خانه مدارس تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

کلاس خصوصی ریاضیات گسسته
تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

 

برای ثبت نام در کلاس های تدریس خصوصی ریاضیات گسسته با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید

قیمت: 0 تومان

 

درس ریاضیات گسسته جزو زیرشاخه های علوم ریاضی به شمار می آید که دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک در پایه دوازدهم با آن آشنا می شوند و در برخی رشته های دانشگاهی نیز به چشم می خورد. از آن جا که ریاضیات گسسته در آزمون سراسری نیز سهمی دارد ، داوطلبان زیادی به فکر کلاس های خصوصی برای آن می افتند تا بتوانند با تمرکز بیشتری به یادگیری مباحث بپردازند.

گروه ایران مشاوره با کادر آموزشی مجربی که در اختیار دارد ، آماده برگزاری کلاس های خصوصی در مناطق مختلف تهران اعم از ولیعصر ، انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، سعادت آباد ، پونک ، تجریش ، ونک و … و هم چنین شهرستان های ورامین ، پاکدشت ، شهر ری ، چهاردانگه ، اسلامشهر ، شهریار ، رباط کریم ، پرند ، بهارستان ، ملارد ، قدس ، قرچک ، پردیس ، دماوند ، پیشوا ، شمیرانات و فیروزکوه می باشد.

یکی از مزایای تدریس ریاضیات گسسته به صورت خصوصی ، افزایش تمرکز دانش آموز یا دانشجو در حین یادگیری می باشد.

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته دوازدهم

درس ریاضیات گسسته جزو دروس تخصصی رشته ریاضی و فیزیک به شمار می آید که در قالب یک کتاب مستقل برای پایه دوازدهم ، در نظر گرفته شده است. در واقع دانش آموزان در پایه های پایین تر با مطالب آن ، کم و بیش آشنا می شوند اما در پایه دوازدهم ، به صورت جامع تری به آن پرداخته می شود. امتحان پایان ترم درس ریاضیات گسسته مانند بسیاری از دروس دیگر به صورت نهایی برگزار می گردد. از طرفی اغلب دانش آموزان پایه دوازدهم ، قصد شرکت در کنکور سراسری و آمادگی برای آن را دارند. می دانیم که نحوه مطالعه دروس برای امتحانات نهایی و کنکور با هم متفاوت است و همین امر می تواند موجب سردرگمی دانش آموزان گردد.

حضور یک معلم خصوصی در کنار دانش آموز پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک ، می تواند دلگرمی خوبی برای او باشد. زیرا یک معلم می داند چگونه می توان به طور همزمان برای موفقیت در کنکور و امتحانات نهایی برنامه ریزی کرد که هیچ کدام به دیگری لطمه ای وارد ننماید. معلمی که تجربه تدریس خصوصی درس ریاضیات گسسته را دارد ، می تواند با توجه به قدرت یادگیری دانش آموز ، به نحوی ساعات و برنامه های آموزشی را تنظیم کند که موجب خستگی و دل سرد شدن او از درس نگردد ، دانش آموز را با بخش های مهم درس و انواع سوالاتی که از آن در آزمون نهایی مطرح می شود آشنا نماید ، روش های منحصر به فردی را به کار گیرد تا به تفهیم و تثبیت مطالب در ذهن دانش آموز کمک کند.

مدت زمانی که دانش آموزان در کلاس ریاضیات گسسته مدرسه حاضر می شوند ، ممکن است برای پاسخ دهی به سوالات آن ها کافی نباشد و از این رو هر دانش آموز با علامت سوال های زیادی در ذهنش مواجه گردد ؛ اما در کلاس های تدریس خصوصی چنین معضلی وجود ندارد. دانش آموز می تواند با تمام تمرکز خود مطالب را فرا گیرد و در صورت داشتن هر گونه سوال ، آن را بپرسد ، بدون این که نگران کمبود وقت باشد.

ممکن است دبیر درس ریاضیات گسسته در مدرسه ، قدرت بیان مناسبی برای انتقال مفاهیم درسی نداشته باشد و یا به هر دلیلی دانش آموز با او ارتباط برقرار نکند. این موضوع را می توان محرک بسیار قوی برای روی آوردن به کلاس های تدریس خصوصی دانست. دانش آموزان می توانند سوابق کاری هر معلم خصوصی را بررسی کنند و با توجه به معیارهای خود ، بهترین را انتخاب نمایند.

انعطاف پذیری ساعت های برگزاری کلاس های درس خصوصی ، خود یک مزیت محسوب می شود. دانش آموز می تواند در ساعاتی که شرایط مساعدی برای حضور در کلاس خصوصی را ندارد با معلم خود مشورت کند و زمان آن را به روز و ساعت دیگری موکول کند ؛ کاری که در مدرسه نمی توان انجام داد.

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته کنکور

معمولا از درس ریاضیات گسسته حدود 5 سوال در بخش ریاضی آزمون سراسری مطرح می شود که به نوبه خود می تواند تاثیر به سزایی در درصد و رتبه مکتسبه داوطلب داشته باشد. دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور را دارند ، بیشتر به کلاس های خصوصی روی می آورند. زیرا در اکثر اوقات ، اطلاعاتی که آن ها از مدرسه محل تحصیل و دبیر خود فرا می گیرند در سطح امتحانات داخلی و نهایی است. البته ناگفته نماند ، محدودیت زمانی که در مدارس وجود دارد چنین شرایطی را ایجاب می کند که کمتر به کنکور پرداخته شود.

یک معلم تدریس خصوصی کنکور برای درس ریاضیات گسسته ، می تواند به دانش آموز کمک کند تا در کنار مطالعه برای امتحان نهایی ، با شیوه مطالعاتی کنکور نیز آشنا شود ، تکنیک ها و روش های حل مسائل کنکوری را بیاموزد ، سرعت و در عین حال دقت عمل خود را در حل انواع تست ها افزایش دهد و … .

در میان داوطلبان کنکوری ، ممکن است عده ای وجود داشته باشند که در سال های گذشته از مدرسه فارغ التحصیل شده اند اما به هر دلیلی تا کنون در آزمون سراسری شرکت نکرده اند. طبیعی است اگر برخی از مباحث درسی در ذهن آن ها کمرنگ شده باشد. حضور یک معلم خصوصی در کنار این افراد ، می تواند آن ها را مجددا به فضای درس بازگردانده و در مسیر درست قرار دهد. با توجه به زمان بیشتری که این افراد نسبت به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس دارند ، یک برنامه ریزی اصولی و تلاش در راستای آن ، می تواند به راحتی موجبات موفقیت در آزمون سراسری را فراهم آورد.

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته دانشگاه

کلاس خصوصی ریاضیات گسسته دانشگاه
تدریس خصوصی ریاضیات گسسته دانشگاه

از آن جا که ریاضیات گسسته در علوم رایانه ای کاربردهای فراوانی دارد ، برای دانشجویان رشته کامپیوتر (علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر) در ترم های آغازین ، درسی با این عنوان مطرح است که در سطح وسیع تری نسبت به مدارس ، تدریس می شود. ریاضیات گسسته رشته کامپیوتر ، به عنوان پیش نیاز درس بسیار مهم ساختمان داده است که اگر دانشجو نتواند آن را بگذراند ، حق اخذ بسیاری از واحدهای دیگر را نیز نخواهد داشت ؛ در نتیجه دوره تحصیلی او طولانی شده و از هم ورودی های خود عقب می ماند. بنابراین برای دانشجویان رشته کامپیوتر ، مهم است که بتوانند ریاضیات گسسته و پس از آن ساختمان داده را با موفقیت پشت سر بگذارند تا دوره تحصیلی آن ها طبق روال عادی سپری شود.

درس ریاضیات گسسته اغلب در ترم اول و نهایتا ترم دوم دانشگاه ارائه می شود. از آن جا که دانشجویان جدیدالورود با محیطی متفاوت روبرو هستند ، ممکن است دچار سردرگمی شده و با نحوه مطالعه دروس دانشگاهی آشنا نباشند. لذا با توجه به اهمیتی که درس ریاضیات گسسته برای آن ها دارد ، عده ای از آن ها به فکر تدریس خصوصی می افتند.

یک استاد تدریس خصوصی ریاضیات گسسته در سطح دانشگاه ، می تواند دانشجو را با شیوه درست مطالعه ، نحوه برگزاری امتحانات پایان هر ترم و نیز محیط دانشگاه آشنا سازد. با این کار ، کمی از تشویش ذهنی دانشجو کاسته شده و آمادگی بیشتری برای یادگیری مباحث درسی ایجاد می شود. در این مرحله که ذهن آماده یادگیری است ، استاد تدریس خصوصی ریاضیات گسسته می تواند دانسته های خود را در حد نیاز ، به دانشجو انتقال دهد.

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته در منزل

بسیاری از دانش آموزان یا دانشجویان ، در کلاس درس تمرکز کافی ندارند و یا به هر دلیلی امکان یادگیری مطالب درسی در چنین محیط هایی برای آن ها وجود ندارد. معمولا این افراد ، ترجیح می دهند در محیطی مانند منزل خود ، به دور از تمام عواملی که تمرکز آن ها را بر هم می زند ، مشغول به فراگیری مطالب درسی شوند.

طبیعتا نمی توان استاد دانشگاه یا معلم مدرسه را به منزل آورد و از او خواهش کرد که کلاس ها را در آن جا برگزار کند! به منزل چند دانش آموز بروند؟ در روز چند کلاس برگزار کنند؟ همان طور که می بینید این کار به دور از منطق است ؛ اما راه حل چیست؟

دانش آموزان یا دانشجویانی با شرایط مذکور می توانند از کلاس های خصوصی که در منزل برگزار می شوند ، بهره مند گردند. معلمان یا اساتید تدریس خصوصی ریاضیات گسسته شرایط برگزاری کلاس در منزل را دارند ، چرا که متناسب با توانایی و برنامه های خود ، مسئولیت آموزش به تعدادی از محصلان را بر عهده می گیرند.

تجربه یک معلم در تدریس خصوصی ریاضیات گسسته ، بسیار اهمیت دارد. زیرا شیوه آموزش در کلاس های خصوصی با مدارس و دانشگاه ها متفاوت است. ریاضیات گسسته نیز درسی نیست که نتوان از عهده آن برآمد. بنابراین با کمی تلاش و پشتکار می توان به نتیجه مطلوبی رسید.

برای ثبت نام در کلاس های خصوصی ریاضیات گسسته با کارشناسان ایران مشاوره تماس بگیرید👈 02191018024

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس