خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود

آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود

آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود

این روزها برای داوطلبان شرکت در آزمون استخدام آموزش و پرورش روزهای پر استرسی می باشد چرا که هر روزه اخبار ضد و نقیضی در رابطه با زمان ثبت نام زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و همچنین ظرفیت پذیرش و شرایط نام نویسی آن به گوش می رسد که هنوز هیچ یک مجریان برگزاری این آژمون ها از جمله سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه موثق در رابطه با آن منتشر نکرده اند.

اما در همین اخبار چنین برمی آید که برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پروش در هر یک از بخش های مربی پرورشی، مشاور مدرسه و همچنین مربی تربیت بدنی حتمی است. در بین تمامی این آزمون ها برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش با قریب بر 19 هزار ظرفیت نزدیک تر و قطعی تر بوده آخرین گفته ها حاکی از آن است که طریق این آزمون، نزدیک به 19 هزار مربی پرورشی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

زمان برگزاری آزمون جدید آموزش و پرورش 1402

طبق آخرین اطلاعات در ماه‌ های پایانی سال یعنی اسفند ماه ۱۴۰۲ شاهد برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی باشیم که انتظار می‌ رود این فرآیند آن به سرعت صورت گیرد تا برای ابتدای مهر سال ۱۴۰۳، پذیرفته شدگان بتوانند پا به کلاس های درس بگذارند. گفته شده که احتمالا در نیمه اول بهمن ماه سال جاری نیز دفترچه ثبت نام منتشر و فرآیند ثبت نام آغاز گردد.

همچنین گفته شده که قرار است بخشی از کمبود مشاور و مربی پرورشی نیز از طریق رابطین روحانی طرح امین و همچنین سایر همکارانی که به صورت جهادی در حال فعالیت هستند؛ جبران شود هر چند که این تصمیم نیز با توجه به کمبود نیرو در استان های مختلف کشور کفایت نمی کند و باید برنامه ریزی هایی در راستای اجرای این آزمون در سال های آینده نیر انجام شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی