خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی آزمون مشاغل کیفیت بخشی فردا 14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود

آزمون مشاغل کیفیت بخشی فردا 14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود

آزمون مشاغل کیفیت بخشی فردا 14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳برگزار می شود

آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش پس از حدود ۱۰ سال وقفه روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه 1403 توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می گردد تا 19 هزار نفر در عناوین شغلی مشاور، مربی تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، به منابع انسانی آموزش و پرورش افزوده شوند.

آزمون مشاغل کیفیت بخشی فردا 14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود

سازمان آموزش و پرورش کشور، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، اقدام به برگزاری سه آزمون‌ استخدامی در تمام رده‌های شغلی نموده است که در این میان، آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی در تاریخ 18 اسفند ماه 1402 برگزار شد و زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش در تاریخ 14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و آزمون دبیری و هنرآموزی در تاریخ 28 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

طبق اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، آزمون مشاغل کیفیت بخشی پس از حدود ۱۰ سال وقفه برگزار می‌شود و تعداد شرکت کنندگان آن حدود ۴۰۰ هزار نفر می باشد و برنامه ریزی ها برای جذب ۱۹۷۱۲ نفر از طریق این آزمون صورت گرفته است.

پیش بینی می شود نتایج اولیه آزمون مشاغل کیفیت بخشی در نیمه خرداد ماه اعلام و پذیرفته شدگان پس از تکمیل فرآیند گزینش، در مهرماه سال تحصیلی جدید در کلاس‌های درس حاضر شوند.

لازم به ذکر است که متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی که نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند، می توانند در بازه ی زمانی دریافت کارت ورود به جلسه که از 11 الی 14 اردیبهشت ماه 1403 می باشد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایند.

داوطلبان در صورت نیاز به ویرایش حضوری اطلاعات، می بایست در در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت 3ا الی ۱9 با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴ × ۳ درصورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واقع در نزدیکترین باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، که آدرس آنها در لینک زیر قرار داده شده است مراجعه نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی