خانه مدارس برنامه امتحان نهایی نهم خرداد ۱۴۰۲ هرمزگان

برنامه امتحان نهایی نهم خرداد ۱۴۰۲ هرمزگان

برنامه امتحان نهایی نهم خرداد ۱۴۰۲ هرمزگان
برنامه امتحان نهایی نهم خرداد ۱۴۰۲ هرمزگان

امتحانات پایه نهم، همه ساله به صورت نهایی و طبق زمانبندی خاصی در هر استان برگزار می شود. زمان برگزاری امتحانات نوبت دوم خرداد ماه پیش از شروع این امتحانات اعلام می شود تا دانش آموزان با توجه به آن، زمان کافی برای مطالعه تمامی مباحث کتاب درسی را داشته باشند. انتخاب رشته نهم به دهم در این پایه تحصیلی صورت می گیرد لذا کسب نمره برتر برای دانش آموزان در این امتحانات، اهمیت دارد. به همین سبب جهت آمادگی و کاهش استرس برای این آزمون توصیه می شود نمونه سوالات امتحان نهایی خرداد را مطالعه فرمایید تا با نوع سوالات مطرح شده، آشنایی بیشتری پیدا کنید.

برنامه امتحانات نهایی خرداد هر یک از استان های کشور از طریق درگاه ملی وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.gov.ir اعلام می گردد. در ادامه مطلب به جزئیات برنامه امتحانات نهایی در استان هرمزگان خواهیم پرداخت.

امتحانات نهایی خرداد نهم استان هرمزگان، از 20 اردیبهشت تا 13 خرداد 1402 به طول می انجامد.

برنامه امتحانات نهایی خرداد نهم هرمزگان 1402

اداره کل آموزش و پرورش هر استان، برنامه امتحانات نهایی پایه نهم متوسطه اول را با زمان بندی متفاوت اعلام می کند. دانش آموزان پس از اطلاع از زمان بندی امتحانات نهایی، باید برنامه ریزی درسی منظمی را برای کسب بهترین نمره در پیش بگیرند. در جدول زیر برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه پایه نهم استان هرمزگان 1402 را قرار داده ایم. ضمن اینکه در نظر داشته باشید ساعت شروع امتحان نهایی کلیه دروس 10 صبح می باشد.

برنامه امتحانات نهایی نوبت خرداد هرمزگان پایه نهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
تاریخ برگزاری عنوان درس
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402قرآن
شنبه 23 اردیبهشت 1402ریاضی
دوشنبه 25 اردیبهشت 1402مطالعات اجتماعی
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402املاء فارسی
شنبه 30 اردیبهشت 1402پبام های آسمانی
دوشنبه 1 خرداد ۱۴۰۲عربی
چهارشنبه 3 خرداد 1402نگارش
شنبه 6 خرداد ۱۴۰۲علوم تجربی
دوشنبه 8 خرداد 1402زبان انگلیسی
چهارشنبه 10 خرداد ۱۴۰۲ادبیات فارسی
شنبه 13 خرداد 1402آمادگی دفاعی

نحوه برگزاری امتحانات نهایی خرداد نهم هرمزگان 1402

در سال جاری، تمامی امتحانات نهایی خرداد ماه 1402 پایه نهم، به صورت حضوری برگزار می گردد. برنامه امتحانات نهایی پایه نهم، همه ساله توسط اداره کل وزارت آموزش و پرورش هر استان منتشر می شود که این برنامه، مختص همان استان می باشد. دانش آموزان پس از اطلاع از زمانبندی امتحانات، با استفاده از برنامه ریزی درسی اصولی و منظم در زمان تعیین شده، در جلسات امتحان شرکت می کنند.

ساعت برگزاری امتحانات نهایی خرداد نهم هرمزگان 1402، ساعت 10 صبح می باشد. کلیه دانش آموزان جهت شرکت در جلسه آزمون، باید کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و کارت شناسایی مانند شناسنامه یا کارت ملی، را همراه خود داشته باشند. ارائه مدارک گفته شده ضروری می باشد در غیر این صورت از حضور شما در جلسه آزمون ممانعت می گردد چرا که یکی از وظایف مراقبان امتحانات نهایی، تطبیق اطلاعات کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی می باشد.

پس از برگزاری آزمون، نوبت به تصحیح اوراق امتحانی می رسد اما مهمترین نکته در تصحیح اوراق این است که توسط خود وزارت آموزش و پرورش انجام می شود. در بعضی موارد و با شرایط خاصی این وظیفه را بر عهده معلم همان مدرسه نیز قرار می دهند. مصححان، سوالات را با توجه به کلید قرار داده شده تصحیح می کنند لذا در پاسخگویی، دقت باشید.

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد نهم هرمزگان ۱۴۰۲

همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از واجبات حضور در زمان شرکت در امتحانات است از این جهت که، در حین جلسه امتحان نهایی، این کارت با کارت شناسایی فرد توسط مراقبان مطابقت داده می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

به طور معمول 4 الی 7 روز قبل از شروع اولین آزمون که در تاریخ 20 اردیبهشت 1402 برگزار می شود، دانش آموزان پایه نهم استان گیلان امکان تهیه کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق پنجره خدمات الکترونیک وزارت اموزش و پروش به نشانی my.medu.ir خواهند داشت.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

جهت رفاه حال دانش آموزان و والدین آن ها، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، کاملا اینترنتی و از طریق سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می شود. بر روی این کارت، اطلاعاتی مانند نام درس، روز، تاریخ، ساعت و آدرس دقیق حوزه امتحانی درج شده است همچنین توجه داشته باشید قبل از پرینت کارت ورود به جلسه، حتما اطلاعات داخل کارت را با مشخصات خود مطابقت دهید. در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه را قرار داده ایم.

  • ابتدا وارد پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شده و پس از وارد کردن کدملی و شماره سریال شناسنامه، کلید “ورود” را بفشارید.

مرحله اول ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

  • پس از ورود به صفحه بر روی آیکون “کارت امتحان نهایی” کلیک کنید. در نهایت می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه نمایید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402

 

سوالات متداول

1- امتحانات نهایی خرداد نهم ۱۴۰۲ استان هرمزگان از چه تاریخی آغاز می شود؟

امتحانات نهایی این پایه از تاریخ 20 اردیبهشت آغاز می شود که برنامه کامل آن در مطلب فوق قید شده است.

2- چگونه می توان کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نهم خرداد 1402 را دریافت کرد؟

کارت ورود به جلسه این آزمون را می بایست از سایت پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir دریافت کرد.

3- آیا برنامه امتحانات نهایی نهم خرداد 1402 در سراسر کشور یکسان است؟

خیر، آموزش و پرورش هر استان برنامه ای متفاوت برای این امتحان در نظر می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس