خانه مدارس تدریس خصوصی اقتصاد

تدریس خصوصی اقتصاد

تدریس خصوصی اقتصاد
تدریس خصوصی اقتصاد

 

برای ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی اقتصاد با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

 

علم اقتصاد را می توان بخشی از دانش بشری دانست که در طول دو قرن اخیر اهمیت زیادی یافته است. اگر چه اقتصاد شاخه ای از علوم اجتماعی به شمار می آید اما به جرات می توان گفت که بین رشته های مختلف این علوم ، اقتصاد جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. دلیل این امر اهمیت یافتن مسائل و موضوعات اقتصادی در زندگی جامعه بشری امروز است.

مباحث اقتصادی معمولا مفاهیم و اصطلاحاتی را شامل می شوند که درک آن ها مستلزم آموزش دقیق و حرفه ای می باشد. محصلان شهر تهران اعم از دانش آموزان و دانشجویان چنان چه در درس اقتصاد احساس ضعف می کنند می توانند درخواست تشکیل و برگزاری کلاس های خصوصی دهند. اساتید و مدرسان با تحصیلات عالی و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های کشور آماده خدمت رسانی به کلیه داوطلبان ساکن استان تهران می باشند.

تمرکز استاد بر دانش آموز ، امکان پرسش و پاسخ ، حل تمرین ، معرفی کتاب های کمک آموزشی ، آشنایی با نحوه صحیح تست زنی در کنکور و نحوه صحیح مطالعه و … از مزایای شرکت در کلاس های خصوصی می باشند.

کلاس های تدریس خصوصی اقتصاد در استان تهران 

امروزه علم اقتصاد جایگاه والایی بین مجموعه دانش و معارف بشری دارد و در معتبرترین دانشگاه های جهان با تخصص های گوناگون و متنوع تدریس می شود. اگر علاقه مند به مسائل اقتصادی هستید حتما نشریات علمی فراوانی را می شناسید که در زمینه اقتصاد و گرایش های مختلف آن به چاپ مقالات متعدد می پردازند.

درس اقتصاد که در شاخه علوم اجتماعی قرار می گیرد تنها در دو رشته تحصیلی ارائه می شود. دانش آموزان رشته علوم انسانی در سال دهم و دانش آموزان رشته معارف اسلامی در پایه یازدهم به فراگیری این درس می پردازند. نبودن اساتید مجرب ، برای بهتر یاد گرفتن دروس و نکات آموزشی بیشتر و جدیدتر ، جمعیت زیاد کلاس های درس مدرسه ، کمبود ساعت آموزشی و تمایل به یادگیری روش های تست زنی و … از عواملی هستند که دانش آموزان را ترغیب به استفاده کلاس های تدریس خصوصی می نمایند.

دانش آموزان پایه دهم و یازدهم که هدفمند به سوی آینده در حرکت اند و برای پیشرفت تحصیلی خود برنامه دارند ، در هر نقطه از استان تهران که ساکن باشند می توانند در کلاس های تدریس خصوصی بهترین معلمان و اساتید حضور داشته باشند و از نکات آموزشی آن ها بهره مند شوند.

تدریس خصوصی اقتصاد ویژه دوران امتحانات

با نزدیک شدن به ایام امتحانات نگرانی دانش آموزانی که در برخی دروس خود ضعف دارند بیشتر می شود. اگر یکی از این دروس ، درس اقتصاد است باید بگوییم که دیگر نگران نباشید! معلمان خصوصی درس اقتصاد ، که تجربه چشمگیری در تدریس این درس دارند با ارائه نکات مهم و کلیدی و راهکارهای نوین حل مسائل آن ، شب امتحان را به آرام ترین شب دانش آموز تبدیل می کنند چرا که دانش آموز با بهره مندی از این نکات دیگر نگران امتحان و سوالات آن نخواهد بود.

دانش آموزان ساکن استان تهران و شهرستان های اطراف آن اعم از: شهریار ، اسلامشهر ، بهارستان ، ملارد ، پاکدشت ، ری ، قدس ، رباط کریم ، ورامین ، قرچک ، پردیس ، دماوند ، پیشوا ، شمیرانات و فیروزکوه برای شرکت در بهترین و معتبرترین کلاس های خصوصی می توانند از همین امروز اقدام کنند.

تدریس خصوصی اقتصاد ویژه کنکور

دانش آموزانی که علاقه مند به بررسی و تحلیل مسائل اقتصادی هستند تمایل دارند تحصیلات دانشگاهی خود را نیز در این رشته بگذرانند. لذا کسب درصد بالای درس اقتصاد در کنکور سراسری ، برای قبولی در این رشته اهمیت فراوانی دارد.

همانطور که می دانید درس خواندن کنکوری با مطالعه و درس خواندن برای امتحانات متفاوت است ، چرا که جدا از سطح دشواری سوال ها ، کنکور آزمونی تستی با مدت زمانی مشخص است و امتحانات مدرسه معمولا تشریحی هستند. آن چه که بیش از هر چیز دیگری در درس خواندن برای کنکور سراسری اهمیت دارد ، علاوه بر فهم و درک کامل مطالب ، فراگیری روش های کوتاه و نکاتی برای پاسخگویی و حل تست ها می باشد.

خوشبختانه امروزه کلاس های معتبری که برای کنکور سراسری در حال برگزاری می باشند ، توانسته اند بسیاری از دغدغه های داوطلبان کنکور را برطرف کنند. دانش آموزان استان تهران نیز از کلاس های کنکور با اساتید و مدرسان برتر بی بهره نیستند و داوطلبان می توانند با شرکت در این کلاس ها ، علاوه بر یادگیری مفاهیم دروس و هم چنین فراگیری نکات تستی ، مهارت خود را در تست زنی و حل صحیح سوالات افزایش دهند و دیگر نگران جمع بندی و مرور درس های خود نیز نباشند.

تدریس خصوصی اقتصاد ویژه دانشجویان

به دلیل اهمیت ویژه درس اقتصاد ، این درس در برخی از رشته های دانشگاهی ارائه می شود. دانشجویان رشته های فنی مهندسی این درس را با عنوان “اقتصاد مهندسی (Engineering Economics)” و سایر دانشجویان با عناوینی همچون “اقتصاد خرد (Micro Economic)” و “اقتصاد کلان (Macro Economic)” می گذرانند.

به دلیل مسائل و تمرینات متنوع این درس ، معمولا درک آن ها مستلزم تمرین و حل مثال های متنوع در زمینه های متفاوت می باشد تا کاربرد این مسائل در جامعه ملموس و قابل درک شود. اساتید با تجربه علم اقتصاد در اقصی نقاط استان تهران آماده برگزاری کلاس های تدریس خصوصی برای دانشجویان علاقه مند هستند.

تاثیر کلاس های تدریس خصوصی بر پیشرفت تحصیلی 

گاهی اوقات برخی از دانش آموزان علاقه خود را به مدرسه از دست می دهند یا عملکرد درسی آن ها کم کم رو به افول می رود که در این حالت خدمات مدرسان خصوصی می تواند در بهبود عملکرد آن ها تاثیر بسزایی داشته باشد. به طور کلی می توان گفت که استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در کنار مدرسه و دانشگاه ، تاثیر دوچندانی بر موفقیت دانش آموزان خواهد داشت.

به دلیل تعداد کم دانش آموزان در کلاس های تدریس خصوصی نسبت به کلاس های مدرسه و دانشگاه ، یادگیری در این کلاس ها بهتر و بیشتر انجام می گیرد. دانش آموز یا دانشجو هر سوالی که داشته باشد می تواند بپرسد و حتی اشکالات پایه ای هم در کلاس های خصوصی قابل رفع است. تمرین و مسئله بیشتری را در کلاس های تدریس خصوصی می توان حل کرد و به خاطر وقت بیشتری که وجود دارد ، تمامی اشکالات اساسی قابل رفع می باشد.

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای دستیابی دانش آموز به موفقیت تحصیلی مستمر ، الزامیست. معلمان خصوصی خبره که علاقه مند به کار خود هستند در ارائه خدمات تدریس خصوصی بسیار متعهد عمل می کنند که سراغ آن ها را می توان از مراکز معتبر تدریس خصوصی گرفت. تدریس خصوصی در منزل نیز از زمینه های مناسب برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است که بسته به موقعیت می توان از آن بهره برد.

در صورتی که ساکن استان تهران و شهرستان های اطراف آن اعم از: شهریار ، اسلامشهر ، بهارستان ، ملارد ، پاکدشت ، ری ، قدس ، رباط کریم ، ورامین ، قرچک ، پردیس ، دماوند ، پیشوا ، شمیرانات و فیروزکوه هستید ، دیگر نگران نمرات خود نباشید ، گروه آموزشی ایران مشاوره با در اختیار داشتن کادری مجرب از بهترین اساتید و معلمان خصوصی ، آماده برگزاری کلاس های خصوصی تمامی مقاطع تحصیلی در درس اقتصاد می باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی اقتصاد با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس