خانه مدارس بارم بندی امتحانات پایه هفتم خرداد 1400 – 1401

بارم بندی امتحانات پایه هفتم خرداد 1400 – 1401

بودجه بندی دروس امتحانات پایه هفتم خرداد 1400 - 1401
بارم بندی امتحانات پایه هفتم خرداد 1400 – 1401

با فرا رسیدن فصل امتحانات دانش آموزان به تکاپو می‌ افتند تا حاصل ۹ ماه تلاش و سخت کوشی خود را به بهترین نحو کسب نمایند و بدین جهت لازم است که مطابق با برنامه امتحانات نهایی خرداد یک برنامه ریزی درسی مطلوب برای خود در نظر بگیرند.

از این رو، وزارت آموزش و پرورش کشور جهت آگاهی دانش آموزان از بارم بندی سوالات و بودجه بندی دروس آن ها، هر سال نسبت به انتشار بارم بندی مربوط به هر درس از طریق سایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش به نشانی aee.medu.ir اقدام می نماید. در ادامه این مقاله با بارم بندی دروس امتحانات پایه هفتم دوره اول متوسطه در سال تحصیلی 1400 – 1401 آشنا می شوید.

اطلاع از بارم بندی امتحانات پایه هفتم خرداد ماه همانند سایر پایه ها، موجب آگاهی از مباحث مهم و جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموزان در هنگام مطالعه می گردد.

دانلود بارم بندی امتحانات پایه هفتم خرداد 1400 – 1401

دانش آموزان با مطالعه بارم بندی مربوط به پایه تحصیلی خود می‌ توانند به یادگیری و مطالعه بخش های مهم هر درس بپردازند و به این ترتیب تمرکز خود را بر روی بخش‌ های اساسی قرار داده تا از اتلاف وقت جلوگیری کنند. در ادامه و در جدول زیر بارم بندی کلیه دروس مربوط به این پایه قرار داده شده است.

بارم بندی امتحانات پایه هفتم خرداد 1400 – 1401
دانلود بارم بندی امتحانات پایه هفتم خرداد 1400 – 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

برگزاری امتحانات پایه هفتم معمولا از اواخر اردیبهشت ماه برگزار می گردد و طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش کشور، سوالات طراحی شده پایه های تحصیلی مختلف بر اساس آموزش های مجازی و تصمیم معلمان و مشاوران مدارس در بستر برنامه شاد اجرا می شود.

سوالات متداول

1- آگاهی از بارم بندی امتحانات پایه هفتم 1400 - ۱۴۰۱ چه مزایای دارد؟

آگاهی از این بارم بندی ها موجب آگاهی از مباحث مهم، بودجه بندی دروس و جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموزان در هنگام مطالعه می گردد.

2- بارم بندی دروس امتحانات پایه هفتم 1400 - ۱۴۰۱ شامل چه اطلاعاتی است؟

این اطلاعات شامل نام درس، بارم بندی و بودجه بندی هر درس در نوبت اول، دوم، شهریور و دی ماه، نمرات عملی و تئوری می باشد.

3- نحوه دسترسی به بارم بندی امتحانات خرداد پایه هفتم 1400 - ۱۴۰۱ چگونه است؟

دریافت این فایل از طریق سایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش به نشانی aee.medu.ir و همچنین لینک های موجود در این مقاله امکان پذری می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس