشته محل ها را در فرم انتخاب رشته دکتری 97 می بایست بر اساس علاقه خود انجام دهید. هنگام انتخاب رشته ، شهر و سطح علمی دانشگاه را نیز مدنظر قرار دهید. پس از انجام انتخاب رشته از دریافت کد 15 رقمی غافل نشوید و منتظر اطلاعیه های سازمان سنجش باشید. توجه کنید که نتایح نهایی انتخاب رشته دکتری سراسری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام نمی شود بلکه دانشگاه مربوطه خبر پذیرفته شدن داوطلبان را از طریق تماس تلفنی اعلام می کند. در ضمن چنانچه در مقطع دکتری رشته و یا گرایش خود را تغییر داده اید  مستحضر باشید که اساتید هنگام مصاحبه دلیل تغییر رشته و یا گرایش را از شما خواهند پرسید. سعی کنید دلایل منطقی با پشتوانه علمی ارائه دهید. و اما داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 گردیده اند مجاز خواهند بود حداکثر تا 40 کد رشته محل را انتخاب و در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد وارد نمایند. برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز همچون دانشگاه های سراسری پیشنهاد می کنیم انتخاب رشته را بر اساس علاقه اولویت بندی کنید. یعنی کد رشته محل هایی را که تمایل بیشتری به آن دارید در اولویت های بالا قرار دهید به طوری که علاقه شما به کد رشته اول بیشتر از کد رشته محل چهلم باشد. چنانچه احساس کردید نیاز به مشاوره انتخاب رشته دکتری آزاد و سراسری دارید می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مرکز با راهنمایی های لازم شما را در انتخاب رشته ای مطلوب یاری نمایند. 

گرایش های رشته مدیریت صنعتی در مقطع دکتری

گرایش های رشته مدیریت صنعتی : 

 

دروس عمومی رشته مدیریت صنعتی :دروس تخصصی رشته مدیریت صنعتی :
  • استعداد تحصیلی
  • زبان ( انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی)
  • آمار و کاربرد آن در مدیریت
  • مبانی سازمان و مدیریت
  • اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام
  • تحقیق در عملیات پیشرفته
  • مدیریت تولید و عملیات پیشرفته

 

ظرفیت پذیرش دکتری مدیریت صنعتی سراسری و دانشگاه آزاد 97

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته دکتری مدیریت صنعتی سراسری و دانشگاه آزاد 97 – 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری