خانه اخبار تحصیلی مدارس بازگشایی مدارس در آبان ماه، از شایعه تا واقعیت

بازگشایی مدارس در آبان ماه، از شایعه تا واقعیت

بازگشایی مدارس در آبان ماه، از شایعه تا واقعیت

در روزهای گذشته خبرهایی در خصوص بازگشایی مدارس در آبان ماه توسط برخی از خبرگزاری های منتشر شده بود که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

بازگشایی مدارس در آبان ماه خواهد بود؟

با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، اخبار زیادی در ارتباط با مدارس مطرح است که یکی از این اخبار منتشر شده نیز، زمان دقیق بازگشایی بود. خبرهایی در خصوص احتمال بازگشایی مدارس در آبان ماه وجود داشت که بعدا مورد بررسی برخی از خبرگزاری های معتبر قرار گرفت و نتیجه قطعی آن نیز به صورت زیر عنوان شد.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط روزنامه تعادل، تا این لحظه مسئله بازگشایی مدارس در آبان ماه توسط هیچ کدام از مقاوم های دولتی عنوان و تایید نشده و طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده، تمام مدارس و دانشگاه ها در اول مهر ماه 1402 بازگشایی می شوند.

خبرگزاری تجارت نیوز نیز عنوان کرده که بازگشایی تمام مدارس و شروع کلاس های دانشگاه ها در سراسر کشور از اول مهر ماه خواهد بود و هیچ تاخیر یا تغییری در برنامه شروع مراکز آموزشی کشور وجود نخواهد داشت. تنها تغییر ایجاد شده در شروع خوابگاه های دانشگاه ها می باشد، چون هر سال از نیمه دوم شهریور ماه بازگشایی می شدند ولی در سال جدید، خوابگاه ها نیز از اول مهر ماه باز خواهند شد.

شایعات بازگشایی مدارس در آبان ماه

خبر بازگشایی مدارس در آبان ماه مربوط به سال 1400 بود که به دلیل شیوع کرونا هنوز برنامه مشخصی در خصوص حضوری یا غیر حضوری بودن مدارس اعلام نشده بود. با بررسی ها و تحقیقاتی که انجام شد، این خبر شایعه ای بیش نبوده است.

البته در برخی از سایت های خبری و به نقل از معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نیز اعلام شده بود که بازگشایی مدارس در آبان ماه فقط مختص برخی از استان ها مثل سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران و خوزستان می باشد که دلیل آن نیز کمبود تعداد معلم است. بعد از بررسی های لازم اعلام شد که این خبر نیز شایعه بوده و هیچ اطلاعیه و خبری از جانب دولت یا مجلس در این خصوص منتشر و تایید نشده است.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس