خانه مدارس تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در شهریار

تدریس خصوصی مدرسه ، کنکور و دانشگاه در شهریار

تدریس خصوصی در شهریار
تدریس خصوصی در شهریار

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی شهریار با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

اگر از یک کودک که در پایه ابتدایی تحصیل می کند سوال بپرسید که “می خواهی در آینده چه کاره بشوی؟” قطعا اسم یک شغل پر طرفدار را به شما خواهد گفت. همه ما در کودکی آرزوی شاغل شدن در یک شغل خاص را در سر می پروراندیم در حالی که برخی از ما ،  با ارتقاء تحصیلی خودمان به مقاطع بالاتر ، وقتی با دروس سخت و پیچیده تر در حیطه آرزویمان مواجه شدیم کم کم از رسیدن به آرزویمان دلسرد شدیم.

اکنون هم دانش آموزانی هستند که به دلیل ضعف پایه ای که در برخی دروس دارند در مسیر خود درجا زده و حتی بعضی از آن ها تصمیم به ترک تحصیل می گیرند. ساعت آموزشی کم برای برخی از دروس ، عدم رضایت دانش آموز از روش تدریس معلم در یک درس خاص و … از عواملی هستند که موجبات ضعف و افت تحصیلی را در دانش آموز فراهم می کنند و باعث دلزدگی وی از درس و مدرسه می شوند.

برای پیشگیری از این کار ، والدین می توانند با شناسایی یک مرکز تدریس خصوصی معتبر ، که به برگزاری کلاس های آموزشی با روش های نوین تدریس می پردازد ، به تقویت دروس پایه و اختصاصی فرزند خود بپردازند.

کلاس های تدریس خصوصی صرفا برای موفقیت در امتحانات مدرسه ، دانشگاه و یا فقط برای موفقیت در کنکور طراحی نشده اند بلکه از کلاس های خصوصی می توان برای یادگیری بهتر زبان به خصوص در زمینه مکالمه حرفه ای ، آمادگی برای آزمون های آیلتس ، تافل و … و یا کسب آمادگی برای شرکت در المپیادهای علمی استفاده کرد.

چرا تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی لازم است؟

برخی بر این باورند که تنها زمانی باید فرزندان خود را در کلاس های تدریس خصوصی ثبت نام کنند که کاملا افت تحصیلی کرده اند و نمرات آن ها بیش از آن چه که انتظار دارند نزول کرده است. اما در حقیقت این طور نیست! والدینی که انتظار دارند موفقیت های تحصیلی فرزندانشان به صورت صعودی ادامه دار باشد بهتر است از کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم استفاده کنند.

برگزاری کلاس های تدریس خصوصی در طول ترم باعث می شود دروس به صورت عمیق تر و مفهومی تر آموزش دیده شود و در ضمن احتمال نتیجه گرفتن و موفقیت در امتحان هم افزایش یابد. برخی از دانش آموزان هم که دارای پایه ی قوی در دروس خود هستند می توانند از کلاس های تدریس خصوصی در ایام امتحانات بهره مند شوند که استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در ایام امتحانات برای رفع اشکال و جمع بندی و حل نمونه سوالات امتحانی می تواند خیلی موثر باشد.

ممکن است برخی از دانش آموزان برای پیشرفت تحصیلی خود از انواع DVD های آموزشی ، کتاب ها و جزوات موجود در بازار استفاده کنند اما به نتیجه دلخواه دست نیابند. یکی از دلایل ناکارآمدی وسایل و ابزار کمک آموزشی موجود در بازار این است که این ابزار به صورت عمومی و برای تمامی دانش آموزان بدون در نظر گرفتن سطح علمی آن ها تهیه شده اند و دانش آموزان ضعیف تر در هر قسمتی که با سوال و ابهام مواجه شوند امکان پرسش و رفع آن را نخواهند داشت.

مزیتی که کلاس تدریس خصوصی نسبت به سایر ابزار های آموزشی موجود در بازار دارد این است که معلم خصوصی متناسب با توانایی و سطح علمی دانش آموز به تدریس و توضیح گام به گام دروس می پردازد و دانش آموز در هر جا که با سوال مواجه شد می تواند آن را مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت نماید.

برای کدام درس ها از کلاس های خصوصی استفاده کنیم؟

بیشتر دانش آموزان معمولا از کلاس های خصوصی برای درس های اصلی مانند ریاضیات ، فیزیک ، شیمی ، زیست شناسی  و … استفاده می کنند. اما بعضی دروس دیگر هم هستند که به دلیل تدریس نادرست و عوامل دیگر ، باعث ایجاد بی میلی و حتی نفرت در دانش آموز نسبت به آن درس شده اند. استفاده از معلم خصوصی برای این گونه از درس ها مانند دروس عربی و زبان انگلیسی باعث فهم آسان مطالب آن ها شده و انگیزه دانش آموز نسبت به مطالعه این گونه دروس را تقویت خواهد کرد.

نکته ای که والدین و دانش آموزان باید به آن توجه داشته باشند این است که شرکت در کلاس های تدریس خصوصی به معنی کنار گذاشتن مدرسه یا دانشگاه نیست ، بلکه آموزش های مدرسه و کلاس خصوصی باید در راستای یکدیگر انجام بگیرند تا پیشرفت قابل توجه حاصل شوند و دانش آموز را به درجات بالای علمی برساند.

یکی از بزرگترین مزیت های تدریس خصوصی این است که به راحتی می توان دروس را متناسب با هر دانش آموز تنظیم کرد. تمرکز استاد بر دانش آموز ، امکان پرسش و پاسخ ، حل تمرین ، آشنایی با نحوه صحیح تست زنی در کنکور و … از دیگر مزایای شرکت در کلاس های خصوصی می باشد.

تدریس خصوصی در شهریار

از مزیت های شرکت در کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی ، پیشرفت تحصیلی ، موفقیت در تحصیل ، کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش معدل می باشد. همانطور که مستحضر هستید معدل دانش آموزان در رتبه کنکور آن ها نیز تاثیر گذار است ، بنابراین اگر دانش آموزان در دوران تحصیل خود از جلسات تدریس خصوصی استفاده کرده و معدل خود را ارتقاء داده باشند این امر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رتبه کنکور آن ها موثر خواهد بود.

این تصور که تمام امکانات آموزشی در شهر تهران است و ساکنین شهرستان های استان تهران و مناطق دورتر ، از امکانات و اساتید و معلمان خوب آموزشی دور هستند متعلق به گذشته است. امروزه اساتید و معلمان با انگیزه و با تحصیلات عالی که از دانشگاه های برتر کشور فارغ التحصیل شده اند ، اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی برای پایه های مختلف و هم چنین کلاس های آموزش و تست زنی در شهرستان های استان تهران نموده اند.

از این پس دانش آموزان و دانشجویان شهرستان شهریار اعم از بخش های شهریار ، اندیشه ، باغستان ، فردوسیه ، وحیدیه ، صباشهر ، شاهدشهر و … نیز می توانند با بهره مندی از کلاس های تدریس خصوصی توسط بهترین اساتید شهر تهران ، گام موثری را در پیشرفت تحصیلی خود بردارند.

کلاس های خصوصی در شهرستان شهریار برای کدام مقاطع تحصیلی برگزار می شوند؟

کلاس های خصوصی در شهرستان شهریار
کلاس های خصوصی در شهرستان شهریار

شهروندان شهرستان شهریار در مقاطع زیر می توانند از معلم خصوصی در پیشرفت دروس خود کمک بگیرند:

دبستان (پایه اول تا ششم ابتدایی)دوره متوسطه اول (مقطع راهنمایی)دوره متوسطه دوم ( مقطع دبیرستان + پیش دانشگاهی)

دانش آموزان مقاطع تحصیلی نام برده شده برای ارتقاء دانش تحصیلی خود می توانند در هر درسی که نیاز به تدریس دارند ، تقاضای برگزاری کلاس های خصوصی نمایند و به رفع مشکلات درسی خود بپردازند.

تدریس ویژه امتحانات نهایی

برخی از دانش آموزان صبر می کنند تا در فصل امتحانات در کلاس های تدریس خصوصی شرکت کنند. اما باید بگوییم که کلاس های تدریس خصوصی صرفا مخصوص زمان امتحان نیست و حتی بهتر است این کلاس ها در طول ترم برگزار شوند چون که برگزاری کلاس های خصوصی در طول ترم باعث می شود دانش آموزان دروس را به صورت مفهومی تر و عمیق تر آموزش ببینند که در این حالت احتمال نتیجه گرفتن و موفقیت در امتحانات افزایش خواهد یافت.

اما با توجه به این که استفاده از کلاس و معلم خصوصی در ایام امتحانات به منظور رفع اشکال ، جمع بندی و حل نمونه سوالات امتحانی می تواند خیلی موثر واقع شود اگر دانش آموزی نخواهد در حین تحصیل در این کلاس ها شرکت کند می تواند در این بازه زمانی حداکثر بازدهی را از این کلاس ها دریافت کند.

تدریس ویژه کنکور سراسری

اکثر دانش آموزان در تمامی رشته های تحصیلی علاقه دارند تا در بهترین رشته و دانشگاه تحصیلات آکادمیک خود را ادامه دهند. رقابت در این آزمون جامع به قدری جدی و رقابتی شده است که دانش آموزان حتی از مقاطع تحصیلی پایین تر ، نگران قبولی و پذیرش خود در این آزمون هستند.

اگر از پذیرفته شدگان در رشته و دانشگاه های تاپ درباره ی نحوه درس خواندنشان بپرسید خواهند گفت که آن ها علاوه بر پشتکار و تلاش ، از بهترین روش ها برای مطالعه دروس استفاده کرده اند. اگر برای موفقیت در این راه از بهترین معلمان خصوصی کمک بگیرید قطعا با فراگیری روش های نوین و کوتاه و کاربردی گام های موثری را برای موفقیت در این مسیر برداشته اید.

البته به خاطر داشته باشید “بهترین معلمان خصوصی” به این معنی نیست که شما برای موفقیت در یک آزمون ، مبلغ بسیار هنگفتی را پرداخت کنید یا برای بهره مندی از این معلمان و استادان مدام در مسیر رفت و برگشت به مرکز و مناطق بالای شهر باشید. شما می توانید کلاس خصوصی خود را در شهر و محله زندگی خود برگزار کنید و نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

تدریس فوق پیشرفته زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیای امروزی شناخته می شود. افرادی که بتوانند این زبان را آموزش ببینند و مانند زبان مادری خود به گفتگو و صحبت بپردازند در بسیاری از حیطه های زندگی خود اعم از تحصیلی ، شغلی ، مهاجرت بسیار موفق عمل خواهند کرد. کلاس های زبانی که به صورت عمومی برگزار می شوند قالبا بسیار زمان بر خواهند بود تا یک فرد به سطح قابل قبولی از Speaking برسد.

در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، که توسط مجرب ترین اساتید برگزار می گردند علاوه بر روش های نوین آموزش زبان انگلیسی و فعالیت هایی که سبب تقویت مهارت speaking می شوند ،  در تمامی جلسات از بحث های گروهی ، presentation، role play و غیره جهت تمرین مکالمه زبان انگلیسی استفاده می شود.

نکته قابل توجه این است که تمامی این امکانات و مزایا علاوه بر علاقه مندان شهر تهران ، در دسترس داوطلبان شهرستان های تهران بالاخص شهرستان شهریار و شهرهای اطراف آن قرار گرفته است تا دانش آموزان بااستعداد از آن ها بهره مند شوند.

تدریس خصوصی دروس مهم و پایه ای در شهرستان شهریار

تدریس خصوصی دروس ریاضیات

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در شهریار برای کدام مقاطع برگزار می شود؟ در پاسخ به سوال باید خدمتتان عرض کنیم که از این پس دانش آموزان شهرستان شهریار نیز می توانند بهترین معلمان خصوصی را در مقاطع زیر دریافت نمایند:

  • ریاضی پایه اول تا ششم ابتدایی
  • ریاضی و آمار 1 ، 2 و 3 برای پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته انسانی
  • ریاضی 1 ، 2 و 3 و آمار برای رشته تجربی
  • ریاضی 1 ، هندسه 1 و 2 ، حسابان 1 و 2 ، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته برای سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی فیزیک

درس ریاضی یکی از دروسی است که از همان پایه اول ابتدایی همراه دانش آموزان است. دانش آموزان از سال اول دبستان تا سال دوازدهم دبیرستان می بایست این درس را بگذرانند. بعد از اتمام دوره ابتدایی و ورود به مقطع دبیرستان (دوره اول و دوم) ، به دلیل پیچده تر شدن فرمول ها و مباحث این درس و نحوه تدریس برخی از دبیران ، کم کم ریاضی طرفدارن خود را از دست می دهد و به یکی از وحشتناک ترین دروس برای برخی از دانش آموزان تبدیل می شود.

دانش آموزانی که از پایه ریاضی قوی دارند در مقاطع بالا به مشکلی در این درس برنخواهند خورد. به دلیل محدودیت زمانی برای برگزاری کلاس های آموزشی در مدرسه ، معلمان قادر به مرور و بررسی نکات پایه ای برای این درس نیستند و هم چنین به دلیل حجم زیاد کتاب درسی ، آن ها ناچارند که از روز اول به تدریس مباحث جدید بپردازند. به این ترتیب دانش آموزی که هنوز مباحث گذشته ریاضی را به خوبی فرا نگرفته ، مباحث جدید نیز به آن ها افزوده شده و همین موضوع باعث ضعف شدید وی در درس ریاضی خواهد شد.

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی بیش از هر درس دیگری ، برای ریاضی پیشنهاد می شود. تفاوتی ندارد که دانش آموز در این درس ضعیف باشد یا قوی ؛ چرا که دانش آموزان ضعیف پیشرفت خوبی را در درس خود مشاهده خواهند کرد و دانش آموزانی که در سطح متوسط یا قوی قرار دارند می توانند با شرکت در این کلاس ها ، با روش ها و نکات تست زنی برای شرکت در انواع آزمون های ارتقاء تحصیلی مانند آزمون تیزهوشان ، نمونه دولتی ، المپیاد ، کنکور سراسری و … آمادگی لازم را کسب نمایند.

تدریس خصوصی دروس فیزیک

درس فیزیک به دلیل فرمول های متعددی که دارد آن را به یک درس پیچیده و سخت برای بسیاری از دانش آموزان تبدیل کرده است. درصورتی که یک روش تدریس اصولی می تواند مسائل و فرمول های آن را برای دانش آموزان بسیار قابل فهم تر نماید.

دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی شهرستان شهریار و حومه از این پس می توانند با تدریس های نوین معلمان خصوصی برتر کشور ، مسائل و سوالات مفهومی و ترکیبی درس فیزیک را به سادگی حل کنند و درس فیزیک را به محبوب ترین درس دوره دبیرستان خود تبدیل کنند.

 تدریس خصوصی زیست شناسی

درس زیست شناسی جزو دروس مفهومی رشته تجربی به شمار می آید و مهم ترین  یا به عبارت دیگر اصلی ترین درس این رشته می باشد. دانش آموزانی که آرزوی ورود به رشته های پزشکی و پیراپزشکی را در خود می پرورانند اگر در این درس ضعیف عمل کنند مسلما نتیجه خوشایندی در کنکور سراسری دریافت نخواهند کرد.

به دلیل حجم گسترده درس زیست شناسی امکان حل تست های مختلف و مفهومی در کلاس درس به هیچ وجه وجود ندارد به همین دلیل وجود یک معلم خصوصی مسلط به مباحث درسی و سوالات کنکور تاثیر به سزایی در موفقیت دانش آموزان رشته تجربی خواهد داشت.

تدریس خصوصی شیمی

مباحث دروس شیمی دهم در پایه های یازدهم و دوازدهم نیز ادامه پیدا می کنند ، یادگیری اصولی این درس در پایه دهم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و از جمله نکات برای موفقیت در درس شیمی ، داشتن پایه قوی در این درس می باشد. بهترین معلم برای تدریس خصوصی فردی است که علاوه بر داشتن مدرک دانشگاهی معتبر ، دوره های روش تدریس را نیز گذرانده باشد. در درس شیمی نیز همین گونه است ، تدریس در صورتی که به دنبال یک معلم ایده آل در این درس هستید ، سراغ آن را از مراکز معتبر و با سابقه آموزشی بگیرید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از مهم ترین مهارت ها در دنیای امروز شناخته می شود و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. اما متاسفانه در نظام آموزشی ما به این درس بسیار کم پرداخته می شود به طوری که یک فرد فقط با تکیه بر آموزش های مدرسه نمی تواند چهار مهارت اصلی خواندن Reading، نوشتن Writing، شنیدن Listening و صحبت کردن Speaking را به طور کامل آموزش ببیند.

به همین دلیل حضور یک معلم خصوصی زبان انگلیسی کمک شایانی به تقویت مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی در دانش آموزان خواهد کرد. البته آموزش و فراگیری زبان انگلیسی مختص دانش آموزان نیست ، تمامی افراد در هر سنی ، امکان فراگیری زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های خصوصی دارند.

تدریس خصوصی عربی

درس عربی علاوه بر این که در تمامی رشته ها تدریس می شود ، یکی از دروس اصلی رشته انسانی نیز به شمار می آید لذا کسب نمره قابل قبول برای دانش آموزان این رشته نسبت به سایر دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به دلیل بی رغبتی بسیاری از دانش آموزان در مطالعه این درس ، دانش آموزانی که مفاهیم و قواعد عربی را به درستی بیاموزند خواهند توانست درصد بالایی از این درس را در کنکور سراسری کسب نمایند که لازم به ذکر است که درصد بالای درس عربی تاثیر آشکاری بر رتبه داوطلبان خواهد گذاشت.

معلمان خصوصی درس عربی به دلیل تسلط بر مفاهیم درسی و روش ها و فنون تدریس ، قادرند تا با روش های نوین ، درس عربی را به یکی از شیرین ترین دروس دوره تحصیل تبدیل نمایند.

 

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی شهریار با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02156691684

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس