خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی چه کسانی در اولویت استخدام آموزش و پرورش هستند

چه کسانی در اولویت استخدام آموزش و پرورش هستند

چه کسانی در اولویت استخدام آموزش و پرورش هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام اولویت‌های جذب معلمان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب آموزگاران می باشد.

چه کسانی در اولویت استخدام آموزش و پرورش هستند

طبق اظهارات عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درسال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ هزار معلم در قالب آزمون استخدامی  که برگزار شد جذب آموزش و پرورش کشور شدند و هم اکنون نیز در کشور به بیش از ۱۲۰ هزار معلم در مقاطع تحصیلی مختلف نیاز داریم. بنابراین برای سال جاری نیز همانند روال سال ۱۴۰۲ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

وی همچنین افزود: اولویت جذب با معلمانی است که در قالب پیش دبستانی‌ها، حق التدریسی، نهضت سوادآموزی، برون سپاری، غیرانتفاعی، معلمان طرح امین و سربازمعلم سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش دارند.

زمان برگزاری آزمون دبیری آموزش پرورش نیز در 28 اردیبهشت ماه 1403 می باشد که تعداد نیروهای جذب شده در آزمون مذکور نیز از سوی آموزش و پرورش اعلام خواهد شد. با توجه به اقدامات انجام شده در راستای تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش، حداقل بخشی از کسری و نیاز به معلمان درمقاطع مختلف تحصیلی درسال جاری و تا پیش از سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ برطرف خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی